Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani naisen ''sänkykaverien'' määrä

Vierailija
08.09.2017 |

Olen tapaillut todella ihanaa ja mukavaa naista nyt parisen viikkoa. Olemme usein istuneet iltaa yhdessä ja olen tuntenut häneen vahvaa kiintymyksen tunnetta. Olemme suudelleet, mutta emme harrastaneet seksiä vielä.
Eilen hän oli luonani ja katsoimme elokuvaa yhdessä sipsejä syödessä. Elokuvassa oli seksikohtaus milloin katsoimme toisiamme hymyillen. Sitten hän casuaalisti kysyi minulta hymyillen monen naisen kanssa olen ollut ''sillai''. Vastasin rehellisesti, että olen ollut 4 naisen kanssa ja he kaikki ovat olleet tyttöystäviäni.
Kysyin häneltä sitten myös määrää ja hän vastasi hymyillen 31. Dippikulho meinasi tipahtaa kädestäni matolle ja sanoin ''aijaa aika hyvä määrä''. En keksinyt mitään muutakaan sanottavaa. Nainen katsoi minua ja kysyi minulta onko se ok mihin vastasin tottakai.
Kun hän lähti sitten myöhemmin ja suuteli minua se pusu ei tuntunut hyvältä niinkuin kaikki ne aikaisemmat pusut. Olin haaveillut seksistä ja parisuhteesta hänen kanssaan, mutta nyt se ei enää tunnu hyvältä ajatukselta.
Tykkään hänestä mielettömästi, mutta joku minussa pistää vastaan kun kuulin luvun ''kolkytäyks''. Meneekö tämä tunne pois ja mitä tämä on? Mikä tämä tunne on mikä minussa pistää vastaan? Auttakaa!

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Tiedätkö montako seurustelusuhdetta naisella on ollut ennen sinua?

Olemme molemmat 22 vuotiaita. On kuulemma seurustellut 5 miehen kanssa vakavasti.

On toi sitten minustakin aika paljon, kun olette noin nuoria ja naisella ollut monta vakavaa suhdettakin. Tiedätkö onko hän suhteissaan ollut kuitenkin uskollinen, että onko nämä muut sinkkuaikojen pokia?

Miksi muuten itse olet harrastanut seksiä vain parisuhteessa? Oletko sitä tyyppiä, joka ei pidä yhden illan jutuista, vai onko kyse siitä, ettet ole saanut yhden illan juttuja vaikka olisit yrittänyt?

En tiedä, en ole kysellyt hänen entisistä suhteista sen enempää. Käyn aika harvoin baareissa ja en oikein välitä edes sellaisesta.

Vierailija
22/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas pääsi normaali nainen eroon mustasukkaisesta sekopäästä pienellä vaivalla. Jos mies kysyy tollasta suhteen alussa, kannattaa vastata suuri, mutta uskottava luku. Sen jälkeen et joudu mustasukkaisen miehen vainoamaksi, sillä miehestä ei enää kuulu mitään. Mustasukkaisen miehen jättäminen on sen sijaan riskialtista.

Hän kysyi minulta ensiksi ja minä vasta sitten. Ei olisi tullut varmaankaan edes mieleen muuten kysyä ja en olisi edes kehdannut.

No ehkä nainen sitten vähän järkyttyi, ettet ollutkaan enää neitsyt ja paniikissa laukoi omista kumppaneistaan mitä sattui. Kaikille ei käytetty mies kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se järvi soutamall kulu. Mutta en opi koskaan ymmärtämään, miksi ihmiset edes kyselevät toisiltaan tällaisia? Saati sitten vastaavat tällaisiin kysymyksiin. Ei toisen menneisyyden liiasta puimisesta mitään hyvää seuraa. Toki isot jutut pitää kertoa, esim. jos on ollut naimisissa tai jos on lapsia. Mutta jos on yksinäisyyteen etsinyt lohdutusta ventovieraan sylistä, niin kannattaako sellaisesta avautua?

Kyllä seksuaalimoraali on tärkeä asia ja kertoo ihmisestä myös. Eikai tässä ole mitään väärää, jos haluaa seksuaalimoraaliltaan samanlaisen henkilön.

Vierailija
24/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos 22-vuotias nainen on aloittanut seksin 16-vuotiaana, ja ehtinyt jo viidesti seurustellakin, sanotaan nyt vaikka 6kk per mies, on hän tuon 3½ sinkkuvuoden aikana hoidellut loput 26 kumppaniaan. Useammin kuin kerran kahdessa kuussa on uusi äijä käynyt muijaa kyntämässä. Ei se järvi soutamalla kulu, mutta ei kyllä pihtaamisestakaan voi eukkoa syyttää. Taitaa tyttö itsekin tietää, että 31 on aika paljon, muuten ei olisi varmaankaan kysynyt "onko paljon?".

Mitähän ne vienot hymyt elokuvan seksikohtauksen aikana meinaa? Ap:n tuurilla tyttö on nyt aloittanut ehkä siveellisen elämän ja haluaa odottaa seuraavaa seksikokemusta avioliittoon asti? 32 on ehkä se luku mihin tähtää.

Vierailija
25/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ditch the bitch."

On ihan tutkittu juttu, että kokeneimmat seksihurjastelijat pettää helpoiten.

Vierailija
26/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan AP tuon tunteen. Se tuli minullekin nuorempana, ja uskon että se on puhtaasti itsetunnon puutetta. Jos oma lukusi olisi 31 niin ei varmaankaan tuntuisi tuo niin pahalta. Nykyään en välitä lukumääristä mitään. En kyllä niitä kyselekään, mutta aivan sama onko 50 vai 5. Kunhan ei ole 500, sitten menee jo ammatinharjoittamisen puolelle tai kyse vakavasta seksiaddiktiosta.

Vierailija
27/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko väliä onko harratanut yhden kanssa 10-v vai  muutaman kanssa  pari vuotta

Vierailija
28/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Jos 22-vuotias nainen on aloittanut seksin 16-vuotiaana, ja ehtinyt jo viidesti seurustellakin, sanotaan nyt vaikka 6kk per mies, on hän tuon 3½ sinkkuvuoden aikana hoidellut loput 26 kumppaniaan. Useammin kuin kerran kahdessa kuussa on uusi äijä käynyt muijaa kyntämässä. Ei se järvi soutamalla kulu, mutta ei kyllä pihtaamisestakaan voi eukkoa syyttää. Taitaa tyttö itsekin tietää, että 31 on aika paljon, muuten ei olisi varmaankaan kysynyt "onko paljon?".

Mitähän ne vienot hymyt elokuvan seksikohtauksen aikana meinaa? Ap:n tuurilla tyttö on nyt aloittanut ehkä siveellisen elämän ja haluaa odottaa seuraavaa seksikokemusta avioliittoon asti? 32 on ehkä se luku mihin tähtää.

Minä olen tehnyt yhden aloitteen seksiin, mutta hän sanoi ei vielä. Tuntuu ihmeelliseltä se.

Vierailija
29/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 26v ja omia seksikumppaneita on ollut 6. En kannata enkä osaa yhden yön suhteita, luonteeni ei ole sellainen että panisin jokaisen kanssa. Olen aina ollut yhden miehen kanssa kerrallaan pitempään. Muistan jokaisen miehen nimenkin ja järjestyksen milloin kenenkin kans olen ollut.

Vierailija
30/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut todella ihanaa ja mukavaa naista nyt parisen viikkoa. Olemme usein istuneet iltaa yhdessä ja olen tuntenut häneen vahvaa kiintymyksen tunnetta. Olemme suudelleet, mutta emme harrastaneet seksiä vielä.

Eilen hän oli luonani ja katsoimme elokuvaa yhdessä sipsejä syödessä. Elokuvassa oli seksikohtaus milloin katsoimme toisiamme hymyillen. Sitten hän casuaalisti kysyi minulta hymyillen monen naisen kanssa olen ollut ''sillai''. Vastasin rehellisesti, että olen ollut 4 naisen kanssa ja he kaikki ovat olleet tyttöystäviäni.

Kysyin häneltä sitten myös määrää ja hän vastasi hymyillen 31. Dippikulho meinasi tipahtaa kädestäni matolle ja sanoin ''aijaa aika hyvä määrä''. En keksinyt mitään muutakaan sanottavaa. Nainen katsoi minua ja kysyi minulta onko se ok mihin vastasin tottakai.

Kun hän lähti sitten myöhemmin ja suuteli minua se pusu ei tuntunut hyvältä niinkuin kaikki ne aikaisemmat pusut. Olin haaveillut seksistä ja parisuhteesta hänen kanssaan, mutta nyt se ei enää tunnu hyvältä ajatukselta.

Tykkään hänestä mielettömästi, mutta joku minussa pistää vastaan kun kuulin luvun ''kolkytäyks''. Meneekö tämä tunne pois ja mitä tämä on? Mikä tämä tunne on mikä minussa pistää vastaan? Auttakaa!

