Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku sitä ja tätä... tavismies on sen naisen kanssa jonka saa, ei niinkään sellaisen jonka haluaisi!

Vierailija
24.10.2017 |

Oikein/väärin?

Kommentit (309)

Vierailija
81/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen saa kyllä aina miehen ihan mistä tahansa ja pariutuukin ylöspäin. Jopa hieman tavallisen naisen alapuolella arvoasteikossa olevat pariutuvat ongelmitta ylöspäin. Tavallisen miehen ei kannata edes haaveilla muista kuin työttömistä, yksinhuoltajista ja mt-potilaista. 

Ensinnäkin: yksinhuoltajat ovat mitä suurimmassa määrin tavallisia naisia ellei ihan nuorimmista ikäluokista puhuta. Myös työttömyys on erittäin tavallista, joten työttömät ovat tavallisia naisia.

Toiseksi: älä edelleenkään projisoi. Tavalliset ihmiset pariutuvat ihan koko ajan ja olen aivan varma, että sinäkin tunnet ja tiedät aivan tavallisia ihmisiä jotka löytävät itselleen aivan tavallisen elämänkumppanin. Se, että pariutumista rinnastaa lottovoittoon kertoo, ettei kyseessä ole tavallinen vaan marginaaliin kuuluva mies.

Vierailija
82/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vielä kun saisi sitten joide.kin miesten päähän sen, että osa naisista ei halua heitä vaikka heistä tämä nainen olisi se johon tyydytään kun ei saatu sitä täydellistä.

Tuo vela aiheiden massapostitus on ärsyttänyt, mutta se on varmasti tehnyt tiettäväksi sen, että kaikki naiset eivät halua lapsia. Ihan hyvä valistus siis.

Kunvielä saataisiin samanlainen kampanha vapaaehtoisesti miehettömistä ( tai naisettomista).

Ärsyttää, että joku törky luulee minun olevan vain iskettävissä taikka muuten otollinen kohde pervoilulle koska olen pitkään ollut sinkku.

Eli luetaan se jotenkin niin, että sitten on vapaata metsästettävää kun ei ole kenenkään miehen omistuksessa.

Sitten siihen vielä kuvitellaan jotkut mukamas mahdollisuuset jos yh yksin.

Ihankuin yh hyväksyisi millaisen äijän vain.

Nainen on joillekkin vain hyödyke jos on lähitienoilla.

Ihan vain tiedoksi naisella on oikeus elää rauhassa vaikka ei ole miestä.

Naisella on oikeus olla ihminen jonka elämän toiveet rakentuu omin ehdoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kauniskin nainen voi jäädä ilman kumppania, varsinkin jos on ujo ja epäsosiaalinen. Komeat miehet eivät lähesty, ainoat jotka lähestyvät,ovat känniääliöt tai ulkomaalaiset. Kumpikaan ryhmä ei kiinnosta. Miehet katselevat, mutta eivät lähesty, siis normaalit ja kunnolliset miehet. Itse en pysty miehille tekemään aloitetta, ujouteni vuoksi.

Kukaan järkevä mies ei lähesty kaunista naista koska a) kaunis nainen  on suuremmalla todennäköisyydellä varattu ja b) oma taso ei riitä kauniille naiselle. Kauniita naisia lähestyvätkin vain känniset ja ulkkikset. Itse en ikinä edes harkitsisi edes vitsillä mitenkään lähestyä kaunista naista koska oma tavistasoni ei riitä.

Vierailija
84/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne ihmettelee miksi naiset ei halua tavismiestä. Miksi kukaan haluaisi miehen, joka jättää heti jos tulee tilaisuus parempaan naiseen tai joka on vain tyytynyt naiseen. En mä halua kokea olevani joku joka otettiin kun ei parempaa saanut. Ennen olen yksin.

Mikä sitten takaa sen ettei komea mies vaihda parempaan kun joku sinua kauniimpi tulee vastaan? Tai petä sinua tietämättäsi.

Olet hyvä esimerkki siitä miksi komeat miehet pystyvät pyörittämään niitten panorinkejä. Tavisnaisille kun on niin helppoa uskotella että ovat parisuhteessa koska ne haluavat uskoa asian olevan niin. Että ovat niin kauniita ja spesiaaleja ja komea mies rakastuu eikä petä. Sitten päätyvät lopuksi vauva palstalle haukkumaan miehiä sioiksi.

Kummallinen kommentti. Haluaisitko hieman avata millaisia parisuhteesi ovat olleet jos ajattelet noin? Oletko siis itse komea mies vai mihin peruttu nuo väitteet?

Vierailija
85/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
86/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Täysin sama tilanne on naisilla.

Vierailija
87/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen saa kyllä aina miehen ihan mistä tahansa ja pariutuukin ylöspäin. Jopa hieman tavallisen naisen alapuolella arvoasteikossa olevat pariutuvat ongelmitta ylöspäin. Tavallisen miehen ei kannata edes haaveilla muista kuin työttömistä, yksinhuoltajista ja mt-potilaista. 

Ensinnäkin: yksinhuoltajat ovat mitä suurimmassa määrin tavallisia naisia ellei ihan nuorimmista ikäluokista puhuta. Myös työttömyys on erittäin tavallista, joten työttömät ovat tavallisia naisia.

Toiseksi: älä edelleenkään projisoi. Tavalliset ihmiset pariutuvat ihan koko ajan ja olen aivan varma, että sinäkin tunnet ja tiedät aivan tavallisia ihmisiä jotka löytävät itselleen aivan tavallisen elämänkumppanin. Se, että pariutumista rinnastaa lottovoittoon kertoo, ettei kyseessä ole tavallinen vaan marginaaliin kuuluva mies.

Ehkä kaikki eivät halua työtöntä yksinhuoltajaa koska naisen lapsi menee aina parisuhteen ja muun edelle, tietenkin. Plus työttömänä on pienemmät taloudelliset resurssit suunnitella tulevaisuutta.

Vierailija
88/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että pariutumista rinnastaa lottovoittoon kertoo, ettei kyseessä ole tavallinen vaan marginaaliin kuuluva mies.

Entä jos on vain "liian tavallinen mies"? Hajuton ja mauton akateemista keskipalkkaa nauttiva pertti perusinsinööri. Ei aiheuta kenessäkään suuria tunteita, mutta kenelläkään ei ole myöskään pahaa sanottavaa. Ihan hyvä mies, mutta aina jollekulle toiselle

Vierailija
89/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain oikein. Tavismies ei ota mitään narkkarielämänkoululaista, mutta todella paljon toiveista saa heittää romukoppaan

Aivan kuten naisillakin.

Aika harva nainen halusi mennä parisuhteeseen pettävän ja juopon miehen kanssa.

Vierailija
90/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen ei saa ketään, varsinkaan jos on ei-niin-kaunis sekä ylipainoinen.  Äly ja rahakaan eivät auta asiaa, mutta mies pärjää kyllä naismarkkinoilla, jos lompakko on tarpeeksi paksu.

on helpompaa laihduttaa kuin tienata 100 000e/v

Se riippuu kuule ihan ihmisestä. Minulle jälkimmäinen on ollut paljon helpompi saavutus kuin ensimmäinen.

Vierailija
91/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan kauneimpana naisena. Muistakaahan naiset tämä illalla kun se kaksinaamainen miehenne alkaa vonkaamaan!

Minkä ikäinen olet? Miksi ihmeessä minun pitäisi olla (maailman) kaunein nainen? Jotta mies voisi haluta ja rakastaa minua?

No, jos et itse voi koskaan rakastaa muuta kuin kauneinta tietämääsi naista, niin aika yksinäinen tulevaisuus on edessäsi. Voimia, tulet tarvitsemaan niitä!

Sori pidin sitä itsestäänselvyytenä, että kumppani on omaan silmään se kaunein/komein. Sääli, jos et koskaan saa omassa suhteessasi kuulla olevasi sitä.

Miksi ihmeessä kumppanin pitäisi olla omaan silmään kaikkein kaunein/komein? Kyllä mä ainakin pystyn helposti nimeämään useitakin miehiä, jotka ovat ulkoisesti komeampia kuin omani. En minäkään hänen ihannenaisensa ruumiillistuma ole. En pidä kovinkaan merkityksellisenä tällaisia vertailuja. Minä tiedän, että molemmat miellytämme toistemme silmää siitä huolimatta että epäilemättä kauniimpia ja komeampiakin ihmisiä on. Tärkeintä on se, että olemme luonteiltamme ja persooniltamme toisillemme niin hyvin yhteen sopivia. En todellakaan kaipaa kuulla jotain "olet kaunein nainen mitä olen nähnyt" - juttuja.

En kuule tiedä! En ole sinä ja sinä et ole minä. Olemme erilaisia, tuliko yllätyksenä?

Sinähän se et tuntunut ymmärtävän, että ihmisiä on erilaisia, kun kerroit pitäväsi itsestäänselvyytenä, että kumppani on omaan silmään kaunein/komein... Miksi ihmeessä tällainen asia olisi mielestäsi itsestäänselvää, jos kerran tiedostat, että ihmiset ovat erilaisia eivätkä kaikki laita yhtäläistä painoarvoa ulkonäköasioille?

Vierailija
92/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa palstamiehistä on sellaisia että näissä ketjuissa esittelevät itsensä niin kuin olisivat kovinkin sisäsiistejä, ja käytännön toteutus on sitä että palstalle saapuessa "tervehditään" no niin hoo-ooärootee ja joka ikisen viestin tarkoitus on halventaa naisia. Uskon että nämä ihan aidosti kokevat että on kauhee ihme kun heidänlaisensa helmi ei saa naistakun paperilla mies näyttää niin erinomaiselta. Tälläiselle mielenlaadulle on diagnoosikin olemassa. Ja omasta mielestään se tekee heistä nin spessun ja tosi paljon paremman kuin tavikset, jos sitä menee heille ehdottamaan.

Vierailija
93/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne ihmettelee miksi naiset ei halua tavismiestä. Miksi kukaan haluaisi miehen, joka jättää heti jos tulee tilaisuus parempaan naiseen tai joka on vain tyytynyt naiseen. En mä halua kokea olevani joku joka otettiin kun ei parempaa saanut. Ennen olen yksin.

Mikä sitten takaa sen ettei komea mies vaihda parempaan kun joku sinua kauniimpi tulee vastaan? Tai petä sinua tietämättäsi.

Olet hyvä esimerkki siitä miksi komeat miehet pystyvät pyörittämään niitten panorinkejä. Tavisnaisille kun on niin helppoa uskotella että ovat parisuhteessa koska ne haluavat uskoa asian olevan niin. Että ovat niin kauniita ja spesiaaleja ja komea mies rakastuu eikä petä. Sitten päätyvät lopuksi vauva palstalle haukkumaan miehiä sioiksi.

Mikä estää tavallista miestä vaihtamassa tai jättämästä? Kun se kuitenkin vain tyytyy niin eihän se oikeasti juuri siinä suhteessa halua olla eli varmasti lähtee tai ainakin valittaa koko ajan.

Vierailija
94/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa palstamiehistä on sellaisia että näissä ketjuissa esittelevät itsensä niin kuin olisivat kovinkin sisäsiistejä, ja käytännön toteutus on sitä että palstalle saapuessa "tervehditään" no niin hoo-ooärootee ja joka ikisen viestin tarkoitus on halventaa naisia. Uskon että nämä ihan aidosti kokevat että on kauhee ihme kun heidänlaisensa helmi ei saa naistakun paperilla mies näyttää niin erinomaiselta. Tälläiselle mielenlaadulle on diagnoosikin olemassa. Ja omasta mielestään se tekee heistä nin spessun ja tosi paljon paremman kuin tavikset, jos sitä menee heille ehdottamaan.

Nojatuolipsykologia on aina kiehtonut. Veikkaan että tämä diagnoosi on vakava narsismi

Vierailija
95/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein/väärin?

No todellakin oikein. Eikä miehet ole naisten suhteen niin ranttuja. Mies voi tykätä naisessa monesta eri asiasta.

Vierailija
96/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki eivät halua työtöntä yksinhuoltajaa koska naisen lapsi menee aina parisuhteen ja muun edelle, tietenkin. Plus työttömänä on pienemmät taloudelliset resurssit suunnitella tulevaisuutta.

Ei tarvitse haluta, mutta ei pidä myöskään antaa ymmärtää, etteivät yh:t tai työttömät ole tasoltaan tavallisia naisia.

Vierailija
97/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein/väärin?

No todellakin oikein. Eikä miehet ole naisten suhteen niin ranttuja. Mies voi tykätä naisessa monesta eri asiasta.

Kuten tissit ja perse. Joku välittää naamastakin.

Vierailija
98/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse haluta, mutta ei pidä myöskään antaa ymmärtää, etteivät yh:t tai työttömät ole tasoltaan tavallisia naisia.

Sitten sulla on aika laaja käsitys tavallisesta naisesta. 

Vierailija
99/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei tyydy omiin realiteetteihinsa, kannattaa olla ilman. 

Jos joudut ostamaan Fordin ja joka päivä itket sitä ajaessasi, että haluat Porschen, teet hallaa vain itsellesi. Tai kun katsot ikkunastasi pihalle sinua riepoo se, ettei eteesi avaudu merimaisemaa tai kartanon puutarhaa. On ihan mahdollista löytää hyvä ja itselle sopiva vaihtoehto jostain saatavilla olevasta ja jos sitä syystä tai toisesta ei löydy, kannattaa suosiolla jatkaa etsimistä tai tarkastella tyyväisyystasoaan. 

Vierailija
100/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei tyydy omiin realiteetteihinsa, kannattaa olla ilman. 

Jos joudut ostamaan Fordin ja joka päivä itket sitä ajaessasi, että haluat Porschen, teet hallaa vain itsellesi. Tai kun katsot ikkunastasi pihalle sinua riepoo se, ettei eteesi avaudu merimaisemaa tai kartanon puutarhaa. On ihan mahdollista löytää hyvä ja itselle sopiva vaihtoehto jostain saatavilla olevasta ja jos sitä syystä tai toisesta ei löydy, kannattaa suosiolla jatkaa etsimistä tai tarkastella tyyväisyystasoaan. 

Ei sitä Fordia ole pakko ostaa jos ei sitä halua. Ilmankin voi elää ja todennäköisesti helpompaa kuin silloin kun se Fordi siinä pihalla ottaa päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä