Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholittomat häät ja silti tuore aviomies oli ympärikännissä :(

Vierailija
30.09.2017 |

Bestmanit olivat tehneet pikkujekun meille hääparille tai oikeastaan sulhaselle ja juottaneet illan aikana tuoreen aviomieheni kaatokänniin. Häät olivat eilen ja tänään mies on maannut sängyssä valitellen krapulaa. Huomenna on tarkoitus lähteä häämatkalle, mutta taidan jättää väliin, kun hääyö meni pilalle. Emme kumpikaan juo, mutta mies ei ollut maistanut alkoholia juomista mitä bestmanit olivat hänelle juottaneet. Mitä tässä pitäisi tehdä? Olen sanaton!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh? Jos oikeasti ei tajunnut juovansa alkoholia niin miksi olet miehelle vihainen? Eikös sun pitäis raivota niille "best maneille". Todella vit**mainen temppu jos miehes ei muuten juo ollenkaan.

Vierailija
2/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon mehua ja huomaan tulevani aiitä humalaan, lopetan sen mehun juomisen.

Alkoholittomat häät? Alkoholistien kokoontumisajot siis.

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. huono.

Vierailija
4/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just, pahat bestmanit juottivat väkisin miehelle jotain mehukattia kossulla, eikä mies maistanut alkoholia?

Vierailija
5/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ei juo alkoholia, niinhän ei välttämättä tiedä miltä alkoholi maistuu. joten on voinut olla helppoa juottaa hänelle alkoholia.

Vierailija
6/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ja vieraille todella veemäistä. Olen ollut häissä, missä ei tarjoiltu alkoholia, ei alkumaljaa eikä ruuan kanssa viiniä, koska juhlapaikalla oli A-oikeudet. Hääpari ei halunnut maksaa. Silti morsian humaltui silmissä, kävi siis takahuoneessa naukkailemassa piilopullosta. Voin kertoa että nolotti hääparin puolesta. Jatkoilla olisi ollut alkoholia, koska sitä ei koskenut anniskeluoikeudet ja sinne oli kannettu Tallinnan viinoja. Ainoa vaan, että juuri ketään ei huvittanut jäädä jatkoihin asti... Mitähän mahtoi teidän vieraat ajatella?

7/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
8/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos miehesi ei juo alkoholia, niinhän ei välttämättä tiedä miltä alkoholi maistuu. joten on voinut olla helppoa juottaa hänelle alkoholia.

Mieheni ei juo alkoholia ja olen suuttunut bestmaneille. Miehestä olen huolissani, kun hän hoiperteli hääiltana eikä puheesta saanut selvää.  Kiitoksena sai kurjan krapulan ja en ole puheväleissä bestmanien kanssa enään.

Vierailija
9/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo ja vieraille todella veemäistä. Olen ollut häissä, missä ei tarjoiltu alkoholia, ei alkumaljaa eikä ruuan kanssa viiniä, koska juhlapaikalla oli A-oikeudet. Hääpari ei halunnut maksaa. Silti morsian humaltui silmissä, kävi siis takahuoneessa naukkailemassa piilopullosta. Voin kertoa että nolotti hääparin puolesta. Jatkoilla olisi ollut alkoholia, koska sitä ei koskenut anniskeluoikeudet ja sinne oli kannettu Tallinnan viinoja. Ainoa vaan, että juuri ketään ei huvittanut jäädä jatkoihin asti... Mitähän mahtoi teidän vieraat ajatella?

No huii kauhiaa, mitä mahtoi vieraat ajatella :S Minuakin pelottaa vaikken edes ole ap

Vierailija
10/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei juo alkoholia ja olen suuttunut bestmaneille. Miehestä olen huolissani, kun hän hoiperteli hääiltana eikä puheesta saanut selvää.  Kiitoksena sai kurjan krapulan ja en ole puheväleissä bestmanien kanssa enään.

Onnekkaat bestmänit kun hiekapilu ei ole enää vaivaamassa xD

Vierailija
11/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraat tulivat kiittelemään hyvin järjestetyistä ja rennoista häistä kun tekivät lähtöään. Oli meillä alkumalja, mutta alkoholiton ja siitäkin kaikki pitivät. :) Bestmanien temppu meni överiksi.

Vierailija
12/35 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pahakin alkoholiongelma? Voi voi :(

Vierailija
13/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraat tulivat kiittelemään hyvin järjestetyistä ja rennoista häistä kun tekivät lähtöään. Oli meillä alkumalja, mutta alkoholiton ja siitäkin kaikki pitivät. :) Bestmanien temppu meni överiksi.

Piilopulloja oli siis reilusti häävierailla mukana. Onko tuo joku pohjalainen perinne että ollaan olevinaan viettämässä alkoholittomia häitä mutta sitten dokataan parkkipaikalla vieraiden takaluukkuboolia kaksin käsin?

Vierailija
14/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokattoman huono, eihän tässä oo edes yritystä..

Vierailija
15/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sulho on aivan omasta halustaan riipinyt ne viinat napaansa.  Vaikea kuvitella mitään lantrinkia, joka peittäisi alkoholin maun tyystin.

Vierailija
16/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on vaa tehny auton takaluukulla "mattokauppoja".

Vierailija
17/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei auta muu kuin mitätöidä avioliitto. Jos aikuista miestä pystyy vedättämään näin simppelissä jutussa, niin ei se kykene suoriutumaan mistään itsenäisesti.

Vierailija
18/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bestmanit juottaneet mehukattia sulhaselle piilopullosta auton takaa. Sulhanen: "En tiennyt juovani alkoholia." :DD

Vierailija
19/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei ikinä kykene viinattomiin häihin. Idioottimaista päättää ettei muka alkoholia. Suorastaan provosoi piilopulloihin, ja käytännön piloihin.

Vierailija
20/35 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilopulloja oli siis reilusti häävierailla mukana. Onko tuo joku pohjalainen perinne että ollaan olevinaan viettämässä alkoholittomia häitä mutta sitten dokataan parkkipaikalla vieraiden takaluukkuboolia kaksin käsin?

Vain bestameneilla oli piilopullo. Lykättiin sitten häämatkaa, kun mies ei vieläkään ole matkakunnossa.