Sivut

Kommentit (276)

Hennis78

BABYBOX oisi sopiva kansainvälinen nimi laatikolle ja toivoisin että olisi mahdollisuus halutessaan koota se itse netin kautta rajatusta valikoimasta! Esim.tytölle tai pojalle sopivaksi jos tietää sukupuolen ja toisille lapsille voisi modifioida taas erilaiseksi niin ei oisi pällekkäisyyksiä vanhan boxin kanssa? Perustykötarpeet voisi olla kiinteästi mutta myös boxin värin saisi halutessaan valita!? Myös valmiita pakkauksia voisi olla mutta olisi aivan mahtava päästä itse halutessaan vaikuttamaan väreihin ja sisältöön etukäteen. Uskoisin että vaatteita tulisi enemmän käytettyä ja hyödynnettyä kun kuosit miellyttäisivät ja pystyisi lapsen syntymäajankohdan mukaan valikoimaan koot ja materiaalit säihinkin sopivaksi😊 Tästä brändiä myös maailmalle vietäväksi ja saataisiin nettikaupan kautta isolla volyymillä Suomalaiset babyboxit myyntiin ulkomaille! Ehdoton valtti olisi Suomalainen desing ja tuotteet!!!pienyrittäjät ja "kotiompelijat" voisi mikroyrittäjinä tuottaa vaatteet!

Palkatkaa mut!

Hennis78 kirjoitti:
BABYBOX oisi sopiva kansainvälinen nimi laatikolle ja toivoisin että olisi mahdollisuus halutessaan koota se itse netin kautta rajatusta valikoimasta! Esim.tytölle tai pojalle sopivaksi jos tietää sukupuolen ja toisille lapsille voisi modifioida taas erilaiseksi niin ei oisi pällekkäisyyksiä vanhan boxin kanssa? Perustykötarpeet voisi olla kiinteästi mutta myös boxin värin saisi halutessaan valita!? Myös valmiita pakkauksia voisi olla mutta olisi aivan mahtava päästä itse halutessaan vaikuttamaan väreihin ja sisältöön etukäteen. Uskoisin että vaatteita tulisi enemmän käytettyä ja hyödynnettyä kun kuosit miellyttäisivät ja pystyisi lapsen syntymäajankohdan mukaan valikoimaan koot ja materiaalit säihinkin sopivaksi😊 Tästä brändiä myös maailmalle vietäväksi ja saataisiin nettikaupan kautta isolla volyymillä Suomalaiset babyboxit myyntiin ulkomaille! Ehdoton valtti olisi Suomalainen desing ja tuotteet!!!pienyrittäjät ja "kotiompelijat" voisi mikroyrittäjinä tuottaa vaatteet!

DESIGN

Haluaisin töihin koordinoimaan äitiyspakkausta ja sen hankintaa! Olen vaatesuunnittelija. Boxin vaatteissa on nykyisin isoin vika se, että ne eivät ole tätä päivää (sanon tämän mummona!) eikä niitä voi yhdistellä keskenään. Tietäisin miten tämä ratkottaisiin. Vaatteiden pitäisi olla niin himottavia, että äidit yrittäisivät ostella niitä toisiltaan. Babybox on hyvä nimi, jos haluttaisiin kansainvälistä kauppaa myöskin. Suomessahan on nykyään maailmanlaajuisestikin arvostettuja lastenvaatebrändejä. Olen bongaillut suomalaisia lastenmerkkejä mm. ammattilaisten trendisivustoilta. Nuo tyttö- ja poikavaihtoehdot helpottaisivat äitejä, mutta toki pitää muistaa, että silloin ostovolyymit tippuisivat ja hinnat saattaisivat nousta, myös keräily olisi kalliimpaa, jolloin vauva ei saisikaan niin monta tuotetta. Mutta tärkeämpää lienee että kaikki tuotteet olisivat mieluisia ja niitä tulisi käytettyä ja kierrätettyä. Itse tilaisin pakkauksen vasta vauvan synnyttyä, koska ainakin meille ja tutuille se tuli alle kuukaudessa,  ja alussa moni saa paljon 50-senttisiä vaatteita lahjaksi. Kokojen valinta aiheuttaisi mielestäni liikaa hajontaa ostoon. Ostominimit ovat kuitenkin suuria, jos halutaan tuotteet edullisesti. Tiedän että moni valmistaja tekee näitä ns. työllistävänä työnä, eivät isojen katteiden vuoksi, koska niitä ei näistä tiukkaan kilpailutetuilla hinnoilla saa. Boxiin riittäisi yksi väritys ja kuosi, jos se suunniteltaisiin enemmän sisutustrendien ehdoilla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat