Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsuutesi lempikirja?
14.09.2017 |
Kun täällä on nyt puitu kirja- ja elokuvatraumat niin laitetaan nyt toisinpäin, mikä oli lapsuudessasi lempikirjasi?
Kommentit (5)
Viisikko- sarja, Teemu- kirjat ja Lotta lääkärissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neiti Etsivät<3 Joskus joululomalla tais mennä kirja päivässä. Tuolla ovat hyllyssä vieläkin. Sitä ennen oli joku punatukkainen tyttö muistaakseni Susy nimeltään. Susy seikkailee yms.
Toi Lotta lääkärissä kuulostaa ihan alan filmiltä.
Viisikko, Merri Vikin Lotta-kirjat, Saariston lapset, Pekka Töpöhäntä ja Anni Polvan Tiina-kirjat.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on jäänyt mieleen "Melukylän Joulu"! Tykkäsin selailla sitä jo ennen kun osasin lukea, vaikka eihän siinä juuri tekstiä tainnut olla, en tiedä lasketaanko tämä kirjaksi :) Eli olin siis tosi pieni. Muut kirjat eivät ole jääneet samalla tavalla mieleen. Niistä kuvista tuli jotenkin niin hyvä mieli, rakastin ja rakastan joulua edelleen.