Miesten naismaku sitä ja tätä... tavismies on sen naisen kanssa jonka saa, ei niinkään sellaisen jonka haluaisi!
Kommentit (309)
Minä olen lihava ja en niin kaunis nainen. Otin sen, jonka sain, vaikka unelmamieheni on aivan jotain muuta. Mutta on oltava realisti, muuten jää luu kouraan, jos haluaa parisuhdetta ja lapsia. Minäkin fantasioin unelmamiehestäni seksiä harrastaessamme, mutta uskon miehenikin tekevän samaa. Jos ei ole geenilotossa saanut täysosumaa, on turha kurotella tähtiä taivaalta. On tyydyttävä siihen omantasoiseensa, ellei sitten halua elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan kauneimpana naisena. Muistakaahan naiset tämä illalla kun se kaksinaamainen miehenne alkaa vonkaamaan!
Minkä ikäinen olet? Miksi ihmeessä minun pitäisi olla (maailman) kaunein nainen? Jotta mies voisi haluta ja rakastaa minua?
No, jos et itse voi koskaan rakastaa muuta kuin kauneinta tietämääsi naista, niin aika yksinäinen tulevaisuus on edessäsi. Voimia, tulet tarvitsemaan niitä!
Sori pidin sitä itsestäänselvyytenä, että kumppani on omaan silmään se kaunein/komein. Sääli, jos et koskaan saa omassa suhteessasi kuulla olevasi sitä.
Eli edeltävä kommenttisi siis tarkoittikin, että "kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan omaan silmään kauneimpana naisena". Siis miehet vain sanovat naisen olevan omaan silmäänsä kaunein mutta eivät pidä tätä omaan silmäänsä kauneimpana vaan oikeasti heidän mielestään kauneimpia ovat ne naiset, jotka ovat muidenkin mielestä kauniita naisia? Ymmärrätkö varmasti itsekään, mitä yrität sanoa?
Ensinnäkin, mitä on "muidenkin mielestä kauniit naiset"? Varmasti on juu näitä ihmisiä, joissa on piirteitä jotka miellyttävät useita. On kuitenkin niitä miehiä joiden mielestä esimerkiksi se "maailman kauneimmaksi naiseksi" äänestetty nainen ei näytä juuri miltään. Kauneus on subjektiivista ja kaiken näköisille naisille löytyy ne omat tykkääjänsä. Tällä logiikalla oikeastaan kuka vain nainen voi olla se nainen joka on "muidenkin mielestä kaunis". Se riipuu siitä, keneltä kysyy.
Toisekseen, usein se menee niin, että siitä omasta kumppanista muodostuu se omissa silmissä kaikista parhaimman näköinen. Tämä osittain siksi, että moni hakeutuu sellaisten seuraan, jotka ulkoisesti miellyttävät ja ehkä muistuttavat piirteiltään omia kauneusihanteita. Tietenkään jokaisella ei käy niin "hyvä tuuri" että sattuu löytämään tai saamaan tälläisen kumppanin, koska suhde lopulta muodostuu kaikesta muusta kuin siitä ulkonäöstä. Ja vain koska minun silmääni miellyttää juuri jonkinlainen ihminen, en minä välttämättä ole hänelle se juttu näin ulkonäöllisesti siis.
Jos kuitenkaan ei satu löytämään sitä omia ihanteita ulkoisesti täydellisesti vastaavaa ihmistä, häneen rakastuessaan yleensä katsoo ulkokuortakin eri tavalla. En tiedä tajuatko tätä, mutta kun todella rakastat toista, hänen luonteensa myös heijastuu hänen ulkonöstään ja hän vain on se ykkönen sinun silmissäsi.
Kolmannekseen, yleensä siinä vaiheessa kun rakastuu, ei koe niin suurta tarvetta tai halua katsella muita, ainakaan sillä silmällä. Monille kumppanista muodostuu "se ainoa", eikä muita luonnollisestikaan tule enää katsottua samalla tavalla kun sinkkuna. Toki jonkun toisen miehen/naisen ulkonäkö voi miellyttää silmää, mutta sitä ei samalla tavalla kiinnitä huomiota muiden ulkonäköön. Näin ainakin itsellä. Satun myös tuntemaan/tietämään monia miehiä, joiden vastaus kysymykseen "Kuka on mielestäsi maailman kaunein nainen?" on "Oma vaimo/nainen tietysti, vaikka tiedän monia muitakin näyttäviä naisia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tavoittelemisen arvoista *kympin naista. Ne ( *ulkoisesti näyttävät ) ovat harhaa ja pinnallisuutta. Ei heidän kanssaan voi kuvitella elävänsä vanhuuteen asti.
Minun mieheni valitsi minut ihan ulkonäön perusteella. Vaikka vanhenen niin ei se tuosta ole mihinkään lähtenyt. Kai minussa sitten on muutakin kuin pintaa.
Vanhenee se mieskin eli ei välttämättä ole helppoa vaihtaa nuorempaan. Tai sitten ei vaan valita. Voihan se myös olla että on deittisivuilla juttelemassa tulevan thaivaimonsa kanssa sillävälin kun nukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan kauneimpana naisena. Muistakaahan naiset tämä illalla kun se kaksinaamainen miehenne alkaa vonkaamaan!
Minkä ikäinen olet? Miksi ihmeessä minun pitäisi olla (maailman) kaunein nainen? Jotta mies voisi haluta ja rakastaa minua?
No, jos et itse voi koskaan rakastaa muuta kuin kauneinta tietämääsi naista, niin aika yksinäinen tulevaisuus on edessäsi. Voimia, tulet tarvitsemaan niitä!
Sori pidin sitä itsestäänselvyytenä, että kumppani on omaan silmään se kaunein/komein. Sääli, jos et koskaan saa omassa suhteessasi kuulla olevasi sitä.
Eli edeltävä kommenttisi siis tarkoittikin, että "kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan omaan silmään kauneimpana naisena". Siis miehet vain sanovat naisen olevan omaan silmäänsä kaunein mutta eivät pidä tätä omaan silmäänsä kauneimpana vaan oikeasti heidän mielestään kauneimpia ovat ne naiset, jotka ovat muidenkin mielestä kauniita naisia? Ymmärrätkö varmasti itsekään, mitä yrität sanoa?
Ensinnäkin, mitä on "muidenkin mielestä kauniit naiset"? Varmasti on juu näitä ihmisiä, joissa on piirteitä jotka miellyttävät useita. On kuitenkin niitä miehiä joiden mielestä esimerkiksi se "maailman kauneimmaksi naiseksi" äänestetty nainen ei näytä juuri miltään. Kauneus on subjektiivista ja kaiken näköisille naisille löytyy ne omat tykkääjänsä. Tällä logiikalla oikeastaan kuka vain nainen voi olla se nainen joka on "muidenkin mielestä kaunis". Se riipuu siitä, keneltä kysyy.
Toisekseen, usein se menee niin, että siitä omasta kumppanista muodostuu se omissa silmissä kaikista parhaimman näköinen. Tämä osittain siksi, että moni hakeutuu sellaisten seuraan, jotka ulkoisesti miellyttävät ja ehkä muistuttavat piirteiltään omia kauneusihanteita. Tietenkään jokaisella ei käy niin "hyvä tuuri" että sattuu löytämään tai saamaan tälläisen kumppanin, koska suhde lopulta muodostuu kaikesta muusta kuin siitä ulkonäöstä. Ja vain koska minun silmääni miellyttää juuri jonkinlainen ihminen, en minä välttämättä ole hänelle se juttu näin ulkonäöllisesti siis.
Jos kuitenkaan ei satu löytämään sitä omia ihanteita ulkoisesti täydellisesti vastaavaa ihmistä, häneen rakastuessaan yleensä katsoo ulkokuortakin eri tavalla. En tiedä tajuatko tätä, mutta kun todella rakastat toista, hänen luonteensa myös heijastuu hänen ulkonöstään ja hän vain on se ykkönen sinun silmissäsi.Kolmannekseen, yleensä siinä vaiheessa kun rakastuu, ei koe niin suurta tarvetta tai halua katsella muita, ainakaan sillä silmällä. Monille kumppanista muodostuu "se ainoa", eikä muita luonnollisestikaan tule enää katsottua samalla tavalla kun sinkkuna. Toki jonkun toisen miehen/naisen ulkonäkö voi miellyttää silmää, mutta sitä ei samalla tavalla kiinnitä huomiota muiden ulkonäköön. Näin ainakin itsellä. Satun myös tuntemaan/tietämään monia miehiä, joiden vastaus kysymykseen "Kuka on mielestäsi maailman kaunein nainen?" on "Oma vaimo/nainen tietysti, vaikka tiedän monia muitakin näyttäviä naisia."
Ei niissä naisissa vahtele kun hiusten väri ja ehkä kuppikoko pikkuisen. Muuten kaikki miehet tykkää kyllä samoista naisista.
Tavallinen nainen ei saa ketään, varsinkaan jos on ei-niin-kaunis sekä ylipainoinen. Äly ja rahakaan eivät auta asiaa, mutta mies pärjää kyllä naismarkkinoilla, jos lompakko on tarpeeksi paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tavoittelemisen arvoista *kympin naista. Ne ( *ulkoisesti näyttävät ) ovat harhaa ja pinnallisuutta. Ei heidän kanssaan voi kuvitella elävänsä vanhuuteen asti.
Minun mieheni valitsi minut ihan ulkonäön perusteella. Vaikka vanhenen niin ei se tuosta ole mihinkään lähtenyt. Kai minussa sitten on muutakin kuin pintaa.
Vanhenee se mieskin eli ei välttämättä ole helppoa vaihtaa nuorempaan. Tai sitten ei vaan valita. Voihan se myös olla että on deittisivuilla juttelemassa tulevan thaivaimonsa kanssa sillävälin kun nukut.
Yhtä lailla voin minäkin jutella sille rikkaalle lääkärille joka minua kosiskeli samaan aikaan kuin tuo mies. Minä olen miestäni paljon nuorempi niin totta se on että sen tästä nuorempaa vaikeampi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen ei saa ketään, varsinkaan jos on ei-niin-kaunis sekä ylipainoinen. Äly ja rahakaan eivät auta asiaa, mutta mies pärjää kyllä naismarkkinoilla, jos lompakko on tarpeeksi paksu.
Haluaisin joskus tavata naisen, joka on saanut satoja pakkeja. Nörttipiireistä tiedän useita reilusti ylipainoisia naisia, joilla on ihan kipeästi kysyntää
Vierailija kirjoitti:
Tavismies eikä tavisnainen saa ketään. Onneksi me ollaan keskivertoa parempia ja kauniimpia niin päästiin pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
on helpompaa laihduttaa kuin tienata 100 000e/v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkaan ei satu löytämään sitä omia ihanteita ulkoisesti täydellisesti vastaavaa ihmistä, häneen rakastuessaan yleensä katsoo ulkokuortakin eri tavalla. En tiedä tajuatko tätä, mutta kun todella rakastat toista, hänen luonteensa myös heijastuu hänen ulkonöstään ja hän vain on se ykkönen sinun silmissäsi.Kolmannekseen, yleensä siinä vaiheessa kun rakastuu, ei koe niin suurta tarvetta tai halua katsella muita, ainakaan sillä silmällä. Monille kumppanista muodostuu "se ainoa", eikä muita luonnollisestikaan tule enää katsottua samalla tavalla kun sinkkuna. Toki jonkun toisen miehen/naisen ulkonäkö voi miellyttää silmää, mutta sitä ei samalla tavalla kiinnitä huomiota muiden ulkonäköön. Näin ainakin itsellä. Satun myös tuntemaan/tietämään monia miehiä, joiden vastaus kysymykseen "Kuka on mielestäsi maailman kaunein nainen?" on "Oma vaimo/nainen tietysti, vaikka tiedän monia muitakin näyttäviä naisia."
Ei niissä naisissa vahtele kun hiusten väri ja ehkä kuppikoko pikkuisen. Muuten kaikki miehet tykkää kyllä samoista naisista.
Mitä on nää "samat naiset"?! Selittäkää nyt joku, kun en ymmärrä. Väitätkö siis, että kaikki miehet tykkää vaan yhdenlaisista naisista, eli toiset ei todellisuudessa tykkääkkään niistä kurvikkaammista siinä missä joku hoikista? Tai että toisia miehiä ei muka miellytä tietyt muut piirteet ulkonäössä kun toisia miehiä? Tai että kun miehet lähtee kaveriporukalla ulos naisia katselemaan, niin kaikki juoksee vaan sen yhden perässä? :D
Tavallinen nainen saa kyllä aina miehen ihan mistä tahansa ja pariutuukin ylöspäin. Jopa hieman tavallisen naisen alapuolella arvoasteikossa olevat pariutuvat ongelmitta ylöspäin. Tavallisen miehen ei kannata edes haaveilla muista kuin työttömistä, yksinhuoltajista ja mt-potilaista.
