Sami Minkkinen haluaa jäädä koti-isäksi: ”Nyt uskallan luottaa itseeni vanhempana”

Sami on oppinut olemaan itselleen armollisempi vanhemmuuden vaatimusten suhteen. Kuva: Panu Pälviä.

Suositun parisuhdebloggarin kirja Miesraskaus muutti muotoaan viimeisen vuoden aikana kirjoittajan elämänmuutosten takia.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Ootte vaan kateita koska Samilla on rohkeutta seurata sydämensä ääntä. Nyt kilttimiehet takaisin sinne trukkikuskiduunin ja nyrkin väliin, ruutuaika päätyy.

Vierailija

Minä haluan, että tämä jamppa sulkee suunsa. Kiitos. Ihan vain pelastaakseen oman maineensa, naistensa maineen ja tärkeimpänä lasten. Älä nyt helvetissä viitsi pilata pikkunyytin elämää näillä avautumisilla. Vain "koska haluat" milloin mitäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuttaako se takaisin exän luo hoitamaan lastaan? Siis mikä kuvio?

Eiköhän koti-isäksi jäämisellä yleensä tarkoiteta omassa perheessä asuvien lasten hoitamista. En jaksa mennä lukemaan tuota juttua, sori siitä, ton tyypin kirjoitustyyli on niin rasittava.

Vierailija

meinaako tehdä uuden lapsen jota jäädä hoitamaan vai meinaako jäädä töistä ja hoitaa lapsia kotona joka toinen viikko? Nyt minkkiselle saisi pikkasen tulla nöyryyttä puheeseen. Ihmiset eivät täällä kommentoi turhasta. Yleensä kommentteista näkyy viha, minkkisen juttuja kommentoidessä näkyy pettymys. Vaikka et välttämättä ole epäonnistunut isä, olet epäonnistunut puoliso. Olet ollut sitä jo useammassa suhteessa. Avioliitto ei ole ikuista kaiken kestävää rakkautta, vaan se on suhde joka vaatii ylläpitio. Se on valinta joka halutaan tehdä yhä uudestaan kun ne upeat silmät ja peput tulee eteen. Tästä maailmasta ei silmät ja peput lopu. Valitettavasti myöskin sinun uuden tyttöystäväsi silmät tulevat tutuiksi ja peppu rapistuu, jonka jälkeen eteen tulee tulee uudet kiinnostavat ja kiehtovat silmät, joissa näkyy kiinnostus. Tällöin uusi tyttöystäväsi jää varjoon ja toivon vaan ettei hän ole silloin raskaana.

Vierailija

Ymmärrän, että aina se parisuhde ei toimi ja joskus on parempi myös lapsille, että vanhemmat eroavat. Ei myöskään ole yhtä ainutta tapaa elää. Silti tuon Minkkisen blogista saa kuvan keskenkasvuisesta pikkupojasta, jolle on jäänyt uhmaikä päälle. Hänestä ei saa kovin tasapainoista ja järkevää kuvaa. Kamalaa sanoa toisesta näin, mutta sellainen olo hänestä väkisin tulee.

Vierailija

Jep. "Minulle tapahtui tällainen" on hänen selityksensä naisen vaihdolle. Eiköhän aikuinen ihminen tee valinnan ketä kuksii ja kenen kanssa arkensa jakaa? Vaihto on ok, mutta ota siitä vastuu. Se ei tapahtunut sinulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvateksti on mainio. Armollisempi vanhemmuuden suhteen. Itselleen. Jep.

Tietysti itselleen. Minä. Minä. Minä. Samalla periaatteella sitten vaan koti-isäksi. Minun tunteet. Minä saan tehdä mitä haluan. Olen rohkea ja aito. Kun ajattelen vain itseäni. Voi lapsiraukat.

Vierailija

Ei huvita klikata juttua, mutta minkä naisen lasta se aikoo kotona hoitaa? Onko jo uudella pulla uunissa? Vai meinaako se nyt ruveta kotihoitamaan sitä lasta jonka puoli vuotta sitten hylkäsi?

Vierailija

Luin, että kirja oli miesrakkaus. Ajattelin, että vihdoinki Minkkinen on tullut kaapista ulos. Ei ollutkaan. Minkkinen on selvästi täysin hukassa itse ja elää omassa pienessä kuplassa. Ei osaa ottaa oikeasti vastuuta mistään vaan vaihtaa taas uuteen ihmiseen ku tulee ongelmia. Mitähän Minkkisen vanhemmat ajattelee poikansa touhuista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat