Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku sitä ja tätä... tavismies on sen naisen kanssa jonka saa, ei niinkään sellaisen jonka haluaisi!

Vierailija
24.10.2017 |

Oikein/väärin?

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt itseenne ja hankkikaa se elämänne nainen/mies, joka täyttää kaikki kriteerinne! Miksi haaskata omaa ja toisen elämää tyytymällä huonoon, kun maailma on mahdollisuuksia täynnä (tosin niitä ei löydy istumalla av-palstalla itkemässä). Itse ainakin otin sen miehen kenet halusin ja tunne oli molemminpuolinen. Ja on yhä, koska naimisiin menimme tänä vuonna. Ja oltiin siis 18-vuotiaita kun aloimme seurustella, eli kummallakaan tuskin oli pelkoa siinä iässä yksinäisestä loppuelämästä. ;)

Seuraavaksi ajattelit hankkia lottovoiton?

Lottovoittoa ei voi hankkia. Tarkistapa lotossa voittamisen todennäköisyys.

Naisen saamisen todennäköisyys taitaa olla samaa luokkaa

Jännä juttu. Sinkkuja heteronaisia on siis maailma täynnä, koska eihän miehet heitä voi saada. Miksi et siis yrittäisi?

Ehkä olenkin yrittänyt ja siksi arvio onnistumisen todenäköisyydestä on häviävän pieni?

Ehkä olisi sitten aiheellista katsoa peiliin ja pohtia hetki minkälainen olet. Jotain on pielessä käytöksessäsi, arvomaailmassasi, asenteessasi, luonteessasi tai kapeakatseisuudessasi mikäli et yhtä ihastuttavaa naista onnistu saamaan.

Vierailija
42/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan kauneimpana naisena. Muistakaahan naiset tämä illalla kun se kaksinaamainen miehenne alkaa vonkaamaan!

Meillä harrastetaan seksiä mieluummin aamuisin. Kumpikaan ei vonkaa vaan sitä on silloin, kun molemmat ovat sillä tuulella. Veikkaan, että pikkuisen useammin kuin sinulla ;-)

Hyvinkin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein/väärin?

Oikein.Onhan se huvittavaa kun nainen tuntee olevansa miehelle ainut ja ykkönen vaikka on iskuyritys numero 23.

Sitähän itsekin olen miehille täällä ehdottanut, että yrittäisivät löytää sen oman tasoisensa. Kun yrittää sitä, josta muut miehet eivät ole kiinnostuneita, niin on paljon todennäköisempää onnistua.

No ainoat naiset joilta saa vastakaikua on lähiökapakoiden kossuvissyullat.

Täytyy varmaan ruveta säästämään rahaa Thaimaanmatkaa varten. Ne on iskemättömiä ja niiden kanssa menee tavoitteet muutenkin paremmin yksiin. Mitään kvantitatiivisia analyyseja ne ei kylläkään osaa mutta onko sillä nyt niin väliä.

Jos olisi joku mesenaattipalvelu, jossa voisi kerätä nimettömästi rahaa vaikka kolmelle rasittavimmalle palstamiehelle Thaimaan matkaa varten sillä ehdolla, että he etsivät sieltä itselleen vaimon eivätkä enää palaa tälle palstalle, niin ihan oikeasti olisin valmis lahjoittamaan 50 e. Kirjoitan tämän ihan tosissani. Siitä ilosta, että he häipyisivät tältä palstalta, olisin valmis maksamaan tuon verran.

Mutta kun ei teistä pääse eroon millään. Mikään ei saa teitä siirtymään mieluummin jollekin kansainväliselle sivustolle tai Asiandate- tai mitä niitä palveluja nyt onkaan. Ei, vaan teidän pitää vaan saada olla täällä meidän kossuvissyullavalasluuskien kanssa, illasta toiseen ja viikonlopusta kolmanteen.

Vierailija
44/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan kauneimpana naisena. Muistakaahan naiset tämä illalla kun se kaksinaamainen miehenne alkaa vonkaamaan!

Minkä ikäinen olet? Miksi ihmeessä minun pitäisi olla (maailman) kaunein nainen? Jotta mies voisi haluta ja rakastaa minua?

No, jos et itse voi koskaan rakastaa muuta kuin kauneinta tietämääsi naista, niin aika yksinäinen tulevaisuus on edessäsi. Voimia, tulet tarvitsemaan niitä!

Sori pidin sitä itsestäänselvyytenä, että kumppani on omaan silmään se kaunein/komein. Sääli, jos et koskaan saa omassa suhteessasi kuulla olevasi sitä.

Vierailija
45/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein/väärin?

Oikein.Onhan se huvittavaa kun nainen tuntee olevansa miehelle ainut ja ykkönen vaikka on iskuyritys numero 23.

Surullista.

Oma mieheni on minulle ykkönen ja oikeasti paras vaihtoehto.

Tämähän se. Parikymppisenä seurustelin erään miehen kanssa. Näiden taso/alfa/kilttimies-paasaajien mun ei olisi pitänyt vilkaista koko jäbykkää päinkään. Lyhyt, vähän ylipainoinen, työtön, suuren yleisön mielestä ei kovin hyvännäköinen ja hiton hankala. Vähän syrjäytynyt. Kutakuinkin jokainen ihminen päivitteli ja totesi että olisin saanut paremmankin. Mulle se mies oli silloin se paras. Vaikka olikin tällä "tasoajattelulla" huomattavasti mua alempitasoinen. Ja olisin saanut "paremman".

Jos mä en voi suhteessa olla miehelle se paras, johon ei olla vain tyydytty, miksi olla suhteessa alkuunkaan? Ei mun tarvitse olla maailman kaunein tms. kunhan kokonaisuutena olen sellainen, että lähtökohtaisesti mies haluaa olla just mun kanssani.

Vierailija
46/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miksi ihmeessä minun pitäisi olla (maailman) kaunein nainen? Jotta mies voisi haluta ja rakastaa minua?

No, jos et itse voi koskaan rakastaa muuta kuin kauneinta tietämääsi naista, niin aika yksinäinen tulevaisuus on edessäsi. Voimia, tulet tarvitsemaan niitä!

Sori pidin sitä itsestäänselvyytenä, että kumppani on omaan silmään se kaunein/komein. Sääli, jos et koskaan saa omassa suhteessasi kuulla olevasi sitä.

Eli edeltävä kommenttisi siis tarkoittikin, että "kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan omaan silmään kauneimpana naisena". Siis miehet vain sanovat naisen olevan omaan silmäänsä kaunein mutta eivät pidä tätä omaan silmäänsä kauneimpana vaan oikeasti heidän mielestään kauneimpia ovat ne naiset, jotka ovat muidenkin mielestä kauniita naisia? Ymmärrätkö varmasti itsekään, mitä yrität sanoa?

Vierailija
47/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on täydellinen mies eikä mitään tavismiestä.

Vierailija
48/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt itseenne ja hankkikaa se elämänne nainen/mies, joka täyttää kaikki kriteerinne! Miksi haaskata omaa ja toisen elämää tyytymällä huonoon, kun maailma on mahdollisuuksia täynnä (tosin niitä ei löydy istumalla av-palstalla itkemässä). Itse ainakin otin sen miehen kenet halusin ja tunne oli molemminpuolinen. Ja on yhä, koska naimisiin menimme tänä vuonna. Ja oltiin siis 18-vuotiaita kun aloimme seurustella, eli kummallakaan tuskin oli pelkoa siinä iässä yksinäisestä loppuelämästä. ;)

Jännä juttu. Sinkkuja heteronaisia on siis maailma täynnä, koska eihän miehet heitä voi saada. Miksi et siis yrittäisi?

Ehkä olenkin yrittänyt ja siksi arvio onnistumisen todenäköisyydestä on häviävän pieni?

Ja oletko siis muka tosissasi tuossa arviossasi, että tavalliselle miehelle naisen saamisen todennäköisyys on samaa luokkaa lottovoiton kanssa?

Vierailija
49/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies, joka on mieluummin yksin kuin ei-miellyttävän naisen kanssa! Ottajia toki olisi, mutta eivät täytä kriteerejäni. Silti yritetään lyödä leimaa, että mikä on, kun mies elää ilman naista :)

Ei saa yleistää puhumalla ”kaikista miehistä” tai ”kaikista naisista”!

Et sinä mikään mies ole, kirjoitustyylisi hymynaamoineen on naisen käsialaa.

Vierailija
50/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli edeltävä kommenttisi siis tarkoittikin, että "kukaan miehistä ei oikeasti rakasta ja pidä vaimoaan omaan silmään kauneimpana naisena". Siis miehet vain sanovat naisen olevan omaan silmäänsä kaunein mutta eivät pidä tätä omaan silmäänsä kauneimpana vaan oikeasti heidän mielestään kauneimpia ovat ne naiset, jotka ovat muidenkin mielestä kauniita naisia? Ymmärrätkö varmasti itsekään, mitä yrität sanoa?

Mun mies sanoo, että olen maailman kaunein. Tiedän kyllä varsin hyvin, että se on vain hänen mielipiteensä, ei koko maailman. En jaksa tätä keskustelua. Ja sitä paitsi, tuo ensimmäinen kommenttini oli tämän keskustelun pohjalta heitetty vitsi.

Vierailija
51/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on noin kuten ap väittää, miksi minä olen saanut useilta miehiltä pakit? Olisin halunnut jatkaa tapailua tai alkaa seurustella, he eivät. Olen perusnätti ja nämä miehet ihan tavallisia, ei mitään jääkiekkoilijoita tai pleijereitä kuten täällä aina sanotaan. Mistä tämä siis johtuu? Miksi olen ollut 4 vuotta sinkku?

Vierailija
52/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kumppanin pitäisi olla omaan silmään kaikkein kaunein/komein? Kyllä mä ainakin pystyn helposti nimeämään useitakin miehiä, jotka ovat ulkoisesti komeampia kuin omani. En minäkään hänen ihannenaisensa ruumiillistuma ole. En pidä kovinkaan merkityksellisenä tällaisia vertailuja. Minä tiedän, että molemmat miellytämme toistemme silmää siitä huolimatta että epäilemättä kauniimpia ja komeampiakin ihmisiä on. Tärkeintä on se, että olemme luonteiltamme ja persooniltamme toisillemme niin hyvin yhteen sopivia. En todellakaan kaipaa kuulla jotain "olet kaunein nainen mitä olen nähnyt" - juttuja.

Vierailija
53/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kumppanin pitäisi olla omaan silmään kaikkein kaunein/komein? Kyllä mä ainakin pystyn helposti nimeämään useitakin miehiä, jotka ovat ulkoisesti komeampia kuin omani. En minäkään hänen ihannenaisensa ruumiillistuma ole. En pidä kovinkaan merkityksellisenä tällaisia vertailuja. Minä tiedän, että molemmat miellytämme toistemme silmää siitä huolimatta että epäilemättä kauniimpia ja komeampiakin ihmisiä on. Tärkeintä on se, että olemme luonteiltamme ja persooniltamme toisillemme niin hyvin yhteen sopivia. En todellakaan kaipaa kuulla jotain "olet kaunein nainen mitä olen nähnyt" - juttuja.

En kuule tiedä! En ole sinä ja sinä et ole minä. Olemme erilaisia, tuliko yllätyksenä?

Vierailija
54/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavismies. Tienaan ihan hyvin IT-alalla, harrastan säännöllisesti liikuntaa ja syön terveellisesti mikä näkyykin kropassa, pukeudun hyvin, olen jo lapsesta asti kunnioittanut muita ihmisiä ja käyttäytynyt hyvin, en käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä, olen lojaali ja luonteeltani rauhallinen. Silti en kelpaa tavalliselle suomalaiselle naiselle. Minulta kai puuttuu jännittävyys, salaperäisyys tai muu tavoiteltava ominaisuus. 

Vierailija
55/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sai valita kaikista maailman naisista kenet haluaa yrittää saada itselleen. Valitsi minut. Eikä ole pois lähtenyt.

Tuskinpa ihan kaikista maailman naisista sai valita. Tietysti aina saa yrittää saada jonkun, kenet vaan itselleen, mutta fakta on se, että kukaan ei ole täydellinen ja tästä maailmasta löytyisi lukematon määrä naisia joille just sun miehesi ei syystä tai toisesta kelpaisi. Sulle sattui kelpaamaan ja sä kelpasit sille. Teillä vaan loksahti kemiat ja muut kohdalleen. Et ehkä ole ihan niiin erityinen, kun luulet olevasi. 

Vierailija
56/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sai valita kaikista maailman naisista kenet haluaa yrittää saada itselleen. Valitsi minut. Eikä ole pois lähtenyt.

Tuskinpa ihan kaikista maailman naisista sai valita. Tietysti aina saa yrittää saada jonkun, kenet vaan itselleen, mutta fakta on se, että kukaan ei ole täydellinen ja tästä maailmasta löytyisi lukematon määrä naisia joille just sun miehesi ei syystä tai toisesta kelpaisi. Sulle sattui kelpaamaan ja sä kelpasit sille. Teillä vaan loksahti kemiat ja muut kohdalleen. Et ehkä ole ihan niiin erityinen, kun luulet olevasi. 

Kertoisit jotain uutta, etkä vain itsestäänselvyyksiä. Jos haluan tiivistää asiani yhteen lauseeseen, niin anna minun tehdä niin.

Vierailija
57/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oletko siis muka tosissasi tuossa arviossasi, että tavalliselle miehelle naisen saamisen todennäköisyys on samaa luokkaa lottovoiton kanssa?

Tarkoitin tietysti itseäni

Vierailija
58/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tavoittelemisen arvoista *kympin naista. Ne ( *ulkoisesti näyttävät ) ovat harhaa  ja pinnallisuutta. Ei heidän kanssaan voi kuvitella elävänsä vanhuuteen asti.

Vierailija
59/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottihan joku Aitolehdenkin ja joku toinen Kirsi Almin.

Vierailija
60/309 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tavoittelemisen arvoista *kympin naista. Ne ( *ulkoisesti näyttävät ) ovat harhaa  ja pinnallisuutta. Ei heidän kanssaan voi kuvitella elävänsä vanhuuteen asti.

Minun mieheni valitsi minut ihan ulkonäön perusteella. Vaikka vanhenen niin ei se tuosta ole mihinkään lähtenyt. Kai minussa sitten on muutakin kuin pintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän