Vierailija

Olen siis ihan normaalipainoinen/hoikka, mutta olen nyt ripuloinut monta päivää, ja mietin että laihduttaako se?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luuletko ripuloivasi rasvaa?

Kaikki energia liikaasyötynä lihottaa ihan sama vaikka ois täysin rasvatonta.

Vierailija

Kyllä se laihduttaa ja aiheuttaa muutakin ongelmaa. Pitkään jatkuva ripuli aiheuttaa kaikkien vitamiinien ja ravintoaineiden imeytymättömyyden. Kohta sulla alkaa sairastelut ja lisäksi tukka irtoaa päästä. Itsellä myös tuli voimakas anemia kroonisen ripulin seurauksena. Painoin tuolloin myös jotain 50kg ja pituutta löytyy 175cm..

Suurkuluttaja

Uskon sen laihduttavan. Kaljan juonti aiheuttaa vatsan löysyyttä. Laskeskelin joskus, että ruuasta ja oluesta saamieni kaloreiden takia minun pitäisi olla ylipainoinen, mutten ole. Luulen, että osa saamastani energiasta ei ehdi vatsan löysyyden vuoksi imeytyä.

Vierailija

Jaa a.. itse uskon niin. Syön mitä huvittaa, mutta suolisto toimii todella hyvin. Olen hoikka vaikka syömisteni puolesta luulisi minun olevan lihava.

Vierailija

Ei. Tai no toki voimakas mahatauti pudottaa painoa, mutta se on enemmänkin nestehukkaa, mikä korjaantuu nopeasti.

Vierailija

Kyllä se on edullista jos haluaa laihtua. Ripuli edesauttaa asiaa ja paljon. Toisinaan ripulia voi verrata oksenteluun. Molemmat keventävät ja nopeasti. Hyvä suoliston toiminta hoikistaa.

Vierailija

Miten jollekin voi vielä olla epäselvää, että painon putoaminen ja laihtuminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi vielä olla epäselvää, että painon putoaminen ja laihtuminen on kaksi eri asiaa.

Kyllä se on monillekin epäselvää. Jotkut valittaa kun senttejä on kadonnut hurjasti ja vaatekoko pienentynyt, mutta vaaka näyttää samoja lukemia, että eivät millään laihdu. :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.