Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet estänyt ihmisen kommunikoinnin ? Se on narsistista.

Vierailija
27.11.2017 |

Väkivaltahan on narsistisin asia(ja tarvitaan lähestymiskielto), mutta jos uhkaa väkivallalle ei ole, niin estäminen on narsistisinta mitä voi toiselle tehdä, kuten maiden välisessä diplomatiassa, kommunikoinnin lopettaminen on yleensä ensi askel sotaan.

Monet keskustelut täällä sisältää toisen ihmisen "unohtamisen/estämisen", yhtenä vaihtoehtona moneen asiaan. Onneksi melko vähän noita kommentteja näkyy jos ei väkivalta tapauksia oteta huomioon.

Puhumalla asiat selviää, huutoakaan ei nykyään tarvitse kuunnella, koska voi rajoittaa kommunikoinnin pelkkiin viesteihin ja vastata silloin kun se sopii.

MT puolella on tuttavia töissä ja heidän kertomuksien perusteella, moni itsemurha olisi voitu välttää jos heille tärkeä ihminen olisi vain puhunut asiat selviksi, mutta ovat joutuneet "umpikujaan" ajatuksiensa kanssa eivätkä ole nähneet muuta ratkaisua. Se on vaikeaa myös heille koska heidät on koulutettu auttamaan näitä tapauksia, joiden viimeiset viestit on lähetetty ihmiselle joka ei edes ole saanut kyseistä viestiä eston takia.

Mistä syystä sinä tai joku tuttavasi on estänyt toisen ihmisen kommunikoinnin täysin jos väkivalta tapauksia ei huomioida, oletko kuullut että se on johtanut johonkin ikävään ?

Tai jos olet tullut estetyksi niin miksi ?

Miksi olet estänyt ihmisen kommunikoinnin ? Se on narsistista.

Vaihtoehdot

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen estänyt, koska väsyin kuuntelemaan sitä jatkuvaa solvaamista, syyllistämistä, unohtamatta sitä ainaista manipulointia, sekä hyväksikäyttöä, ja kaikenlaisen ala-arvoisen oikeuttavaan asenteeseen, ja käytökseen.

Vain estolle päätyneet ovat kutsuneet narsistiksi .. 😂😂

Se uhriutuminen, ja ulina .. MÄ NIIN NAUTIN !!! 🤣🤣

Tuolla viestillä todistat olevasi pahimman laatuinen narsisti joka nauttii muiden tuskasta. Ovat estetyt olleet oikeassa.

Niinhän ne aina, kuten sinäkin nyt, ja kaikki, jotka ovat estoja laittaneet, esim. jollekin kaltaisellesi, ovat narskuja, ja muutenkin pahoja ihmisiä, ja sinä, ja muut kaltaisesi vain viattomia uhreja, niin hyviä ihmisiä jne. 🤣🤣🤣🤣 Jotenkin tuttua stooria toi sun kitinäs .. Kyllä, nautin ihan hitokseen, kun kaltaisesi ammattiuhriutuja, muiden manipuloija, ja se todellinen narsisti kärsii, kun ei saakaan enää temppuilujaan läpi, narsisti kun on huonolla itsetunnolla varustettu, mitätön surkimus, joka sen ainaisen hyväksynnän, sekä muiden hyväkskäyttämisen tarvitsee, jotta tuntisi olevansa jotain .. 😂🤣😂🤣😂🤣

Minä en tarvitse hyväksyntää, en edes sinulta, enkä myöskään koe tarvetta pitää hovia hyötymielessä, vaan voin valita seuraani ihmiset, joiden kanssa viihdyn, ja jotka kohtelevat toisiaan ihmisinä yms. ja narsistihan ei sellaista tee .. mutta uskottele toki itsellesi, miten haluat, kuten aina teet, kun et saa muita tanssimaan pillisi mukaan, etkä mukaan oikkuihisi .. 🤣🤣🤣🤣

Et ilmeisesti tiedä lainkaan narsistin perus piirteitä. Narsisti ei uhriudu, koska hänellä ei ole itsensä mukaan mitään ongelmia. Narsisteilla on yli hyvä itsetunto ja väheksyvät kaikkia muita, he eivät loukkaannu mistään, eivätkä koe olevansa tilivelvollisia kenellekään. He yleensä menestyvät työssään hyvin, koska osaavat hyväksikäyttää tuttavapiiriään erittäin tehokkaasit. Lähes jokainen näyttelijä ja media alalla toimiva on enemmän tai vähemmän narsisti, eli kuvauksesi narsistista on täysin kuvitteellinen, etkä tiedä lainkaan mistä puhut. Tai sitten olet vain umpi narsisti etkä huomaa omahyväisyyttäsi tai välinpitämättömyyttä lainkaan, ja naurat vain kaikille.

Aivan samantekevää mulle ..

Voin olla umpinarsisti, jos niin haluat, tai tunnet tarvetta ylemmyyteen,

tai sitten ihan vain omahyväinen ..

Välinpitämätön olen aivan taatusti, kun seuraani eksyy toisia huonosti kohteleva, manipuloija, ja/tai hyväksikäyttäjä, joka oikeuttaa oman huonon käytöksensä, milloin milläkin tekosyyllä, vaikka sitten väkisin hatusta vetäen ..

Saat ne kaikki minun puolestani pitää hyvänäsi.

Minä jatkan valitsemallani linjalla, ja nautin ihanien ihmisten seurasta, naurusta, yhteisistä retkistä, joissa kaikilla on mukava olla , ja hauskaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme