Miten verenpainetta voi nostaa?
En tykkää yhtään suolaisesta ruuasta. Olen nyt yrittänyt lisätä suolaa kaikkiin ruokiin mutta se on pahaa. Salmiakista en pidä.
Kommentit (28)
Mulla nousi helposti, kun olin viikonlopun hoitamassa lapsenlapsiani; kolme vilkasta mukulaa.
Nyt tasoittelen sitä makaamalla sohvalla.
Ole viikko äitini ja siskoni seurassa ja kuuntele heidän aivoituksiaan...
Lakritsi on tehokkaampaa kuin salmiakki. Lakritsi sisältää likiritsiiniä, joka kohottaa verenpainetta. Salmiakissa ainoastaan suola.
Stressaamalla, raivoamalla ja vetämällä viinaa ja tupakkaa.
Mee meidän ukon autonkyytiin......
Sydän voi hyvin tai huonosti. Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Lakritsi on tehokkaampaa kuin salmiakki. Lakritsi sisältää likiritsiiniä, joka kohottaa verenpainetta. Salmiakissa ainoastaan suola.
Salmiakki on lakritsia johon on lisätty ammoniakki kloridia. "likiritsiini" ei googlen mukaan ole oikea aine.
Vierailija kirjoitti:
Stressaamalla, raivoamalla ja vetämällä viinaa ja tupakkaa.
Viina laskee ja tupakassa vaikutus alkaa vasta vuosien jälkeen.
Yritä käydä oikeasti asiallista keskustelua maahanmuuton vaikutuksista.
Jätä tai ainakin vähennä kannabis.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tai ainakin vähennä kannabis.
Tai lisää metukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakki on lakritsia johon on lisätty ammoniakki kloridia. "likiritsiini" ei googlen mukaan ole oikea aine.
Salmiakki ja lakritsi ovat ihan eri karkki. Yhdistelmiä kyllä on.
Miksi kukaan haluis nostaa verenpainetta? Alhainen verenpaine on vaan hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakki ja lakritsi ovat ihan eri karkki. Yhdistelmiä kyllä on.
"Salmiakki on ammoniumkloridilla eli salmiakilla maustettua lakritsia."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Salmiakki
Mulla nous kun mies petti,hakkasi ja jätti. Sen jälkeen alkoi tehtailla aiheettomia lasuja ja miestä uskottiinkin vielä, koska tunteeton sosiopaatti. Kummasto nousi paineet ja sairastuin muutenkin siinä rumbassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluis nostaa verenpainetta? Alhainen verenpaine on vaan hyvä juttu.
Matalasta verenpaineesta johtava pyörtyly ei ole hyvä asia.
Eikö olla nyt vitsailtu tarpeeksi?
Mä juon pahimpina päivinä suolavettä. 1-2 tl 5 dl vettä.