Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas kirjoitti minusta töykeyksiä nettiin

Vierailija
26.11.2017 |

Haukkui minua rotan näköiseksi miestennielijäksi, jolla on homssuiset hiukset(eehh, ihan siististi letillä...). Mainitsi myös etunimeltä.

Miten on, voiko tällaisesta tehdä rikosilmoituksen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut voi kirjoituksesta tunnistaa (muutkin kuin sinä itse) ja kirjoitus on julkisessa jaossa, niin kyllä se alkaa olla rikosilmoituksen paikka. Kuvakaappaus mukaan.

Vierailija
2/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sut tunnistaa tekstistä, niin mikä jottei. Oletan siis että mainitsi myös työpaikkasi tai muuta tunnistukseen johtavia tietoja eikä pelkästään jotain tyyliin  "Helsingissä on rotan näköinen tarjoilija Pirjo, joka on homssuisista hiuksistaan huolimatta armoton miestennielijä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinut voi kirjoituksesta tunnistaa (muutkin kuin sinä itse) ja kirjoitus on julkisessa jaossa, niin kyllä se alkaa olla rikosilmoituksen paikka. Kuvakaappaus mukaan.

Mainitsee paikan, missä olen töissä. Olen ainoa tämän niminen työntekijä siellä.

Vierailija
4/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minutkin haukuttu. entäs sitten. ämmä haukku mut niin pahasti eka meidän firman yleiseen boxiin ja jatkoi firmamme facebookissa... kopioin ämmän itkut ja postasin yleiseen jakoon. selvitin myös sen henkkoht numeron ja jakoon senkin....  oli vika työpäivä kun niin tein.. so what.. se pelle sai niin paljon viestei et sulki tilinsä. sitten tukotin hänen miehensä firman postin ja asiakaspostin et uhkasivat oikeustoimilla... sitten jatkoin lähettämällä edelleen ja edelleen sen luuriin paskaa.. en kuuntele paskaa urpoilta ikinä.

Vierailija
5/6 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei kampaajavisiitti olisi nyt aiheellinen? Huoliteltu ulkonäkö on asiakaspalveluammateissa suotavaa.

Vierailija
6/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asiakkaat saattavat joskus kirjoitella tuollaisia ajanvarauksen lisätietoihin. Ne eivät onneksi näy julkisesti mutta firman sisällä kaikille. Ei sekään kivaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme