Miksi olet estänyt ihmisen kommunikoinnin ? Se on narsistista.
Väkivaltahan on narsistisin asia(ja tarvitaan lähestymiskielto), mutta jos uhkaa väkivallalle ei ole, niin estäminen on narsistisinta mitä voi toiselle tehdä, kuten maiden välisessä diplomatiassa, kommunikoinnin lopettaminen on yleensä ensi askel sotaan.
Monet keskustelut täällä sisältää toisen ihmisen "unohtamisen/estämisen", yhtenä vaihtoehtona moneen asiaan. Onneksi melko vähän noita kommentteja näkyy jos ei väkivalta tapauksia oteta huomioon.
Puhumalla asiat selviää, huutoakaan ei nykyään tarvitse kuunnella, koska voi rajoittaa kommunikoinnin pelkkiin viesteihin ja vastata silloin kun se sopii.
MT puolella on tuttavia töissä ja heidän kertomuksien perusteella, moni itsemurha olisi voitu välttää jos heille tärkeä ihminen olisi vain puhunut asiat selviksi, mutta ovat joutuneet "umpikujaan" ajatuksiensa kanssa eivätkä ole nähneet muuta ratkaisua. Se on vaikeaa myös heille koska heidät on koulutettu auttamaan näitä tapauksia, joiden viimeiset viestit on lähetetty ihmiselle joka ei edes ole saanut kyseistä viestiä eston takia.
Mistä syystä sinä tai joku tuttavasi on estänyt toisen ihmisen kommunikoinnin täysin jos väkivalta tapauksia ei huomioida, oletko kuullut että se on johtanut johonkin ikävään ?
Tai jos olet tullut estetyksi niin miksi ?
Aivan samantekevää mulle ..
Voin olla umpinarsisti, jos niin haluat, tai tunnet tarvetta ylemmyyteen,
tai sitten ihan vain omahyväinen ..
Välinpitämätön olen aivan taatusti, kun seuraani eksyy toisia huonosti kohteleva, manipuloija, ja/tai hyväksikäyttäjä, joka oikeuttaa oman huonon käytöksensä, milloin milläkin tekosyyllä, vaikka sitten väkisin hatusta vetäen ..
Saat ne kaikki minun puolestani pitää hyvänäsi.
Minä jatkan valitsemallani linjalla, ja nautin ihanien ihmisten seurasta, naurusta, yhteisistä retkistä, joissa kaikilla on mukava olla , ja hauskaa jne.