Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani naisen ''sänkykaverien'' määrä

Vierailija
08.09.2017 |

Olen tapaillut todella ihanaa ja mukavaa naista nyt parisen viikkoa. Olemme usein istuneet iltaa yhdessä ja olen tuntenut häneen vahvaa kiintymyksen tunnetta. Olemme suudelleet, mutta emme harrastaneet seksiä vielä.
Eilen hän oli luonani ja katsoimme elokuvaa yhdessä sipsejä syödessä. Elokuvassa oli seksikohtaus milloin katsoimme toisiamme hymyillen. Sitten hän casuaalisti kysyi minulta hymyillen monen naisen kanssa olen ollut ''sillai''. Vastasin rehellisesti, että olen ollut 4 naisen kanssa ja he kaikki ovat olleet tyttöystäviäni.
Kysyin häneltä sitten myös määrää ja hän vastasi hymyillen 31. Dippikulho meinasi tipahtaa kädestäni matolle ja sanoin ''aijaa aika hyvä määrä''. En keksinyt mitään muutakaan sanottavaa. Nainen katsoi minua ja kysyi minulta onko se ok mihin vastasin tottakai.
Kun hän lähti sitten myöhemmin ja suuteli minua se pusu ei tuntunut hyvältä niinkuin kaikki ne aikaisemmat pusut. Olin haaveillut seksistä ja parisuhteesta hänen kanssaan, mutta nyt se ei enää tunnu hyvältä ajatukselta.
Tykkään hänestä mielettömästi, mutta joku minussa pistää vastaan kun kuulin luvun ''kolkytäyks''. Meneekö tämä tunne pois ja mitä tämä on? Mikä tämä tunne on mikä minussa pistää vastaan? Auttakaa!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itte oon vaan tyytyväinen että mieheke on juoksunsa juossu nuorena, nyt ei ehkä tarvii haikailla menetettyjen kokemusten perään sitte ku ollaan yhes.

Vierailija
82/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat naisen joka tykkää seksistä ja on todnäk myös hyvä sängyssä niin yleensä niitä kumppaneitakin on ollut useampi. Jos tykkäät jännityksestä niin ota joku nuori ja kokematon josta ei vielä tiedä kummin käy - toisaalta ei kannata yllättyä jos se neitsyestä sukeutunut seksipeto haluaa kokeilla vähän muitakin "ettei jää elämä elämättä". 

No ei tuo nyt aivan noin mene. Minä rakastan seksiä ja haluan kokeilla uusia asioita mutta sinkkuaikana mulla ei ollut yhtään seksikumppania. En halua harrastaa yhden illan juttuja vaikka tilaisuuksia ja tarjontaa olisi ollut enemmän ku laki sallii. Olen pitkässä parisuhteessa enkä todellakaan haluaisi ketään muuta kuin miestäni enkä pystyisi häntä pettämään ihan vaan kokeilemisen vuoksi. Ne kokemukset voi kyllä kokea ihan tässä parisuhteessa. Mä en voisi seurustella miehen kanssa jolla on ollut noin monta naista, oli se nyt itsetunto kysymys tai ei.

N31 ja 1 kumppani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas pääsi normaali nainen eroon mustasukkaisesta sekopäästä pienellä vaivalla. Jos mies kysyy tollasta suhteen alussa, kannattaa vastata suuri, mutta uskottava luku. Sen jälkeen et joudu mustasukkaisen miehen vainoamaksi, sillä miehestä ei enää kuulu mitään. Mustasukkaisen miehen jättäminen on sen sijaan riskialtista.

Luuletko tosiaan, että mustasukkaiset miehet ovat ainoa miesryhmä, joka ei halua vaimokseen vanhaa kyläpyörää? 

Heikkoitsetuntoiset kysyy kans.

Tai ne, joiden mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen (tai jopa vasta avioliittoon).

Oe voe.. Vedä nyt vielä musta sarka puku päälle ja keskipääjakaus.

Vierailija
84/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hienoa jos joillakin se itselle sopiva kumppani löytyy heti ensimmäisellä kerralla. Suurimmalla osallahan näin ei mene ja etukäteen ei voi tietää mitä löytyy. Sitten on vielä olemassa neitsyen ja kyläpyörän välisiäkin vaihtoehtoja, joihin itsekin kuulun. Ei ole olemassa vaan joko tai.

Vierailija
85/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan sitä tieten voinu jäädä kotiin odottamaan sitä miestä. Mut mistä se olis tienny et mä siellä venttaan?

Vierailija
86/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa sänkyyn ja yksi kokemuspiste lisää plakkariin. Sitten kun itselläsi on saman moinen määrä kokemuksia, tajuat että se on viimeinen asia maailmassa mistä pitää toisessa stressata. (Samoin huomaat, että saat ihan hemmetin paljon parempaa palautetta sängyssä kuin silloin neljän kumppanin jälkeen - ilmoita kuitenkin edelleen se neljä)

Vierailija
87/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamisesta kulu.

No jaa. Just tässä männä viikolla ihmettelin eikö miestä edes vähän öklötä kun tietää että naisen haarovälissä on vieraillut niin kotivideonkuvaajaa, yrityspomoa kuin puoli lätkäjengiäkin. 

Ei siinä mitään, jos tykkää eikä haittaa mutta jos olisin mies niin mulle tuo olisi liikaa. Toisaalta en arvosta myöskään miestä jolla on paljon ns. kertakokemusta.

N40

Mua ällöttää ajatus siitä, että mun mies on pannut jotain toista muijaa paljaalla. Itse olen aina käyttänyt kondomia aiempien seksikumppanien kanssa. Jotenkin tuo ajatus siitä, että mieheni penis jonkun tuntemattoman naisen limakalvoilla on vaan tosi kuvottava! Puhumattakaan siitä jos niitä naisia on jotain kymmeniä. 

Tän takia en ees halua puhua miehen kanssa sen entisistä, inhottaa liikaa. Pikaisesti on jotai juteltu että on ollut aikasempia kumppaneita ja pari yhden yön juttuakin mutta se siitä, en tod halua tietää yksityiskohtia. 

Tää on niin tätä, yläpeukkuja tälle sairaalle kommentille. Jos mies sanoisi saman vaimostaan tulisi aika paskamyrsky.

Vierailija
88/92 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antaisi ainakaan minulle kovin houkuttelevaa / haluttavaa kuvaa naisesta tuollainen. Ei se petikumppanien määrä ole miehisyyden eikä naisellisuuden mitta.

Vierailija
89/92 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamisesta kulu.

No jaa. Just tässä männä viikolla ihmettelin eikö miestä edes vähän öklötä kun tietää että naisen haarovälissä on vieraillut niin kotivideonkuvaajaa, yrityspomoa kuin puoli lätkäjengiäkin. 

Ei siinä mitään, jos tykkää eikä haittaa mutta jos olisin mies niin mulle tuo olisi liikaa. Toisaalta en arvosta myöskään miestä jolla on paljon ns. kertakokemusta.

N40

Mua ällöttää ajatus siitä, että mun mies on pannut jotain toista muijaa paljaalla. Itse olen aina käyttänyt kondomia aiempien seksikumppanien kanssa. Jotenkin tuo ajatus siitä, että mieheni penis jonkun tuntemattoman naisen limakalvoilla on vaan tosi kuvottava! Puhumattakaan siitä jos niitä naisia on jotain kymmeniä. 

Tän takia en ees halua puhua miehen kanssa sen entisistä, inhottaa liikaa. Pikaisesti on jotai juteltu että on ollut aikasempia kumppaneita ja pari yhden yön juttuakin mutta se siitä, en tod halua tietää yksityiskohtia. 

Tää on niin tätä, yläpeukkuja tälle sairaalle kommentille. Jos mies sanoisi saman vaimostaan tulisi aika paskamyrsky.

Ei siinä ole mitään sairasta. Todella hienoa että löytyy naisiakin jotka ajattelevat noin.

Vierailija
90/92 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi tuollaista määrää miehelle. Ei niiden pää kestä sitä. Kaunistelisin lukua yksinumeroiseksi. Minusta sillä ei ole merkitystä, en itse ajattele jotain vanhoja irtisuhteita jos alan olemaan vakituisesti jonkun kanssa.

Vierailija
91/92 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parisuhteenne tulevaisuudella on kaksi mahdollisuutta.

1. Koska olet ollut vain neljän naisen kanssa, et ehkä ole kovin seksuaalisesti kokeileva ja halukas, toisin kuin tapailemasi nainen. Jos homma menee vakavaksi, et pysty jossain vaiheessa enää tyydyttämään naistasi.

2. Ajan myötä naisen halut vähenevät ja halunne kohtaavat.

Vierailija
92/92 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Ajan myötä naisen halut vähenevät ja halunne kohtaavat.

Naisten piikki haluissa tulee 35-45 iässä. Miesten 15-19.

Eka pointtisi oli myös aivokuollut, mutta en viitsi kommentoida sitä tän enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi