Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Olemme aina niin haltioissamme kuninkaallisten vauvoista, joten kiva että saamme oman presidentillisen jälkeläisen. Vauva palsta tulee repeämään, kun lapsen tuleva nimi joskus julkaistaan.

Isosti onnea!

Kuule, tällakin lapsella on tarkoitus! Aina, kun on joku ilonaihe ni jollain tuntuu olevan tarve käntää se päälaelleen... Ei sitä spermaa enää tarvita ja nelikymppisenä voi saada siinä missä muutkin terveitä lapsia, joten isosti onnea pressaparille!

Vierailija

Edesvastuutonta!

Jenni on aivan liian vanha synnyttämään, lapsen riski syntyä sairaana on suuri. Lisäksi Saulinkin sperman laatukin on varmasti jo heikohkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Edesvastuutonta!

Jenni on aivan liian vanha synnyttämään, lapsen riski syntyä sairaana on suuri. Lisäksi Saulinkin sperman laatukin on varmasti jo heikohkoa.

Siis nelikymppinen liian vanha synnyttämään? Suomessa on kuule aika monta nelikymppisenä äidiksi tullutta...

Mitä tulee sperman laatuun, näyttipä tuo kuitenkin sen verran kyvykästä tavaraa tuottavan, että sai sillä lapsen aikaiseksi. Ei varmaan tarvitse pelätä, että noin skarppi mies dementoituisikaan kovin pian. Hyvät perintötekijät lapsella.

Toivon heille sydämestäni onnea. Itsekin olen vuosien hoitojen jälkeen saanut itselleni lapsen, pitkään odotetun ja toivotun. Kauan ovat hekin ehtineet yrittää, jos heti häiden jälkeen aloittivat. Ei ole kyllä kummankaan kasvoilta koskaan julkisesti näkynyt lapsettomuuden tuska, vaikka varmasti ovat ehtineet asiaa kaksistaan itkeä kerran jos toisenkin.

Mk

Pöh...aikuiset ihmiset tietävät riskit ja saavat kyllä itse päättää mitä haluavat!
Varmasti kantavat vastuunsa paremmin kuin moni muu meistä!

Vierailija

Onnittelut pariskunnalle tulevan perheenlisäyksen johdosta. Ensimmäinen tässäkin ketjussa joka toivottaa niin, täysin vilpittömästi.

Vierailija

Suurin osa ei näköjään tiedä lapsettomuushoidoista mitään..

Siellähän noukitaan miehen siittiöiden joukoista vaan ne priimalaatuiset ja niitä käytetään sitten hedelmöityksessä!

Onnea Sale ja Jenni!!

Milla Magia

Kansa vaatii isyystestin jottei tämäkään mene yhtenä Niinistön muitten huijausten kanssa. 70 vuotiaan viinalla ja tupakalla siittiönsä tuhonneen papan ja käymistilassa olevan 40-vuotiaan hedelmistä ei todellakaan hedelmöidy muuta kuin mätää. Uutisen hyvä puoli on se että nyt jos ja kun Niinistöstä tulee isä hänen täytyy osoittaa olevansa mies ja keskittyvän lapseensa. Näin ollen on tärkeää että hän jää syrjään poliittiselta näyttämöltä ja luovuttaa presidentin tehtävät sellaiselle joka niissä menestyy. Sauli Niinistö kun ei osaa hoitaa presidentin tehtäviä sen hän on itsekin todistanut nyt 5 vuoden aikana. Suomalainen katso täältä miksi ei ole mitään järkeä äänestää enää Niinistöä jatkokaudelle

https://lintukotoblog.wordpress.com/2017/02/25/sauli-niinisto

Vierailija

En koe itseäni mitenkään edesvastuuttomaksi, vaikka nuorempi lapseni syntyi kuukausi sen jälkeen,kun olin täyttänyt 41v. Ja vanhempi pari vuotta aiemmin. 16v odotuksen ja hoitojen jälkeen,nämä kyllä yllättäen ihan luomulapsia. Että onnea ja menestystä vaan heille.

Vierailija

Jenni on ihan Ok iässä synnyttämään. Mulla on kaveri joka sai esikoisen 44v. ja tuttu joka sai toisen lapsensa 45v.
Oikein hyvin pärjäävät ja ei heille kukaan sano että ovat liian vanhoja.

Jenni on 60v. kun se lapsi on 20v.
Mun kuopus on 13v. ja hän syntyi mun ollessa 39v.
Eilen tenttasin kokeisiin ja tänään tehtiin mokkapaloja.
Vain nuorten mielestä 40v. on vanha.

Nyt mulla alkoi vaihdevuodet ja olen 52v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jenni on ihan Ok iässä synnyttämään. Mulla on kaveri joka sai esikoisen 44v. ja tuttu joka sai toisen lapsensa 45v.
Oikein hyvin pärjäävät ja ei heille kukaan sano että ovat liian vanhoja.

Jenni on 60v. kun se lapsi on 20v.
Mun kuopus on 13v. ja hän syntyi mun ollessa 39v.
Eilen tenttasin kokeisiin ja tänään tehtiin mokkapaloja.
Vain nuorten mielestä 40v. on vanha.

Nyt mulla alkoi vaihdevuodet ja olen 52v.

No jos kerran mokkapalojakin yhdessä teitte, niin ei ole yli nelikymppinen liian vanha äidiksi. Totuus on kuitenkin, että riski saada sairas lapsi suurenee jyrkästi neljänkympin jälkeen.

Vierailija

Huom: Vielähän Jennille ja Saulille ei ole syntynyt mitään, on vasta odotteluvaihe käymistilassa.

Ton ikäinen ensisynnyttäjä kuin mitä Jennikin on, niin raskaudessa on komplikaatioriskinsä suurempi kuin nuoremmilla ensisynnyttäjillä,  joten antaapi nyt Jennin ja Saulin odotella ihan rauhassa päivä kerrallaan hoo-hetkeään.  Toivottavasti terve lapsi tuloillaan, kun on iäkkäät tekijät kyseessä.

Loppuen lopuksi mulle ihan mitään sanomaton juttu sinänsä Jennin raskaus. 

Saulia käy vaan sääliksi, että pitää vielä tuon ikäisenä virittäytyä pienen vauvan isän tehtävään kaiken muun lisäksi, jos nyt enää pressan tehtävään jatkossa valitaankaan, mutta joka tapauksessa omapa on asiansa, ei kuulu muille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat