Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tarjoavat itseään seksiseuraksi ilmaista lomaa vastaan

Vierailija
28.11.2017 |

Mistä on kyse? Siitä, että naiset tarjoavat miehille itseään matkaseuraksi. Kuinka viatonta tuo tarjoaminen sitten on, se on jokaisen ihan oma asia. Helposti tähän liittää seksin olennaisena osana seuratoimintaa.

Ulkomailla ilmiö on ollut nousussa jo pitkään. Esimerkiksi Sun-lehti kirjoitti taannoin naisesta, joka oli matkustellut miesten rahoilla ympäri maailmaa – koska tykkäsi matkustelemisesta.

https://www.como.fi/uutiset/uusi-ilmio-putkahti-suomeen-naiset-tarjoava…

Miten joku kehtaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kimppaan siis, kaksi naista yhden miehen kaa

Vierailija
22/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen matkatoimisto järjestää tuollaisia matkoja tämmöisille tyypeille? Toosamatkat? Römpsämatkat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis antavatko nuo naiset pillua ja pyllyä reissua vastaan?

Käsittääkseni, ja saavat itse luksusmatkan ja munaa! Kätevää. Itselläni ei ehkä olisi kanttia, mutta ihailen heitä joilla on.

Juu ja ne maksullista matkaseuraa etsivät ukot on varmaan kauheita isomunaisia gigoloita... eikä suinkaan 50 ja kuoleman välissä roikkuvia pervoja. Nautinnollista matkaa vaan 😀

Vierailija
24/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis antavatko nuo naiset pillua ja pyllyä reissua vastaan?

Käsittääkseni, ja saavat itse luksusmatkan ja munaa! Kätevää. Itselläni ei ehkä olisi kanttia, mutta ihailen heitä joilla on.

Juu ja ne maksullista matkaseuraa etsivät ukot on varmaan kauheita isomunaisia gigoloita... eikä suinkaan 50 ja kuoleman välissä roikkuvia pervoja. Nautinnollista matkaa vaan 😀

Itseasiassa ihan tavallisia ja mukaviakin miehiä noista löytyy, jopa komeita. Toisilla ei vaan ole aikaa eikä mielenkiintoa itse seurusteluun, näin saa nättiä ja taattua hyvää seuraa matkalle.

Vierailija
25/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsisi reissuun ja siellä saisi vielä munaakin niin kuulostaa ihan hyvältä minusta. Reissasin exän kanssa aika paljon, mutta hän jaksoi aina pihdata sitä kulliaan etenkin reissussa, niin se vähän laski fiilistä. :(

Hmm.. Lähtisköhän joku söpö poitsu mun kanssa seksilomalle, jos maksasin sille matkat? :D

Minkä ikäinen olet? Kelpaisiko 41v mies.

Vierailija
26/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka nainen haluaisi tuntemattoman miehen kanssa "matkalle"?

Vierailija
27/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on aika yleistä kun olin opettajana ala asteella niin huvikseen sanoin kouluavustaja tytölle että lähde mun kanssa bangkokiin niin maksan matkan, se sanoi että "joo voin lähteä"

samoin pubissa oli kerran kaunis tyttö ja heti antoi numeronsa kun sanoin että jos mentäs Goaan ja maksan matkan

tätä on nykyään naisten moraali

Vierailija
28/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen matkatoimisto järjestää tuollaisia matkoja tämmöisille tyypeille? Toosamatkat? Römpsämatkat?

Kiitos liikeideasta.

Keihäsmatkat olikin jo aika kulunut juttu.

Vierailija
29/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuka tahansa lähtee melkein kenen tahansa matkaan. Käytännössä havaittu.

Vierailija
30/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituutio ei nyt varsinaisesti ole mikään uusi tai ennenkuulumaton saati harvinainen ilmiö... Vai valehteleeko nämä naiset itselleen, että kyseessä on jotain muuta kun maksu ei tapahdu kylmänä käteisenä vaan lentolippuina?

Vierailija
31/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähtisin, jos nainen maksaisi matkan ja saisin vielä seksiä häneltä!

Vierailija
32/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen ulistaan kun naiset ei anna ja vuorotellen kun antaa.

Vierailija
33/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljakuppari kirjoitti:

tuo on aika yleistä kun olin opettajana ala asteella niin huvikseen sanoin kouluavustaja tytölle että lähde mun kanssa bangkokiin niin maksan matkan, se sanoi että "joo voin lähteä"

samoin pubissa oli kerran kaunis tyttö ja heti antoi numeronsa kun sanoin että jos mentäs Goaan ja maksan matkan

tätä on nykyään naisten moraali

Enemmän tuo kyllä kertoo sinun moraalista. Melko alhainen mato olet.

Vierailija
34/34 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma menee esimerkiksi näin:

Rikkaat äijät katsoo instagramissa naisten lomakuvat eli nuoret naiset jotka keikkuu rannalla, laivalla, veneessä, hotelliparvekkeella kuvassa joka otettu takaapäin ja pyllynposket paljaana.

Kuva viestittää: Nainen esittelee itseään takaapäin koska on valmis tavallisen seksin lisäksi anaaliseksiin, ja ilmoittaa myös täten että on valmis antautumaan rikkaille miehille matkoja vastaan.

Jos nainen imeskelee jäätelöä kuvissa hartaan näköisenä, niin hän on valmis oraaliseksiin, jos nainen syö suklaata tai vanukasta kuvissa.... niin...yök....  että silleen.

Taidat olla niitä ihmisiä, jotka näkee seksiä kaikkialla ja ajattelee sitä alituiseen. Jotain vikaa päässä tuollaisilla tyypeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi