Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinun on nyt pakko kääriä lahkeesi ohjeiden mukaan, tajuatko!!??

Vierailija
19.10.2017 |

Ne sanoo ettet saa enää pitää noloja pillejä - tottele heti!!

http://www.iltalehti.fi/muoti/201710182200469636_mu.shtml

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa etten ole ainoa joka ei ole ikinä edes sovittanut pillifarkkuja.

Mä ostin ensimmäiseni pari viikkoa sitten kun vihdoin olen laihtunut ja hyväksynyt laihtumisesta huolimatta paksut pohkeeni. Ikää 36v :D

Vierailija
22/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nilkan ja säären alaosan kohdalta ryttyyntyneistä pillifarkuista. Joten käytän sellaisia. Who cares?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ensimmäiseni pari viikkoa sitten kun vihdoin olen laihtunut ja hyväksynyt laihtumisesta huolimatta paksut pohkeeni. Ikää 36v :D

Hyvä sinä! :D Itse en jotenkin vain pääse yli siitä, miten valtavilta kengät näyttävät pillifarkkujen kanssa. Olen koko ajan käyttänyt bootcutteja, vaikka niitä olikin yhdessä vaiheessa TODELLA vaikea saada mistään. Olen muuten myös 36v.

Vierailija
24/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! :D Itse en jotenkin vain pääse yli siitä, miten valtavilta kengät näyttävät pillifarkkujen kanssa. Olen koko ajan käyttänyt bootcutteja, vaikka niitä olikin yhdessä vaiheessa TODELLA vaikea saada mistään. Olen muuten myös 36v.

Joo, mulla oli aikoinaan sama kenkäkriisikin :D Ja bootcutteja tahdo löytää vieläkään, ehkä yhdet per vaatekauppa. Onneksi mulla oli tallessa ennen raskauksia käytössä olleet housut, jotka olen nyt ottanut taas käyttöön :)