Sinun on nyt pakko kääriä lahkeesi ohjeiden mukaan, tajuatko!!??
Ne sanoo ettet saa enää pitää noloja pillejä - tottele heti!!
Kommentit (24)
Oikeastiko joku pöljä ottaa tuollaiset jumalansanana? *röhönauru*
Iltalehden Tyyli-sivusto on jo varmaan kaksi vuotta toitottanut, kuinka nolot ja menneen talven lumia pillifarkut on :D
Tuolla toimittajalla on joku pakkomielle pillifarkuista, kukaan ei niitä saisi käyttää.
En tottele. En kääri. Lyhennän ne sopiviksi ompelukoneella. Niin kerta, saatana.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä niitä orjallisesti muotibuumeja seuraavia hyvin nuoria tai naiiveja ihmisiä on, jotka uskovat näitä omasta mielestään "muotiguruja".
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden Tyyli-sivusto on jo varmaan kaksi vuotta toitottanut, kuinka nolot ja menneen talven lumia pillifarkut on :D
Kuitenkaan kaupasta ei saa paljon muita kun pillifarkkuja, joita kyllä tykkäänkin käyttää ja ihan sellaisilla lyhentämättömillä lahkeellisilla vielä.
Yhdistän tiukkaa ja piukkaa ihan tahallani. Minulla on varaa siihen.
Näitä samoja "ohjeita" te naiset luette blogeista kaiket päivät jumalansanana.
Onpa ihanaa olla 40 ja risat ja tehdä ihan niinku huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihanaa olla 40 ja risat ja tehdä ihan niinku huvittaa.
Kyllä vaan, ikä vapauttaa ihanasti kaikesta hörhöilystä ja muiden mielipiteistä.
Mulla on sellainen ongelma että pitkänä naisena en löydä tarpeeksi pitkiä farkkuja kun nyt on tämä naurettava nilkkapituusmuoti. Ei yhdessäkään farkkumallissa ole 34 tuuman lahjetta. En missään nimessä aikuisena ihmisenä lähde siihen typeryyteen, ja sitä paitsi minun nuoruudessa jo kiskottiin housut persposkien väliin ja lahkeet oli lyhyet. Että ei kiitos enää. Epätoivo jo iskee.
Ja kun tuon mukaan kaikilla on sirot nilkat, jotka voi paljastaa... vi tut...
Eli kaikki on väärin. Pillifarkut ovat out (kumman paljon niitä silti tuolla ulkona näkee), bootcutit ovat juntit jne. Noissa muotijutuissa esitellään vain huonosti istuvia mutsifarkkuja ja repaleisia, ylilyhyitä farkkuja, jotka eivät imartele ketään.
Itse käytän bootcutteja ja nilkat peittäviä pillejä. Ihan uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä niitä orjallisesti muotibuumeja seuraavia hyvin nuoria tai naiiveja ihmisiä on, jotka uskovat näitä omasta mielestään "muotiguruja".
Mä NIIN säälin sellaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä samoja "ohjeita" te naiset luette blogeista kaiket päivät jumalansanana.
Nyt on sua ihan pakko muistuttaa siitä ettet voi käsitellä naisia nippuna. Kaikkia naisia eivät nuo blogit kiinnosta. Mutta hei, te miehet olette sellaisia putkiaivoja ettei teiltä tuon kummempaa voikaan olettaa lukevansa. Vai miten se meni?
Sanokaa etten ole ainoa joka ei ole ikinä edes sovittanut pillifarkkuja.
Tuo muotitoimittaja kokoaa eri trendijulkaisujen juttuja, on toimittaja, ei mikään muotiguru. Minusta hyviä hänen juttunsa, tykkään lukea.
Enpäs, kun pidän vaikka tahallani "pitkiä pillejä".
Tosiasiassa, who cares?