Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani naisen ''sänkykaverien'' määrä

Vierailija
08.09.2017 |

Olen tapaillut todella ihanaa ja mukavaa naista nyt parisen viikkoa. Olemme usein istuneet iltaa yhdessä ja olen tuntenut häneen vahvaa kiintymyksen tunnetta. Olemme suudelleet, mutta emme harrastaneet seksiä vielä.
Eilen hän oli luonani ja katsoimme elokuvaa yhdessä sipsejä syödessä. Elokuvassa oli seksikohtaus milloin katsoimme toisiamme hymyillen. Sitten hän casuaalisti kysyi minulta hymyillen monen naisen kanssa olen ollut ''sillai''. Vastasin rehellisesti, että olen ollut 4 naisen kanssa ja he kaikki ovat olleet tyttöystäviäni.
Kysyin häneltä sitten myös määrää ja hän vastasi hymyillen 31. Dippikulho meinasi tipahtaa kädestäni matolle ja sanoin ''aijaa aika hyvä määrä''. En keksinyt mitään muutakaan sanottavaa. Nainen katsoi minua ja kysyi minulta onko se ok mihin vastasin tottakai.
Kun hän lähti sitten myöhemmin ja suuteli minua se pusu ei tuntunut hyvältä niinkuin kaikki ne aikaisemmat pusut. Olin haaveillut seksistä ja parisuhteesta hänen kanssaan, mutta nyt se ei enää tunnu hyvältä ajatukselta.
Tykkään hänestä mielettömästi, mutta joku minussa pistää vastaan kun kuulin luvun ''kolkytäyks''. Meneekö tämä tunne pois ja mitä tämä on? Mikä tämä tunne on mikä minussa pistää vastaan? Auttakaa!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kertoo jotain ihmisen arvomaailmasta jo se, että tietää tarkan numeron kuin apteekin hyllyltä. Itse olen lakannut laskemasta jo kauan sitten. Jossain 20 nurkilla se on, mutta en osaa sanoa onko tarkka määrä 16 vai vaikka 23.

Niin kertoo. Ja erityisen paljon kertoo myös se, ettei tiedä, koska niitä on jo niin monta ettei pysty laskemaan muistista. Tai jos ei vaikkapa muista edes kaikkien nimiä.

Itse harrastin yhden yön juttuja joskus 16-18-vuotiaana kun olin jokseenkin sekaisin päästäni. Siis itsetunto nolla, mielialat heittelivät masentuneesta maaniseen ja elin pitkittynyttä erittäin voimakasta murrosikää. Hain hyväksyntää pojilta ja baarissa aikuisilta miehiltäkin. Kovasti muistelemalla saan kyllä päähäni kenen kaikkien kanssa sitä tuli silloin puuhailtua ja mitä, mutta oikeasti olen vain halunnut unohtaa nuo ajat enkä aktiivisesti ajattele niitä touhujani. 

Viimeisen 15 vuoden aikana olenkin sitten ollut kolmen miehen kanssa, kaikki parisuhteita. En todellakaan osaisi heittää äkkiseltään lukemaa siitä, kuinka monta seksikumppania minulla on ollut. Tuo lukema ei ole minulle tärkeä, eikä nuoruusaikojen kännisekoilut kuulu nykyhetkeeni millään tavalla. 

Pointti tässä nyt oli lähinnä se, että ihmiset muuttuu/kasvaa ja nämä ovat aika erilaiset tilanteet, vaikka seksikumppaneita voi olla molemmissa yhtä paljon: 

- Aikuinen ihminen pitää kirjaa seksikumppaneistaan ja muistaa niiden tarkan määrän heti, luvun ollessa useita kymmeniä.

- Ihminen on joskus harrastanut seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta ei enää 15 vuotta myöhemmin edes muista seksikumppaneiden määrää, koska suurin osa niistä on tapahtunut niin kauan aikaa sitten ja elämä ja arvot ovat muuttuneet niin paljon.

Mutta siis miehen näkökulmasta olet harrastanut paljon irtosuhteita ja senkään jälkeen et ole solminut pysyvää pitkää parisuhdetta.

Vierailija
62/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksuaalimoraali on tärkeä asia ja kertoo ihmisestä myös. Eikai tässä ole mitään väärää, jos haluaa seksuaalimoraaliltaan samanlaisen henkilön.

Ei sekään mikään vakio ole vaan voi muuttua ajan myötä. Minä olin nuorena varsinainen lumppu. Irtosuhteita en harrastanut, mutta poikaystävät vaihtuivat tiheään ja joskus nämä suhteet menivät vähän limittäin. Jonkinlaista seksuaalista holtittomuutta ja vaikeutta pysyä uskollisena. Jossain välissä minulla oli myös suhdeviritys varatun miehen kanssa.

Sitten tuli joku herätys ja olin 3,5 vuotta selibaatissa. Sinäkin aikana seurustelin, mutta siihen ei kuulunut pussailua enempää. Kun tapasin mieheni, olin varsinaisessa siveyden sipuli -vaiheessa, ajatuksena että vasta naimisiinmennessä suudellaan. No ei se ihan niin mennyt, mutta pari kuukautta seurusteltiin ennen ensi suudelmaa ja seksi tuli kuvioihin vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. Ja vaikka en nuoruuden tekojani tekemättömiksi saa, niin tuo pitkä selibaattijakso oli kyllä sisäisesti puhdistava ja koin itseni sen jälkeen ihan siveelliseksi. Ja mieheni sai minusta ihan kelpo vaimon, jolla ei ole vaikeuksia pysyä uskollisena.

Emme ole liian kanssa kaivelleet toistemme menneisyyksiä enkä ymmärrä miksi pitäisi.

Huh huh. Kuulosta henkisesti erittäin epätasapainoiselta ihmiseltä. 

Äläpä projisoi. Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalimoraali ja peräkamari poikuus tai tyttöys on eriasioita.

Vierailija
64/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista seksiseikkailuista olisi joku tyyliin 20 vuotta aikaa niin en olisi huolissani. Siinä ajassa ihmisillä ehtii jo maailmankatsomus, elämänarvot ja käytös muuttua.  

Mutta jos on ollut lähiaikoina paljon kumppaneita, niin tuskin ne arvot ovat mihinkään muttuneet. Ei se tietenkään sitä tarkoita, että sinkkuna irtosuhteita harrastava parisuhteessa ollessaan pettäisi tms. Mutta oletettavasti tuo ihminen suhtautuu pesästä pesään lentelyyn kuitenkin ihan avoimesti.

Jos sinulle tällainen ei ole ok, niin sitten teidän näkemykset ei tässä asiassa kohtaa. Ja jos asia on sinulle tärkeä, kannattaa tosiaan harkita tapailun lopettamista, ellei ole valmis muuttamaan omaa suhtautumistaan. 

Vierailija
65/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kertoo jotain ihmisen arvomaailmasta jo se, että tietää tarkan numeron kuin apteekin hyllyltä. Itse olen lakannut laskemasta jo kauan sitten. Jossain 20 nurkilla se on, mutta en osaa sanoa onko tarkka määrä 16 vai vaikka 23.

Niin kertoo. Ja erityisen paljon kertoo myös se, ettei tiedä, koska niitä on jo niin monta ettei pysty laskemaan muistista. Tai jos ei vaikkapa muista edes kaikkien nimiä.

Itse harrastin yhden yön juttuja joskus 16-18-vuotiaana kun olin jokseenkin sekaisin päästäni. Siis itsetunto nolla, mielialat heittelivät masentuneesta maaniseen ja elin pitkittynyttä erittäin voimakasta murrosikää. Hain hyväksyntää pojilta ja baarissa aikuisilta miehiltäkin. Kovasti muistelemalla saan kyllä päähäni kenen kaikkien kanssa sitä tuli silloin puuhailtua ja mitä, mutta oikeasti olen vain halunnut unohtaa nuo ajat enkä aktiivisesti ajattele niitä touhujani. 

No just tommoseen ei voi ikinä luottaa. Nelikymppisenä tulee heikko hetki kun suhteessa on vaikeaa, ja se on menoa.

No niin perverssiä nyt ei olekaan! :'D

Vierailija
66/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että harvempi nelikymppinen on enää varsinaisesti mitään kuumaa kamaa..

Vierailija
67/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen 15 vuoden aikana olenkin sitten ollut kolmen miehen kanssa, kaikki parisuhteita. En todellakaan osaisi heittää äkkiseltään lukemaa siitä, kuinka monta seksikumppania minulla on ollut. Tuo lukema ei ole minulle tärkeä, eikä nuoruusaikojen kännisekoilut kuulu nykyhetkeeni millään tavalla. 

Pointti tässä nyt oli lähinnä se, että ihmiset muuttuu/kasvaa ja nämä ovat aika erilaiset tilanteet, vaikka seksikumppaneita voi olla molemmissa yhtä paljon: 

- Aikuinen ihminen pitää kirjaa seksikumppaneistaan ja muistaa niiden tarkan määrän heti, luvun ollessa useita kymmeniä.

- Ihminen on joskus harrastanut seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta ei enää 15 vuotta myöhemmin edes muista seksikumppaneiden määrää, koska suurin osa niistä on tapahtunut niin kauan aikaa sitten ja elämä ja arvot ovat muuttuneet niin paljon.

Mutta siis miehen näkökulmasta olet harrastanut paljon irtosuhteita ja senkään jälkeen et ole solminut pysyvää pitkää parisuhdetta.

Niin, sehän on ihan näkemyskysymys, että mikä kenellekin on pitkä parisuhde. Itse olen ollut viimeiset kuusi vuotta parisuhteessa yhden ja saman miehen kanssa, ja pysyvähän tämä tähän mennessä on ollut kun ollaan yhdessä edelleen.

Minulle ja miehelleni molemmille nuoruusaikojen seksitouhut ovat olleet melko yhdentekeviä, kun sukupuolitauteja tai muita traumoja ei kuitenkaan kummallakaan ole. Niistä on jossain vaiheessa keskusteltu, mutta mitään lukuja ei kumpikaan osannut siihen keskusteluun heittää. Lähinnä on yhdessä taivasteltu ja naureskeltu, miten voi ihminen olla sekaisin nuoruuden hormonihuuruissaan. 

Vierailija
68/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se seksi on se mikä eniten haittaa, tätä minä en tajua! Eikö se haittaa paljon enemmän, jos toinen on ollut henkisestikin erittäin hyvässä suhteessa jonkun toisen kanssa??

Vierailija
69/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just tommoseen ei voi ikinä luottaa. Nelikymppisenä tulee heikko hetki kun suhteessa on vaikeaa, ja se on menoa.

Ja logiikka tässä oli että... ihminen suhtautuu asioihin samalla tavalla nelikymppisenä kuin suhtautui niihin murrosikäisenä?

Tämä päätelmä on aika hataralla pohjalla jopa keittiöpsykologiaksi.

Vierailija
70/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamisesta kulu.

No jaa. Just tässä männä viikolla ihmettelin eikö miestä edes vähän öklötä kun tietää että naisen haarovälissä on vieraillut niin kotivideonkuvaajaa, yrityspomoa kuin puoli lätkäjengiäkin. 

Ei siinä mitään, jos tykkää eikä haittaa mutta jos olisin mies niin mulle tuo olisi liikaa. Toisaalta en arvosta myöskään miestä jolla on paljon ns. kertakokemusta.

N40

Mua ällöttää ajatus siitä, että mun mies on pannut jotain toista muijaa paljaalla. Itse olen aina käyttänyt kondomia aiempien seksikumppanien kanssa. Jotenkin tuo ajatus siitä, että mieheni penis jonkun tuntemattoman naisen limakalvoilla on vaan tosi kuvottava! Puhumattakaan siitä jos niitä naisia on jotain kymmeniä. 

Tän takia en ees halua puhua miehen kanssa sen entisistä, inhottaa liikaa. Pikaisesti on jotai juteltu että on ollut aikasempia kumppaneita ja pari yhden yön juttuakin mutta se siitä, en tod halua tietää yksityiskohtia. 

Vierailija
71/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan että harvempi nelikymppinen on enää varsinaisesti mitään kuumaa kamaa..

Luulet siis ettei nelikymmpinen nainen saa miehiltä seksiä kun haluaa?

Vierailija
72/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! En ymmärrä miten jotkut pitävät lukua. Itse joutuisin tarkkaan miettimään nuoruuden seurustelukumppaneita, jos pitäisi selvittää montako seksikumppania on ollut. Ihan varmasti sieltä joku unohtuisi pois, nuorena ne suhteiden pituudet laskettiin ennemmin kuukausissa kuin vuosissa. 

Lyhyin suhteeni ikinä, oli neljä kuukautta pitkä. Olin silloin viisitoista vuotta vanha. Ei unohtuisi yhtäkään kumppania, koska kaikki ovat merkanneet minulle enemmän kuin hetken huumaa, tai jopa kännistä sekoilua jota katui seuraavana päivänä. Semmoista en ole tehnyt.

Se on juuri pointti tässä, miksi sillä kumppanimäärällä on väliä. Sinä et muista koska paneskelet tosta noin vaan. Minä muistan koska en tee semmoista.

En ole toi jolle vastasit mutta siis. 

"Sinä et muista koska paneskelet tosta noin vaan", eihän tuo kirjoittaja ilmeisesti enää irtosuhteita harrasta vaan joskus nuorena? Jos ei itsekään tee enää aikuisena sellaista, niin tehän olette nykyään sitten ihan samanlaisia tuon asian suhteen. Nuorena vaan olitte erilaisia, koska sinä olet ollut tuommoinen aina. 

Vierailija
73/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pääsi normaali nainen eroon mustasukkaisesta sekopäästä pienellä vaivalla. Jos mies kysyy tollasta suhteen alussa, kannattaa vastata suuri, mutta uskottava luku. Sen jälkeen et joudu mustasukkaisen miehen vainoamaksi, sillä miehestä ei enää kuulu mitään. Mustasukkaisen miehen jättäminen on sen sijaan riskialtista.

Ei se, että arvostaa pitkiä suhteita ja monogaamisuutta tee kenestäkään sekopäätä. Tässä selvisi, että osapuolilla on erilaiset arvot, mikä on täysin ok.

Vierailija
74/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut toisaalta kun mietitään noita limakalvojakin niin, kun ikää tulee tarpeeksi niin nekin tuppaa kuivumaan. Lopulta sitten se madon suu on se viimeinen ovi niille limakalvoillekin. Vähän realiteettia.

Vierailija
75/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna menin kyllä sänkyyn jo lyhyenkin tapailun jälkeen uusien ihmisten kanssa, siis esim toisilla treffeillä. Seksikumppaneita ehti sinkkuvuosien aikana kertyä sellainen kymmenisen kappaletta. 

Nyt kun on ollut monta vuotta parisuhteessa elämänsä miehen kanssa, tekee ajatuskin jonkun toisen kanssa intiimisti olemisesta pahaa. Siis oikeasti oksettaa kuvitelma siitä, että pitäisi vaikka suudella tai kosketella jotain toista miestä. En koskaan esim. fantasioi toisen miehen kanssa olemisesta, en halua. Oon löytänyt unelmieni miehen, enkä halua ketään muita enää. 

Vierailija
76/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pääsi normaali nainen eroon mustasukkaisesta sekopäästä pienellä vaivalla. Jos mies kysyy tollasta suhteen alussa, kannattaa vastata suuri, mutta uskottava luku. Sen jälkeen et joudu mustasukkaisen miehen vainoamaksi, sillä miehestä ei enää kuulu mitään. Mustasukkaisen miehen jättäminen on sen sijaan riskialtista.

Luuletko tosiaan, että mustasukkaiset miehet ovat ainoa miesryhmä, joka ei halua vaimokseen vanhaa kyläpyörää? 

Vierailija
77/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks laitatte kommentteihin alapeukkuja mutta ette mitää vastausta, sanokaa nyt mitä mieltä sitte ootte jos ootte eri mieltä

Vierailija
78/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat naisen joka tykkää seksistä ja on todnäk myös hyvä sängyssä niin yleensä niitä kumppaneitakin on ollut useampi. Jos tykkäät jännityksestä niin ota joku nuori ja kokematon josta ei vielä tiedä kummin käy - toisaalta ei kannata yllättyä jos se neitsyestä sukeutunut seksipeto haluaa kokeilla vähän muitakin "ettei jää elämä elämättä". 

Vierailija
79/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että mustasukkaiset miehet ovat ainoa miesryhmä, joka ei halua vaimokseen vanhaa kyläpyörää? 

Heikkoitsetuntoiset kysyy kans.

Vierailija
80/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoiset kysyy kans.

Tai ne, joiden mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen (tai jopa vasta avioliittoon).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme