Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (4)

Lindush

Mulle tulee myös "masentunut olo" jos nännejä hivelee. Odotan nyt ekaa lastani ja mietin juuri, että vaikuttaako tämä ominaisuus imetykseen.

Nolo äippä

Siis mulla on tosi outu juttu. Siis mua alkaa kiihottaa jos mun nännejä hiplaa. En tiedä mistä olen tällaisen oppinut. Oon vähän outo vai onko kokemuksia?
Nimimerkillä nolo äippä

Vierailija

Minä inhoan sitä, jos mies koskettelee nännejäni, mutta imettämisestä olen pitänyt.

Imetyksen lopettamisen jälkeen mies ajatteli, että nyt varmasti hänen olisi kosketeltava rintojani. Erehdyin kertomaan, että niistä on tullut super-herkät vauvan jälkeen ja että ne reagoivat aina kun kuulen kenen tahansa vauvan itkua. Minulle tulee onnellisuuden tunne, kun rinnat reagoivat itkuun. Kun lapseni ei imenyt enää, mies luuli, että hän voisi korvata vauvan. Minusta pelkkä ajatuskin miehestä koskettelemassa rintojani tuntui vastenmieliseltä! Rintani tuovat lohtua vauvalle, eivät seksuaalista nautintoa miehelle! Mielestäni rinnat ovat intiimi alue, joita olen valmis lainaamaan vain vauvalle, jonka kanssa elän symbioosissa, en miehelle.

Imetys sattui aluksi, mutta ei ahdistanut muuten henkisesti. Sitten kun imetys alkoi sujumaan hyvin, maitoa tuli, niin aloin nauttimaan vauvan imusta. Tuntui hienolta, kun pystyin ruokkimaan vauvani ja nähdä vauvan autuaan onnelleiset ilmeet, aina kun oli sopivaa ravintoa tarjolla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat