Miksi mukavia kirjoitellut mies muuttui inhottavaksi?
Alussa kertoi kuulumisia päivän kulusta, lähetti runoja, kivoja kuvia jne. Viestejä pitkin päivää. Vähitellen aiheet muuttuivat pelkäksi seksiksi ja joka asian käänsi seksiin.
Oliko tuo alun kirjoittelu vain lumetta ja seksjutut sitä oikeaa olemista?
Kommentit (15)
Oli just sitä lumetta, teeskenteli sopivaksi katsomansa ajan ja ajatteli, että kala on käynyt pyydykseen ja nyt voi kerätä saaliin. JSSAP.
Miehissä on vaan paljon mt-ongelmaisia, ja useimmilla on huonot sosiaaliset taidot. Tämä pitää vaan ymmärtää, jos haluaa olla niiden kanssa tekemisissä. Onneksi olen biseksuaali, niin tuo niiden välttely on paljon helpompaa.
Asia on kuten arvelet. Moni mies kuvittelee, että nainen isketään näyttelemällä. He eivät tajua, että osa miehistä on ihan oikeasti kivoja ja romanttisia ja huomaavaisia ja saavat siksi naisen. Ja myös sitä seksiä.
Jos nainen kirjoittais noin miehelle niin luultavammin mies olisi onnessaan.
Et ymmärtänyt antaa ajoissa. Mies ajatteli ettei ole enää mitään hävittävää.
Kuinka monta ikävää viestiä olet vastaanottanut ja miten olet niihin vastannut? Jos olet vastannut samalla tavoin, niin olet osaltasi itse aiheuttanut tilanteen jatkumisen.
Runoja lähettelevä mies olisi muuten minulle todellinen kauhistus ja kirjoittelu loppuisi siihen ensimmäiseen runoon...
Taidat kirjoitella mun ukon kanssa, mutta ei hätää, saat sen ihan omaksikin, jos oikein tyhmä olet ;)
Vierailija kirjoitti:
Taidat kirjoitella mun ukon kanssa, mutta ei hätää, saat sen ihan omaksikin, jos oikein tyhmä olet ;)
Sama täälläkin! Se hienokuva töissä on kotiolojen täysi vastakohta. Kannattaisi kyllä tulla katsomaan arkea.
Kauanko viestittelitte? Tapasitteko? Minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Oli just sitä lumetta, teeskenteli sopivaksi katsomansa ajan ja ajatteli, että kala on käynyt pyydykseen ja nyt voi kerätä saaliin. JSSAP.
Jep. Mutta onneksi paljasti todellisen luonteensa ajoissa, eikä tarvitse hukata enempää aikaa tuollaiseen.
inhottaako sinua seksi?