Tosi monet jaksaa vääntää näiden puusilmien kanssa. En jaksanut lukea, mutta paljon kommentteja "alkeellistanaismiesvastakkainasettelua ja rankkaayleistämistä"-otsikon alla. Jankutijankuti ja viimeistään ylihuomenna sama uudestaan. Paistaako valo koskaan puusilmän tajuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen saa kyllä aina miehen ihan mistä tahansa ja pariutuukin ylöspäin. Jopa hieman tavallisen naisen alapuolella arvoasteikossa olevat pariutuvat ongelmitta ylöspäin. Tavallisen miehen ei kannata edes haaveilla muista kuin työttömistä, yksinhuoltajista ja mt-potilaista.
Eli niitä ylempiämiehiä on paljon enemmän kuin taviksia koska tavisnaisetkin niitä saa. No miksi ottaa keskivertoa jos on parempaa tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ne ihmettelee miksi naiset ei halua tavismiestä. Miksi kukaan haluaisi miehen, joka jättää heti jos tulee tilaisuus parempaan naiseen tai joka on vain tyytynyt naiseen. En mä halua kokea olevani joku joka otettiin kun ei parempaa saanut. Ennen olen yksin.
Mikä sitten takaa sen ettei komea mies vaihda parempaan kun joku sinua kauniimpi tulee vastaan? Tai petä sinua tietämättäsi.
Olet hyvä esimerkki siitä miksi komeat miehet pystyvät pyörittämään niitten panorinkejä. Tavisnaisille kun on niin helppoa uskotella että ovat parisuhteessa koska ne haluavat uskoa asian olevan niin. Että ovat niin kauniita ja spesiaaleja ja komea mies rakastuu eikä petä. Sitten päätyvät lopuksi vauva palstalle haukkumaan miehiä sioiksi.
Aivan oikein.
En minäkään ole Enrique Iglesiaksen kanssa, vaikka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet jaksaa vääntää näiden puusilmien kanssa. En jaksanut lukea, mutta paljon kommentteja "alkeellistanaismiesvastakkainasettelua ja rankkaayleistämistä"-otsikon alla. Jankutijankuti ja viimeistään ylihuomenna sama uudestaan. Paistaako valo koskaan puusilmän tajuntaan?
Eikun jatketaan tässä kolme päivää niin että keskutelu jatkaa samaa jankuttavaa kehää koko ajan. Sitten kolmen päivän päästä aloitetaan eri otsikolla sama jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat miehet, aina on se mahdollisuus, että ette ryhdy parisuhteeseen naisen kanssa joka ei vastaa omia toiveitanne vaan olette reippaasti yksin! Niin monet naisetkin tekevät ja ovat ihan tyytyväisiä elämäänsä. Aina parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa :)
Ei suhteen tarvitse olla huono, vain koska nainen ei näytä Anna Nyströmiltä tai Johanna Hermansilta.
Kyllä kauniskin nainen voi jäädä ilman kumppania, varsinkin jos on ujo ja epäsosiaalinen. Komeat miehet eivät lähesty, ainoat jotka lähestyvät,ovat känniääliöt tai ulkomaalaiset. Kumpikaan ryhmä ei kiinnosta. Miehet katselevat, mutta eivät lähesty, siis normaalit ja kunnolliset miehet. Itse en pysty miehille tekemään aloitetta, ujouteni vuoksi.
Onko ihmisillä ihan oikeasti jotain unelmakumppaneita ja kriteerejä sitä etsiessä?
Mitä väliä? Ei kyllä mikään suuri häviö. Eivät koskaan ole niillä top listoilla joissa luetellaan maat joissa on parhaimmat naiset.
Jos tienaat hyvin niin ei pitäisi olla ongelmaa mennä ulkomaille tapailemaan naisia. Tinder passportilla vaan tutustut eri paikkojen naisiin ensin ja sitten matkaan. Älä kuitenkaan ole mikään klisee joka menee thaimaaseen.