Ostaisinko "pojalle vain poikien leluja" vouhka serkkuni pojalle tuollaisen pinkin Chippette robottikoiran joululahjaksi?
Ostaa pojalleen vain hirviöitä, sinistä, aseita, autoja eli ns. poikien leluja. Venähtäisiköhän naama jos hankkisin tällaisen pojalle joululahjaksi?
https://www.amazon.com/WowWee-Chippies-Robot-Toy-Dog/dp/B01N3C0NEA?th=1
Kommentit (5)
Itsellesi ostat kuitenkin, taidat olla vähän sellainen.
Ihan hyvä lahjaidea, jos luulet lapsen pitävän siitä. Onko poika itse toivonut tuollaista lelua? Itse kunnioittaisin ensisijaisesti lapsen omia toiveita. Olisiko sinun mahdollista keskustella näistä asioista serkkusi kanssa? Että miten hän perustelee vain poikien lelujen antamisen pojalle. Jos poika itse haluaa vain poikien leluja, niin en ostaisi tuota linkkaamaasi tuotetta hänelle, koska se ei toisi joulumieltä kenellekään vaan päinvastoin.
No mut se on kumminkin robotti, ei tyttöjen älykkyys sellaisten arvostamiseen riitä.
Osta sen värinen mistä poikasikin tykkää, enemmän jouluiloa kuin serkkujen näpäyttelystä lasten lahjojen kustannuksella.
Ei serkun lapsille tartte ostaa lahjoja jollette ole läheisiä. Säästä ne rahat johonkin tärkeämpään mieluummin.
Ostaisin lahjan joka ilahduttaa lasta. Lapsi ei ole mikään väline, jolla näpäytetään äitiä.