Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet ihmisiä joiden pelkästä läsnäolosta tulee outo olo?

Vierailija
17.11.2017 |

Siis esimerkiksi ihminen aiheuttaa suurta ahdistusta tai pelkoa ilman näkyvää syytä? Tai sellaisia joiden läsnäolo saa tuntumaan kummallisen kodikkaalta tai hyvältä?

Pitäisin itseäni muuten totaalisen hulluna, mutta yleensä ihmiset eivät aiheuta sen kummempia tunteita. Olen törmännyt elämäni aikana vain pariin, joiden läsnäolo tuntuu vaikuttavan kaikkiin ympärillä oleviin voimakkasti.

Onko muita joilla vastaavia kokemuksia? Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (360)

Vierailija
81/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa vuokra-asuntoa ja kättelin vuokranantajaa noin 60-vuotiasta naista. Kätellessä tuli "outo voima" tuntui pahuus. En osaa tätä selittää, mutta jotenkin hyvä ja paha kohtasivat.

En ole tuollaista kokenut ennen enkä tuon jälkeen. Nainen alkoi pelottamaan minua. En ottanut asuntoa ja en tiedä mikä tämä outo tunne oli.

Vierailija
82/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin erään lahkosrk kellarissa ja pastori alkoi puhua häistään :" siinä tuli sellainen olo että nyt vaan tämä kaikki alta pois nopeesti että pääsisi vaa..."!

Äijä oli inhottavan niljakas enkä enää mennyt ikinä ko. srk istuntoihin. Äijästä vaistosi niin epäpuhtaan hengen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä aikuisille suunnatulla kurssilla eräästä tyypistä kyllä tuli aika epämiellyttävät vibat, sillä oli sellainen lasittunut katse kokoajan ikäänkuin olisi ollut joku aivopesty ja puhui monotonisella äänellä. Oli kyllä siististi pukeutunut ja ns. sivistyneen oloinen, mutta joku vaan oli pielessä. Siitä vaan sai sellaisen pakkomielteisen psykopaatin kuvan jollain tapaa. Eräällä tunnilla se halusi väenväkisin nysvätä jotain omaa turhaa juttuaan eikä noudattaa sitä tunnin aihetta. Kun opettaja oli jo muutamat kerrat huomauttanut asiasta, tämä tyynesti nousi ylös, paiskasi kahvimukin päreiksi lattialle ja lähti pois. Lienee tänä päivänä jossain Hannibal Lecter-kammiossa.

Vierailija
84/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta on syytä pitää mielessä, että suurin osa "fiboista" on vain heijastuksia oman mielen umpisolmuista (valitettavasti se mieli ei kenelläkään ole täydellisessä harmoniassa, siis kenelläkään joka vielä hengittää).

Vierailija
85/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huolimatta on syytä pitää mielessä, että suurin osa "fiboista" on vain heijastuksia oman mielen umpisolmuista (valitettavasti se mieli ei kenelläkään ole täydellisessä harmoniassa, siis kenelläkään joka vielä hengittää).

Pidätin hengitystäni 10 sekuntia, mieleni oli siis tämän ajan täydellisessä harmoniassa?

Vierailija
86/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään erittäin suositun fb ryhmän vetäjämuija huh! Välittyi ihan Espooseen saakka se hyytävä fiilis. Ihmettelen jos ryhmä enää pystyssä.

Vierailija
87/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta olen työssäni herkistynyt rikollisiin ja kaman vetäjiin ja mt-ongelmaisiin.  Väitän tunnistavani kyseiset ihmiset vaihtamatta heidän kanssaan sanaakaan. Kerran hoplopissa seurasin yhden lapsen isää ja olisin voinut lyödä vetoa, että oli jonkin sortin kamankäyttäjä/ väkivaltataustainen. 

Tässä saattaa olla kyse vähän eri asiasta (tai mistä minä sen tiedän), siis siitä että kun olet tietynlaisten ihmisten seurassa tai olet itse jossakin tietyssä tilanteessa alat tunnistamaan niitä paremmin. Vähän sama kun raskaana ollessasi näet raskauden niistäkin jotka eivät sitä vielä itse tiedä.

Raskauden näkee heti huulista ne ovat sillailla vaaleasti turvonneemmat!

Vierailija
88/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut. Joistakin ihmisistä aistii heti muutamassa sekunnissa että jokin mättää vaikka muut voivat pitää ystävällisenä ja kohteliaana.

Muutaman kerran olen aistinut ihmisestä "pahuuden" ja lähtenyt samantien pois.

Oudoin kerta oli kun kävelin ostoskeskuksessa ihmisvilinässä ja vastaan tuli ihminen (jota en edes siinä vilinässä noteerannut - oli vain yksi ohikulkijoista) mutta henki salpaantui kun kylmä olo kulki läpi, jouduin oikein pysähtymään ja keräilemään hetken itseäni. Todella pelottava tunne vaikka tyyppi vaikutti ihan normaalilta jne. Hrrrr.

Sitten joistakin ihmisistä näkee, että on tehty sitä sun tätä ja istuttu vankilassa jne.

Toisinpäin myös. Aitouden ja vilpittömyyden näkee myös.

Vierailija
89/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vaurioitunut jo aikaisin siten, että fyysiset ja henkiset etäisyydet rikkoutuvat kanssakäymisessä. Se aiheuttaa outoa ja ahdistavaa oloa varsinkin monille, jotka eivät ole olleet sellaisten ihmisten seurassa aikaisemmin.

Vierailija
90/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran hampurilaispaikassa ja edessäni oli pitköhkö jono. Vilkaisin myyjää ja silloin isku ihan puuntakaa voimakas huono viba, todella voimakas. Äh, ajattelin, että tuohan on pelkkä nuori tyttö.

No vuoroni tuli ja maksoin 500 : lla jonka olin juuri nostanut automaatista eikä pienempää ollut käsillä.

Tyttö ojensi takaisin 50: stä!

No sanoin, että tuota niinkuin loputkin rahat! Tyttö katsoi pilkallisesti minua ja tuijotti ivallinen hymy naamallaan hetken. Sitten kiekui niin että koko sali kääntyi katsomaan : Jaaha täällä on sitten asiakas joka yrittää saada minusta lisärahaa. Hän avasi muka kassan ja osoitti siiyä 50 e ja sanoi : tuossahan se viiskymppinen vielä on jonka annoit minulle!

Jaaha, arvelin ja musitin ekat vibani tytöstä, se fiilis ei pettänyt!

Sanoin aika kovasti että nyt tulee poliisi! Silloin takahuoneesta kurkksti vanhempi nainen ja tuli siihen. Sanoi ok kassa lasketaan, voitte poistua. Minä sanoi ehhei se lasketaan nyt. Minulla on minuutteja ennen tätä ostosta kyllä nostokuitti 500e tässä.

Menin odottelemaan syrjemmälle ja niin se vaan raha tuli takaisin...

Toivottavasti tyttö sai potkut!

Vierailija
91/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran hampurilaispaikassa ja edessäni oli pitköhkö jono. Vilkaisin myyjää ja silloin isku ihan puuntakaa voimakas huono viba, todella voimakas. Äh, ajattelin, että tuohan on pelkkä nuori tyttö.

No vuoroni tuli ja maksoin 500 : lla jonka olin juuri nostanut automaatista eikä pienempää ollut käsillä.

No sanoin, että tuota niinkuin loputkin rahat! Tyttö katsoi pilkallisesti minua ja tuijotti ivallinen hymy naamallaan hetken. Sitten kiekui niin että koko sali kääntyi katsomaan : Jaaha täällä on sitten asiakas joka yrittää saada minusta lisärahaa. Hän avasi muka kassan ja osoitti siiyä 50 e ja sanoi : tuossahan se viiskymppinen vielä on jonka annoit minulle!

Sanoin aika kovasti että nyt tulee poliisi! Silloin takahuoneesta kurkksti vanhempi nainen ja tuli siihen. Sanoi ok kassa lasketaan, voitte poistua. Minä sanoi ehhei se lasketaan nyt. Minulla on minuutteja ennen tätä ostosta kyllä nostokuitti 500e tässä.

Mistä lähtien automaateista on saanut 500e seteleitä?

Vierailija
92/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä käydessä tulee aina outo olo kun ihmiset on niin saatanan jäykkiä ja aineissa. Mikä siellä ulkona liikkuessa on niin pelottavaa? Tuntuu että joka toinen vastaantuleva on krapulassa tai psykoosissa. Aivan hirvittävä kaupunki olisi elää.

Moni helsinkiläinen on ihmisraunio.

No sitä minä en ihmettele yhtään. Helsinki on yksi jättimäinen boulevard of broken dreams. Tätä mestaa sitten myydään maailmalle Suomen sydämenä. Minä niin säälin helsinkiläisiä. Olette markkinatalouden ja kapitalismin perseraiskaamia orjia henkisesti.

Voi luoja. Helsingissä asuu 642 045 markkinatalouden ja kapitalismin henkisesti perseraiskaamaa orjaa..? Et sitten ole uskaltanut sieltä synnyinseudulta lähteä isolla kirkolla käymään ja itse kohtaamaan tätä Babylonia, kun pitää noin harhatuntumalla huudella.

Vierailija
93/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä vähän aiheen vierestä mutta kuitenkin.

Tuttavapariskunta, olen tavannut miestä muutaman kerran ja hänen naisystävää vaan kerran silloin kun kyläilin heidän luonaan. Mulle tuli jotenkin outo fiilis, mietin itsekseni että ovatkohan he onnellisia yhdessä. Hassua ajatella noin, kun tapasin heitä vaan kerran yhdessä ja nainen oli silloin muutenkin kiireinen eikä mikään suoranaisesti viitannut mihinkään ikävään. Aikaa kului vähän aikaa, ja pariskunta erosi. 

Vierailija
94/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä käydessä tulee aina outo olo kun ihmiset on niin saatanan jäykkiä ja aineissa. Mikä siellä ulkona liikkuessa on niin pelottavaa? Tuntuu että joka toinen vastaantuleva on krapulassa tai psykoosissa. Aivan hirvittävä kaupunki olisi elää.

Moni helsinkiläinen on ihmisraunio.

No sitä minä en ihmettele yhtään. Helsinki on yksi jättimäinen boulevard of broken dreams. Tätä mestaa sitten myydään maailmalle Suomen sydämenä. Minä niin säälin helsinkiläisiä. Olette markkinatalouden ja kapitalismin perseraiskaamia orjia henkisesti.

Aika raju statement. :D Kyllä Helsingissä suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia työssä käyviä tai eläkkeellä tai koulussa olevia. Tottakai isoon kaupunkiin ja suureen väkimäärään mahtuu enemmän huono-osaisuutta ja päihteitä kuin sinne Nastolan Alkon juoppoporukkaan.

Oletko liikkunut vain päiväsaikaan arkena kaupungilla? Silloin suurin osa ulkonaliikkujista on siellä juuri siksi, että voivat olla, kun ei ole mitään pakkoa olla töissä yms. Päivisin ne narkkarit ja alkkikset tulee koloistaan etsimään tulevan illan päihteitä. Kulttuurinrikastuttajat taas heräilee vasta puolen päivän aikaan ja pakkautuu yleisille paikoille mölis... öh ilmaisemaan parenpaa sosiaalista kulttuuriaan. :)

Sorry off topic.

Syy, minkä takia en haluaisi vuorotyöläisenä muuttaa mistään hinnasta Helsinkiin. Päivällä asioilla käydessä ankeaa pl. lounasaikaan, myöhään illalla arkisin julkisilla meneminen epämiellyttävää. 8-16 työtä voisin siellä tehdä, työmatkaruuhkat eivät häiritse niin paljn kuin lähes tyhjä bussi ilta-aikaan. Olen siis joskus joutunut sijaistamaan siellä muutamia viikkoja.

Vierailija
95/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien automaateista on saanut 500e seteleitä?

Markka- aikana

Vierailija
96/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla tulee vibat nuoresta naisesta, joka päällisin puolin kaveri ja ystävällinen, mutta sisimmässään haluaa aiheuttaa pahaa toiselle työntekijälle. Ai miten, no mustamaalaamalla takanapäin, ja tekaisemalla virheitä, josta työkaveri saa kärsiä. Henkilö haluaa itseään kehuttavan, ja saavan kaiken kunnian aina itselleen. Olisiko narskun tyylinen luonteeltaan.

Vierailija
97/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelman yliarvioiminen on kyllä paha virhe.

Itse olen nuorempana bongannut poikajoukosta sen inhan epärehellisen petturin, koska oli niin vetoavan rento: olikin selkärangaton ja peri-ilkeä.

Minä taas olen ihan kiltti, työssäkäyvä, urheiluhullu, aranpuoleinen nainen, jolle eräs vihainen nainen alkoi ravintolassa huutaa, että olen narkkari ja vaikka mikä...

Ymmärsin, että hän oli vasta eronnut miehestään, joka haki minua koko illan tanssimaan ja raivostui siitä.

Mutta älkää hemmetissä antako ensivaikutelman hämätä itseänne!

Vierailija
98/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin psykopaatin ensivaikutelma on se paras koko porukasta johon naisetkin lankeavat ja kaikki luottavat. Nämä ovat " en ikikuuna olisi uskonut"- tapauksia.

Vierailija
99/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aistin muista pahuutta, mutta kaikki ei ole niin mustavalkoista. Itse olen erittäin traumatisoitunut ja todellakin koen aiheuttavani outoja viboja. Olen joutunut puolustamaan paljon itseäni ja tiedän että ne kaikki tavallisimman, mukavimman ja menestyneimmän näköiset voivat olla nimenomaan näitä valkokauluspsykopaatteja. Rentuimman oloiset yleensä kärsineitä, saattavat laittaa sekopäissään pahan kiertoon mutta usein heillä on vaan suojakuori eivätkä edes pysty mihinkään kovin systemaattiseen pahuuteen. Mutta näistäkin on vielä se yksi "laji" joka yleensä todellakin on päättänyt valita pahuuden polun. En halua yleistää mutta usein steroideja käyttävä, tatuoitu, lihaksikas mutta silti huumeissa tai lääkkeissä suurimman osan ajasta, mieshenkilö. Omaa kokemusta vain.

Vierailija
100/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 50-vuotias nainen, jonka olen tuntenut alle 10-vuotiaasta, säteilee todella vahvaa auraa. Hän on lapsesta asti saanut kaikki ympärillään olevat ihmiset, nuoret ja vanhat, naiset ja miehet rentoutumaan, hymyilemään ja avautumaan.

Upea hymy, itsevarma ja siisti ulkoasu, pieni, nokkela ja nopealiikkkeinen, on näennäisen kiinnostunut kaikesta ja kaikista, saa muut tuntemaan että juuri he ovat erityisiä ja tämä ihminen on todella kiinnostunut heistä. Edelleen hän kerää ympärilleen kuuntelijoita ja seuraajia tällä karismallaan ja puheliaisuudellaan. Hän luo ympärilleen aina erittäin miellyttävän ja rennon ilmapiirin.

Matkan varrella moni, etenkin mies, on polttanut sormensa:

hän ei olekaan niin hyväntahtoinen ja kiinnostunut, vaan levittää toisten asiat eteenpäin, tekee oharit ja pettää - kaikki lupaukset kaikkien kanssa.

Suhteet kariutuvat pettämiseen, kun tämä neiti Karisma löytää uuden kiintopisteen. Lapsi jäi isälleen. Avioero tuli neljä kertaa. Muutti 40 kertaa. Hylkäsi omansa lisäksi myös sijaislapsensa. Jätti hyvät työpaikat, joissa oli jo hyvää vauhtia etenemässä. Hän saa aina muut ihmiset luottamaan itseensä ja lukee heitä niin hyvin, että muut kertovat kaiken itsestään ja uskovat löytäneensä oikean aarteen ihmisenä. Itsestään nainen ei kuitenkaan anna mitään, vaan lähtee taas hetken päästä taakseen katsomatta.

Olen myöhemmin kuullut, että tämän naisen lapsuudessa oli mt-ongelmainen äiti, joka oli jatkuvasti joko sekaisena kotona tai mielisairaalahoidossa. Isä oli paikalla, vihaisena kotityrannina. Lienee horjuttanut lasten perusturvallisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä