Alkoholittomat häät ja silti tuore aviomies oli ympärikännissä :(
Bestmanit olivat tehneet pikkujekun meille hääparille tai oikeastaan sulhaselle ja juottaneet illan aikana tuoreen aviomieheni kaatokänniin. Häät olivat eilen ja tänään mies on maannut sängyssä valitellen krapulaa. Huomenna on tarkoitus lähteä häämatkalle, mutta taidan jättää väliin, kun hääyö meni pilalle. Emme kumpikaan juo, mutta mies ei ollut maistanut alkoholia juomista mitä bestmanit olivat hänelle juottaneet. Mitä tässä pitäisi tehdä? Olen sanaton!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ja vieraille todella veemäistä. Olen ollut häissä, missä ei tarjoiltu alkoholia, ei alkumaljaa eikä ruuan kanssa viiniä, koska juhlapaikalla oli A-oikeudet. Hääpari ei halunnut maksaa. Silti morsian humaltui silmissä, kävi siis takahuoneessa naukkailemassa piilopullosta. Voin kertoa että nolotti hääparin puolesta. Jatkoilla olisi ollut alkoholia, koska sitä ei koskenut anniskeluoikeudet ja sinne oli kannettu Tallinnan viinoja. Ainoa vaan, että juuri ketään ei huvittanut jäädä jatkoihin asti... Mitähän mahtoi teidän vieraat ajatella?
Vieraat tulivat kiittelemään hyvin järjestetyistä ja rennoista häistä kun tekivät lähtöään. Oli meillä alkumalja, mutta alkoholiton ja siitäkin kaikki pitivät. :) Bestmanien temppu meni överiksi.
Piilopulloja oli siis reilusti häävierailla mukana. Onko tuo joku pohjalainen perinne että ollaan olevinaan viettämässä alkoholittomia häitä mutta sitten dokataan parkkipaikalla vieraiden takaluukkuboolia kaksin käsin?
Vain bestameneilla oli piilopullo. Lykättiin sitten häämatkaa, kun mies ei vieläkään ole matkakunnossa.
Sitä matkakuntoa odotellessa voisi ukkosi käydä lähipubissa parilla tasoittavalla. Ei se todennäköisesti muutenkaan jaksa sinua selvin päin enää katsella.
Häissä 70-luvulta lähtien! kirjoitti:
Nää on niin nähty! Mitäs läksi takaluukulle, kikkeliskokkelis!
Mies ei ole käynyt koko häiden aikana missään takaluukulla.
Siis miten ne bestmanit pysty liruttamaan piilopullostaan sulhaseen juomiin niin paljon viinaa, että sulhanen päihtyi? Ja ilman, että tajusi itse jossain vaiheessa olevansa hiprakassa.
Kiinnostais tietää yksityiskohdat siitä, miten tämä salajuottaminen tapahtui.
Missä ajassa, mitä miehesi joi, kuinka paljon, ...?
naapurin ukko kertoi että ollessaanpappina hän joutui kerran siunaamaan hääparin oksennukseen kun mi soksensi alttarille, ei siinä muu auttanut kuin siunata
suntio ja pappi kertoi kun olin harjoittelussa että usein käy noin ja häitä esim siirretään sen takia että aviopari on liin kännissä aamulla ja sitten vihkiminen on vasta illalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ja vieraille todella veemäistä. Olen ollut häissä, missä ei tarjoiltu alkoholia, ei alkumaljaa eikä ruuan kanssa viiniä, koska juhlapaikalla oli A-oikeudet. Hääpari ei halunnut maksaa. Silti morsian humaltui silmissä, kävi siis takahuoneessa naukkailemassa piilopullosta. Voin kertoa että nolotti hääparin puolesta. Jatkoilla olisi ollut alkoholia, koska sitä ei koskenut anniskeluoikeudet ja sinne oli kannettu Tallinnan viinoja. Ainoa vaan, että juuri ketään ei huvittanut jäädä jatkoihin asti... Mitähän mahtoi teidän vieraat ajatella?
Vieraat tulivat kiittelemään hyvin järjestetyistä ja rennoista häistä kun tekivät lähtöään. Oli meillä alkumalja, mutta alkoholiton ja siitäkin kaikki pitivät. :) Bestmanien temppu meni överiksi.
Piilopulloja oli siis reilusti häävierailla mukana. Onko tuo joku pohjalainen perinne että ollaan olevinaan viettämässä alkoholittomia häitä mutta sitten dokataan parkkipaikalla vieraiden takaluukkuboolia kaksin käsin?
Vain bestameneilla oli piilopullo. Lykättiin sitten häämatkaa, kun mies ei vieläkään ole matkakunnossa.
Sitä matkakuntoa odotellessa voisi ukkosi käydä lähipubissa parilla tasoittavalla. Ei se todennäköisesti muutenkaan jaksa sinua selvin päin enää katsella.
Meistä kumpikaan ei juo eikä siis ole tarvetta käydä lähipubissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää yksityiskohdat siitä, miten tämä salajuottaminen tapahtui.
Missä ajassa, mitä miehesi joi, kuinka paljon, ...?
Yksi bestmaneista omistaa ravintolan, niin olivat sitten keksineet jekuttaa miestäni ja hyvin tietävät ettei hän juo. Syyllinen soitti anteeksipyyntöpuhelun ja kertoi loppuillan aikana juottaneensa miehelle kirkasta, joka oli laimennettu mehuun. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sulhanen känniintuli, jos ei juo?
Voin kertoa että niin tyhmää ei olekaan ettei ihmettelisi miksi kaverit mehua tarjoilee nurkan takana.
ja mehussa ei muka maistunut alkoholi!?
kyllä miehesi taitaa olla recovering alcoholist" -joa ei ole kertonut asiaa sinulle, kuten itsekin olen
kehtaisinko sanoa jollekin naiselle että oon oikeastaan aika juoppo joskus ollut mutten mä enää juo, ei , sanoisin vaan etten mä käytä alkoa
paitsi ehkä saunaoluen joskus....niiin
..mutta täällä Espanjassahan on hyvää tummaa olutta ja halpaa viiniä , kaipa me nyt otetaan pari lasia viiniä ja tummaa olutta sitten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sulhanen känniintuli, jos ei juo?
Voin kertoa että niin tyhmää ei olekaan ettei ihmettelisi miksi kaverit mehua tarjoilee nurkan takana.
Meillä oli pöytiin tarjoilu ja bestmanit olivat vaihtaneet juomat, niin ettei henkilökuntakaan ollut nähnyt mitään ja pitäneet huolta, että vain miehelle tarjoillaan lantrattua alkoholia. :(
apostoliZztop kirjoitti:
ja mehussa ei muka maistunut alkoholi!?
kyllä miehesi taitaa olla recovering alcoholist" -joa ei ole kertonut asiaa sinulle, kuten itsekin olen
kehtaisinko sanoa jollekin naiselle että oon oikeastaan aika juoppo joskus ollut mutten mä enää juo, ei , sanoisin vaan etten mä käytä alkoa
paitsi ehkä saunaoluen joskus....niiin
..mutta täällä Espanjassahan on hyvää tummaa olutta ja halpaa viiniä , kaipa me nyt otetaan pari lasia viiniä ja tummaa olutta sitten....
Mieheni ei ole alkoholisti eikä ollut ennen temppua edes maistanut alkoholia. Emme edes sauno, koska mies on ulkomaalainen.
Mä ottaisin kaverin matkaan ja viettäisin hääloman ilman sulhasta.
Kyllä sen huomaa kokematonkin 10min sisällä jos on nautiskellut alkoholia muka tietämättään.
Miehesi selvästikin piti alkoholista, koska jatkoi sen juomista. Hänelle tuli siitä hyvä olo.
Oma mieheni ei juo alkoholia eikä ole koskaan maistanut sitä. Myös hän on ulkomaalainen. Hän ei pidä alkoholin hajusta lainkaan eikä suostu juomaan mitään, mikä haisee vähääkään alkoholilta tai jonka sisällöstä hänellä ei voi olla varmaa tietoa. Asia on hänelle niin tärkeä.
Meillä oli häissä sekä alkoholitonta että alkoholillista kuohuviiniä ja boolia. Viinipulloja jotkut vieraat toivat paikalle itse ruokailua varten, muttei kukaan ollut kaatokännissä. Olimme häiden aikaan molemmat todella köyhiä opiskelijoita.
On vaikea uskoa, ettei mies tiennyt juovansa alkoholia. Eikö hän muka huomannut käytöksensä muuttuvan? Eikö myöskään aloittaja huomannut mitään omituista miehensä käytöksessä ennen kuin tämä oli kaatokännissä?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi selvästikin piti alkoholista, koska jatkoi sen juomista. Hänelle tuli siitä hyvä olo.
Oma mieheni ei juo alkoholia eikä ole koskaan maistanut sitä. Myös hän on ulkomaalainen. Hän ei pidä alkoholin hajusta lainkaan eikä suostu juomaan mitään, mikä haisee vähääkään alkoholilta tai jonka sisällöstä hänellä ei voi olla varmaa tietoa. Asia on hänelle niin tärkeä.
Meillä oli häissä sekä alkoholitonta että alkoholillista kuohuviiniä ja boolia. Viinipulloja jotkut vieraat toivat paikalle itse ruokailua varten, muttei kukaan ollut kaatokännissä. Olimme häiden aikaan molemmat todella köyhiä opiskelijoita.
On vaikea uskoa, ettei mies tiennyt juovansa alkoholia. Eikö hän muka huomannut käytöksensä muuttuvan? Eikö myöskään aloittaja huomannut mitään omituista miehensä käytöksessä ennen kuin tämä oli kaatokännissä?
Huomasin vasta siinä vaiheessa, kun olimme lähdössä ja hän alkoi sammua. Bestmanit sentään auttoivat kantamaan miehen autoon. Mies on todella pitkä ja hoikka, joten ei ihme että lantrattu alkoholi nousi nopeasti päähän. :(
Miksi ei kykenisi jos on pakko?