FB-kirppis koettelee: ”Odotuttaja oli närkästynyt, kun en voinut odottaa kauempaa”

Miksi en vain laittanut sitä euron bodya Uffin kierrätyslaatikkoon... Kuva: iStockphoto

Facebookin kirppisryhmät tekevät vauvakaman kierrätyksestä tosi helppoa. Ainakin periaatteessa. Vauvan lukijat paljastavat älyttömimmät FB-kirppis-oharinsa.Lue koko juttu

Kommentit (4)

neveragain

Vedin tuotteeni myynnistä, kun sen ensimmäisenä varannut ostaja oli kolme kertaa tehnyt oharit sen hakemisesta. Ketutti viettää iltoja kodin vankina, josko ostaja ilmaantuisi kuitenkin paikalle. Noin kuukauden päästä kehtasi vielä laittaa kyselyä, että onko laukku myyty. Tulisi hakemaan. Kas kummaa, en vastannut viestiin mitään.

Annan kyllä ennen vaikka hyväntekeväisyyteen kuin kyttään turhaan tuntitolkulla noutajia.

Vierailija

Se on myös varsin ärsyttävää jos ilmoituksessa lukee selvästi "vain nouto" ja silti ruinataan että voitko kuljettaa sinne ja tänne. Pahimmillaan lahjoitussohva pitäisi kantaa suoraan varaajan olkkariin.

Vierailija

Onhan näitä että luvataan tulla hakemaan ja siirretään aikaa moneen kertaan.Ja sitten radiohiljaisuus...ei vastaa edes viestiin.Ainakin 6 kertaa käynyt näin joten ei voi olla kaikille sattunut jotain..On se viestin laittaminen "en pääse tai muutin mieleni" todella vaikeaa...

Vierailija

En ymmärrä, missä te oikein kaupustelette jos se noin vaikeata on? 

Itse olen myynyt kymmeniä tuotteita fb-kirppiksellä, ja kaikki on sujunut helposti. Sovin ostajan kanssa 15-30min aikavälin, jolloin hän tulee. Todella harvoin joku on myöhästynyt tai unohtanut, ja silloin lattanut viestiä ja pahoitellut kovasti. Ikinä en ole jäänyt ketään odottelemaan; sovin ajat niin, että muutenkin olisin kotona. Yhden ainoan kerran on tullut selittämätön ohari, eikä siitäkään maailma kaatunut, myin tuotteen parin päivän kuluttua seuraavalle.

Tosin en kyllä vaivautuisi itse myymään alle kympin tuotetta fb:ssa, kuvaamisessa ja mittamisessa on kuitenkin vaivaa.

Olen myös ostanut paljon, no problem. Käväisen hakemassa kun on sovittu enkä myöhästele. Ehkä jonkun mielestä olen painajaismainen ostaja, kun kysyn aina tuotteen tarkat mitat ja materiaalitiedot. Jos ei myyjä halua mittailla, myyköön tuotteensa livekirppiksellä jossa ostaja voi tehdä sen itse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat