Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helv.. selvisi että mieheni ja minun isomummot on olleet serkkuja keskenään.

Vierailija
10.11.2017 |

Olemme naimisissa ja aiemmin ei ollut mitään tällaista tietoa.. mies on sekaisin ja ei tiedä haluaako jatkaa liittoa "sukulaisen kanssa"
Minäkin olen nyt mennyt sekaisin tuollaisesta puheesta ja en tiedä mitä ajatella.
Mitä te tekisitte?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha mies sulla. Ja aika mielenkiintoista että hän on molempien isomummojesi serkku, ja hekin vielä serkuksia keskenään. Kuulostaa ihan Forresterin on perheeltä.

Vierailija
42/49 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en oo itse miehelleni sukua. Oikeasti. Asun pikkukaupungissa jossa kaikki tuntuu olevan sukua keskenään. Paljon kehitysvammaisia.

Tuo nyt ei ihan pahin ole. Tiedän serkkuja ja pikkuserkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa pikkuserkkuni kanssa

Vierailija
44/49 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tavallista Suomen asukaspiirissä.

Juttele sen miehesi kanssa, että mikä on todellinen syy hänen haluamaansa etäisyyden ottoon. Keskustelkaa.

Vierailija
45/49 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä muutenkin sekaisin, jos noin kaukaisesta sukulaisuudesta hätäännyt. Onko sinun omassa suvussasi paljonkin vikaa? Jos on, niin tulevatko ne kaikki kamalat taudit juuri tuon yhden isomummon puolelta?

Oikeasti noin kaukaisella sukulaisuudella ei ole mitään merkitystä, jos juuri sillä yhdellä isomummolla ei satu olemaan joku paha sairauksia aiheuttava perintötekijä. Toisaalta, terveitten lasten saaminen ei onnistu kaikilla muillakaan pareilla perintötekijöitten vuoksi, vaikka eivät olisi mitään sukua toisilleen.

Vierailija
46/49 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin isomummot on keskenään lapsia tehneet joten jos tuo on läheisin sukulaisuus niin mitä väliä

Vierailija
47/49 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar Victoria on niin Ellun kuin Philipinkin isoisoisoäiti, että osataan sitä paremmissakin piireissä.

Viktorian tyttäret kantoivat vaarallisen verenvuototaudin perintötekijää. Tunnetuin potilas oli Venäjän viimeisen tsaarin ainoa poika. Suomalaiset olisivat kuolleet sukupuuttoon, jos meidän perintötekijöissämme olisi jotain todella vaarallisia tauteja.

Vierailija
48/49 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies haluaa eron jostain muusta syystä ja käyttää tätä nyt vaan verukkeena. Toinen nainen ehkä?

Vierailija
49/49 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku ja pikkuserkku ovat keskenään naimisissa, lapsikin heillä on. Keskenään ovat pikkuserkkuja. Isosta suvusta ollaan, joten eivät aluksi tienneet olevansa niinkin läheistä sukua.

Heidän lapsensa on kaunis, fiksu tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme