Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenkirjailijat suosittelevat: 17 kirjaa, jotka sinunkin kannattaa lapsillesi lukea

Helppo reitti seikkailuun: ota vain kirja käteen. Kuva: iStockphoto

Mitä tänään iltasaduksi? Kirjailijat vinkkaavat parasta lukemista pienille ja isoille.Lue koko juttu

Kommentit (4)

MamaForTwo

Otsikko on harhaanjohtava, vain yksi lastenkirjailija suosittelee kirjoja ja aivan toisenlaisen listan saisimme joltain muulta kirjailijalta. Lukekaa lapsillenne niitä kirjoja, mikä teistä hyvältä ja oikealta tuntuu!

Vierailija

Ensimmäiselle kommentoijalle: olihan siinä useampia kirjailijoita suosittelemassa. Hyviä kirjasuosituksia. Mutta tärkeintä on, että luetaan yhdessä ja annetaan lapsenkin valita omia lempikirjojaan. :)

SentraaliSantra

Minä olen lapsilleni lukenut, ja lapseni, nyt jo aikuiset lukevat ja jutellaan kirjallisuudesta. En miettinyt pedagokiikkaa tai sitä, että tuleeko paha mieli jostain kohtauksesta. Siitä saatettiin jutella ja käydä läpi, miksi. Ja nyt olen työssäni huomannut, että alakouluikäiset tahtovat Grimmin satuja -alkuperäiskäännöksinä. Koska ne ovat jännittäviäkin.

Vierailija

Hobitissa ja Tarussa sormusten herrasta riittää lukemista moneksi illaksi. Kahdelle lapselle olen ne jo lukenut ja kohta saa aloittaa kolmannen kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat