Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperheen arjessa seksi jää kakkoseksi – pitääkö aina jaksaa?

Lapsiperhearjessa on hyvä ottaa aikaa myös parisuhteelle. Kuva: StockSnap

Seksin harrastaminen auttaa jaksamaan arjessa, mutta moni vanhempi kertoo olevansa päivän päätteeksi liian väsynyt muuhun kuin nukkumiseen.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Meidän avioliitossamme seksittömyys ei ole mörkö, josta ei puhuta. Me vittuilemme toisillemme ihan avoimesti siitä, että on viimeksi naitu neljä vuotta sitten. Siis yhdessä.

Äitix5

Jaa..no meillä on 5lasta ja 6-7kertaa viikossa harrastetaan seksiä. Se kai riippuu ihmisistä ja tarpeesta meidän tarpeet sattuu vain kohtaamaan hyvin. Ja vaikka ollaan tosi väsyjä iltaisin niin miehen kainaloon käpertyminen on sitä parasta ja siitä sitten eteenpäin..taikka kiireen keskellä löytää hetki toisillemme vaikka pikasestikin.

Vierailija

Me emme ole edes kotona samaan aikaan koskaan, koska työvuorot on lasten vuoksi limitetty. Lomat ja vapaapäivät eriaikoihin. Seksiä on muutaman kerran vuodessa.

Vierailija

Minä asetan omat tarpeeni perheen, miehen ja lasten tarpeiden edelle. Jos olen väsynyt, niin totta hemmetissä nukun enkä ole mikään seksilelu. Jos parisuhteessa eletään vain toisen ehdoilla, se ei ole parisuhde.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä asetan omat tarpeeni perheen, miehen ja lasten tarpeiden edelle. Jos olen väsynyt, niin totta hemmetissä nukun enkä ole mikään seksilelu. Jos parisuhteessa eletään vain toisen ehdoilla, se ei ole parisuhde.

Jo tästä parista lauseesta voi päätellä että et ole eläissäsi saanut kunnon orgasmia.

Vierailija

Ei pidä aina kaikkea jaksaa, ne tiskit ja pyykit voi jättää huomiselle jos väsyttää. Rakastelu on tutkitusti se joka lisää rakkauden tunnetta, ja ilman sitä ei parisuhde pysy koossa. Ei mikään kotityöt tms. voi olla tärkeämpi kuin parisuhde. Jos seksiä ei halua, on yleensä kyse siitä ettei rakasta kumppaniaan, eli seksi maistuisi jonkun sellaisen kanssa jota rakastaa, toinen syy on se, että jos ei saa kunnon orgasmia, ei ole ihme ettei seksi huvita jos se ei ole kummempi toimenpide kuin vieraan ihmisen kättely. Turha syytellä lapsia siitä jos ei halua seksiä puolisonsa kanssa, työt, kotityöt ja harrastukset on lapsettomillakin.

Vierailija

No ei kyllä jaksa. Olen iltaisin niin väsy että kaadun sänkyyn heti kun lapset nukahtavat. Mun elämä on vain töissä käymistä ja perhearjen pyörittämistä. Jos mies voisi osallistua hieman enemmän siihen perhearkeen, niin voimia voisi jäädä vähän muuhunkin. Mutta asiasta ei voi edes huomauttaa, koska se olisi nalkuttamista (ei auta vaikka sanoo ystävällisesti tai kovemmi). En halua lasten kuullen sanailua tai riitaa, joten herra saa rauhassa istua illat tv:n, tietokoneen ääressä tai kopeloida puhelintansa. Pakko vaan jaksaa sen voimalla, että pian nämä pikkulapsivuodet ovat ohi. En kyllä tiedä pystynkä sittenkään arvostamaan saatikka lempimään henkilöä, joka ei tukenut tai tehnyt osaansa silloin kun elämä oli tekemistä täynä.

Vierailija

Meillä tuli elämään superihana muutos, kun laitpimme kummankin kalenteriin seksipäivät/illat.

Suhde parani, elämään tuli iloa ja hyvää oloa.

Vierailija

Olemme työssäkäyviä, meillä on 2 lasta ja ihan perus hektinen arki. Silti meillä on seksiä noin kaksi kertaa viikossa ja päälle vielä muunlainen läheisyys joka ei aina johda seksiin. Olen hyvin seksuaalinen ja onneksi halumme miehen kanssa kohtaavat. Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija

Äitix5 kirjoitti:
Jaa..no meillä on 5lasta ja 6-7kertaa viikossa harrastetaan seksiä. Se kai riippuu ihmisistä ja tarpeesta meidän tarpeet sattuu vain kohtaamaan hyvin. Ja vaikka ollaan tosi väsyjä iltaisin niin miehen kainaloon käpertyminen on sitä parasta ja siitä sitten eteenpäin..taikka kiireen keskellä löytää hetki toisillemme vaikka pikasestikin.

Tuo pikainen nyt vaan liian usein tarkoittaa sitä että mies tulee ja nainen ei. En jotenkin nää miten toisen parin minuutin patjana oleminen lähentäisi tai auttaisi jaksamaan.

Vierailija

Seksiä on aina kun mies haluaa, 1-4 kertaa kuussa. Itselleni sopii aina enkä koskaan ole liian väsynyt, toki katkera siitä että yksinomaan miehen halujen mukaan mennään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä jaksa. Olen iltaisin niin väsy että kaadun sänkyyn heti kun lapset nukahtavat. Mun elämä on vain töissä käymistä ja perhearjen pyörittämistä. Jos mies voisi osallistua hieman enemmän siihen perhearkeen, niin voimia voisi jäädä vähän muuhunkin. Mutta asiasta ei voi edes huomauttaa, koska se olisi nalkuttamista (ei auta vaikka sanoo ystävällisesti tai kovemmi). En halua lasten kuullen sanailua tai riitaa, joten herra saa rauhassa istua illat tv:n, tietokoneen ääressä tai kopeloida puhelintansa. Pakko vaan jaksaa sen voimalla, että pian nämä pikkulapsivuodet ovat ohi. En kyllä tiedä pystynkä sittenkään arvostamaan saatikka lempimään henkilöä, joka ei tukenut tai tehnyt osaansa silloin kun elämä oli tekemistä täynä.

Voisko siitä perhearjesta jättää vaan tekemättä ne miehen osuudet, kai aikuinen ihminen hoksaa ne tehdä nalkuttamattakin. Miksi se vaivautuisi mitään tekemään kun sinä pyyhällät ja teet? Mene sinäkin sohvalle maate kun lapset on ruuan jälkeen menneet leikkeihinsä, tiskit ei karkaa mihinkään, eikä pyykkiäkään tarvi joka päivä pestä jos ei ole suurperhe. Jos mies sanoo että miksi tiskit on tiskaamatta, niin sanot että siksi kun lepäät nyt että jaksat illalla harrastaa seksiä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat