Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Hitto kun saisi jostain kurkkumopon! Olen etsinyt sellaista jo kauan, mutta turhaan. Ymmärtääkseni EU on kieltänyt Plastoa ottamasta tätä ihanaa mopoa uustuotantoon. Muistaakseni syy on se, että se on vaarallinen, koska selkä on pyöristetty ja lapsi voi luiskahtaa päältä pois. Naurettavaa...

Vierailija

Paperetta kirjoitti:
Osa vastauksista oli väärin! Trollit eli faunipeikot oli muodissa jo aiemmin, mutta palas ysärillä.

Saman huomasin, itse leikin noilla peikoilla 70-luvulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jojo ollut todellakin jo 1970 luvulla

Minäkin kuvittelin, että kyseessä on ylipäänsä jojo eikä mikään tietyllä logolla varustettu härpäke.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jojo ollut todellakin jo 1970 luvulla

Minäkin kuvittelin, että kyseessä on ylipäänsä jojo eikä mikään tietyllä logolla varustettu härpäke.

Tuollaiset Coca-Cola, Sprite tai fanta kokit olivat 90-luvulla muodissa. Nimenomaan mikä tahansa jojo ei kelvannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hitto kun saisi jostain kurkkumopon! Olen etsinyt sellaista jo kauan, mutta turhaan. Ymmärtääkseni EU on kieltänyt Plastoa ottamasta tätä ihanaa mopoa uustuotantoon. Muistaakseni syy on se, että se on vaarallinen, koska selkä on pyöristetty ja lapsi voi luiskahtaa päältä pois. Naurettavaa...

Meillä on lapsuudenkodissa kaksi kurkkumopoa, mintunvihreä ja tummemmanvihreä. Silloin niitä sanottiin kuueläimiksi. Ne eivät ole myynnissä. Ovat rakkaita lapsuuden muistoja. Mutta ehdottomasti ne pitää ottaa uustuotantoon!

Vierailija

Juuri vein ullakolle kurkkumopoa vastaavan menopelin, virtahevon näköisen. Sillä ovat leikkineet lapset 70-luvulta alkaen ja myöhemmin sitten lastenlapset. Nyt kaikki ovat jo kasvaneet yli hippoiästä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat