Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mykkäkoulua riitatilanteissa harrastava mies muuttua?

Vierailija
23.12.2017 |

Pieni riita ja nyt mies pitää mykkäkoulua. Olen pyytänyt anteeksi omaa osuuttani riitaan, mutta ei auta. Voiko tällaisen riitelymallin omaava mies muuttua? Arki sujuu hyvin mutta riidat on aivan järkyttäviä, koska mies pitkittää pieniäkin riitoja mykkäkoulullaan. Ja näköjään edes joulu ei ole poikkeus. Surkea fiilis. :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista suhdetta. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
22/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ensi kerralla se mykkäkoulumies siivoamaan. Sano, että jos hän jatkaa lapsellista möksöttämistä, suhde päättyy tähän. Eiköhän ne siivoushalut siinä kohtaa löydy.

Tai sitten keskustelette asiallisesti, kun ei ole riitatilanne päällä.

Minun mies joskus yrittänyt möksöttää hiljaa, mutta pistin sille stopin, ei möksötä enää. Mulla on vaan sellainen asenne, että mitä vaan pelleilyä en katso. Ap:n tavoin pyydän toki itsekin anteeksi omaa osuuttani jne., mutta jossei toinen tule yhtään vastaan ja on vaan hiljaa niin suutun kyllä uudestaan, otan kierroksia, ragean, hajotan tavaroita, jne., kunnes saan jonkun reaktion aikaan toisessa.

Ei toki kauhean terve tuo minun toimintatapani, mutten vaan vittu rupea katselemaan mitään kakaramaista mykkäkoulua. :D

t. nainen kolmekymppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni riita ja nyt mies pitää mykkäkoulua. Olen pyytänyt anteeksi omaa osuuttani riitaan, mutta ei auta. Voiko tällaisen riitelymallin omaava mies muuttua? Arki sujuu hyvin mutta riidat on aivan järkyttäviä, koska mies pitkittää pieniäkin riitoja mykkäkoulullaan. Ja näköjään edes joulu ei ole poikkeus. Surkea fiilis. :(

Mun mieheltä parani monet pikkuviat kun totesin hänelle, että en huonoa käytöstä ja vähäistä osallistumista perheen yhteisiin asioihin kauemmin katsele vaan menee lusikat jakoon jos ei hommat parane. Olin maininnut epäkohdista ihan nätisti ja nalkuttamatta aiemmin ilman vaikutusta. Mies ei ollut noteerannut niitä lainkaan ja vasta tässä yhteydessä tajusi että niillä asioilla on minulle niinkin iso merkitys, että olen valmis eroamaan. En yhtään ihmettele, että erot tulee kuulema monesti yllätyksenä miehelle.

Mun äiti oli oikea mököttäjä. Pisin aika kun ei puhunut mulle oli 4kk ja asuttiin samassa taloudessa. Omassa kodissani en mököttäjiä siedä. Riitojen yhteydessä mies joskus poistuu takavasemmalle hiljaa, mutta yleensä noin vartissa palaa takaisin.

Vierailija
24/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi tuollaista suhdetta. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.

Höpöhöpö,mykkäkoulu on kannanotto riitelyä vastaan.

Tässäkin tapauksessa oli heti alkanut sättimään miestään kun tuli kotiin.

Vierailija
25/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mykkäkouluileva mies. Aloittaa riidat itse tyhjästä, aikansa huutaa ja siirtyy sitten mykkäkouluun pariksi päiväksi. Yleensä en mene riitaan mitenkään mukaan, useimmiten en edes tiedä mitä se riita koskee. Alan olla todella kyllästynyt. En ahdistu sen mykkäkouluista, ei enää kiinnosta. Kyllästyttää vain. 

Vierailija
26/26 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin aikaa tiettyyn kellon aikaan asti sanoen, että jollei puhekyky palaa siihen mennessä olemme eronneet.

Ei löytynyt, joten lähdin baariin ja aloitin sinkkuilun.

Palasimme kuitenkin vielä yhteen ja mykkäkoulut ovat loppuneet.

Ennen tuota temppuani olin yrittänyt jo kaikkeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän