Vierailija

Välillä uulostaa vähän oudolta kun ihmisten puheista saa sen käsityksen ettei joulua edes ole ilman kinkkua, että kinkku on se mistä joulu tulee ja minkä ympärillä se pyörii. Kuulostaa ankeelta.
Joulu on tullut jo kohta kolkytä vuotta ilmankin, että vois sen kinkusta jankuttamisen joissain tv-ohjelmissakin lopettaa, on sitä muutakin jouluruokaa.

• ylös 6
  • alas 3

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välillä uulostaa vähän oudolta kun ihmisten puheista saa sen käsityksen ettei joulua edes ole ilman kinkkua, että kinkku on se mistä joulu tulee ja minkä ympärillä se pyörii. Kuulostaa ankeelta.
Joulu on tullut jo kohta kolkytä vuotta ilmankin, että vois sen kinkusta jankuttamisen joissain tv-ohjelmissakin lopettaa, on sitä muutakin jouluruokaa.

Sulje tv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toivottavasti kinkkuhullut ostavat edes suomalaisen. Monissa maissa eläimiin saa pumpata antibiootteja niin paljon kuin sielu sietää ja kohtelu on muutenkin hirveää. Tukekaa edes suomalaisten työllisyyttä ostamalla suomalaista.

Itse en ole noihin joukkoteurastuksiin osallistunut enää 2000-luvulla. Teen savutofukinkun, sinappia päälle ja uuniin.

Vierailija

Kinkusta jankuttaminen pitäisi lopettaa koska Sinä(TM) olet yksi kuriositeetti joka ei jouluna kinkusta välitä. Aika moni muu välittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kinkkuhullut ostavat edes suomalaisen. Monissa maissa eläimiin saa pumpata antibiootteja niin paljon kuin sielu sietää ja kohtelu on muutenkin hirveää. Tukekaa edes suomalaisten työllisyyttä ostamalla suomalaista.

Itse en ole noihin joukkoteurastuksiin osallistunut enää 2000-luvulla. Teen savutofukinkun, sinappia päälle ja uuniin.

Onhan savutofukinkkusi varmasti suomalainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan savutofukinkkusi varmasti suomalainen?

Omani on, Jalotofun tofut parhaan makuisia. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

samaa paskaa se eläinten kohtelu Suomessa on, onhan sitä paljon salakuvattu viimeaikoina. karmeaa menoa alusta loppuun.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ihmeessä haluat tehdä jonkun kinkkuimitaation tofusta, kuulostaa sekopäiseltä? Olen aina ihmetelly niitä jotka ei syö lihaa, mutta haluavat ruokansa näyttävän ja maistuvan lihalta, miksi? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta, en vittuillakseni. (Ainakaan paljon, heh).

Itselläni laatikot, rosolli ja kala ovat jouluruokaa, siihen sitten lisukkeita, herneet, suolakurkku ja jotain "salaatteja" niin kyllä se joulu niillä tuleem, ei tarvitse feikkikinkkua askarrella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kinkusta jankuttaminen pitäisi lopettaa koska Sinä(TM) olet yksi kuriositeetti joka ei jouluna kinkusta välitä. Aika moni muu välittää.

ehkei välittäisi jos siitä ei jankutettaisi kuin se olisi joku joulun tähti. 
kyllähän esim kuusi on paljon tärkeämpi elementti joulussa kuin kinkku.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.