Se tunne mikä sinussa pistää vastaan on asia nimeltään seksuaali moraali! Tuo tunne ei mene ohi, eikä sen tarvitsekaan mennä. Minunkin silmissäni sinun naisesi on hutsu, ja lopettaisin suhteen hänen kanssaan tuon luvun kuulemiseen! Älä ryhdy herra 32:si, ero hänen kanssaan sinulle tulee, aivan kuten niiden 31:kin kanssa ennen sinua. Etsi itsellesi nainen joka kunnioittaa itseään, eikä jaa itseään koko maailmalle. Nyt tunteet hallintaan ja järkeä peliin, tuon kanssa ei sinun kannata edetä tätä pidemmälle. Ottakoon hän itselleen samanlaisen sahapukin, kuin on itsekin.

Vierailija
31/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin naiselleni, että olen ollut häntä ennen vain kahden naisen kanssa. Rakkaani vastasi, ettei hänkään ole ollut kuin kahden naisen. Miehiä olikin sitten ollut vähän enemmän. Vähä yllätyin.

No mikäs siinä, sain ihanan naisen jota rakastan.

Vierailija
32/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaleipä kirjoitti:

Minä olen 26v ja omia seksikumppaneita on ollut 6. En kannata enkä osaa yhden yön suhteita, luonteeni ei ole sellainen että panisin jokaisen kanssa. Olen aina ollut yhden miehen kanssa kerrallaan pitempään. Muistan jokaisen miehen nimenkin ja järjestyksen milloin kenenkin kans olen ollut.

Täällä sama tilanne. Ikäkin sama! :D

Vierailija
33/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kertoo jotain ihmisen arvomaailmasta jo se, että tietää tarkan numeron kuin apteekin hyllyltä. Itse olen lakannut laskemasta jo kauan sitten. Jossain 20 nurkilla se on, mutta en osaa sanoa onko tarkka määrä 16 vai vaikka 23.

Vierailija
34/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 24 ja 15 naista, aina olisi vientiä mut ei kelpaa kun harvat ja valitut. Naisen seksikaverien määrällä ei väliä jos ei yli 100 ylity.

30 tai 300 kumppania, on aivan sama asia, ei mitään merkittävää eroa.

On sillä eroa Ap.

Ei sillä ole. On erityisen tekopyhää ensin väittää ettei iso kumppanimäärä haittaa, mutta todellisuudessa nostaa vaan rajoja ylös. "Menneisyydellä ei ole merkitystä eikä kuulu kenellekään.... paitsi jos on huomattavasti enemmän kuin minulla/minun naisella."

Itsepetosta.

-

Joko henkilö hakee ja haluaa vain parisuhdetta ja parisuhdeseksiä, tai, sitten henkilö hakee kokemuksia kertapanoista ja/tai alati vaihtuvista kumppaneista. Aiemmalla ei ole 30 kumppania, oli minkä ikäinen tahansa. Jälkimmäisellä on 30, 50, tai 300. Tai 1000.

Vierailija
35/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tuollaisia edes kysellään, ainakaan noin aikaisessa vaiheessa suhdetta. 

Jos tuolla asialla on sinulle väliä, niin ehkä ei kannata jatkaa tapailua. 

Vierailija
36/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kertoo jotain ihmisen arvomaailmasta jo se, että tietää tarkan numeron kuin apteekin hyllyltä. Itse olen lakannut laskemasta jo kauan sitten. Jossain 20 nurkilla se on, mutta en osaa sanoa onko tarkka määrä 16 vai vaikka 23.

Täähän se ois!

Vierailija
37/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kertoo. Ja erityisen paljon kertoo myös se, ettei tiedä, koska niitä on jo niin monta ettei pysty laskemaan muistista. Tai jos ei vaikkapa muista edes kaikkien nimiä.

Vierailija
38/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko väliä onko harratanut yhden kanssa 10-v vai  muutaman kanssa  pari vuotta

On. Mikäli hänestä haluaa uskollista, pitkäaikaista kumppania, tuo ensimmäinen on se toivottu tilanne.

Vierailija
39/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkaa jos asia vähääkään häiritsee. Saattaa alkaa tulevaisuudessa vaivaamaan enemmänkin ja alat piikittelemään naista esim. aina riidan yhteydessä. Jos entisillä sänkykavereilla on sinulle merkitystä niin ota yhtä kokematon kuin sinä.

Miten niin kokematon? Aloittajahan sanoi, että hänellä on ollut neljä naista sängyssä ja kaikki tyttöystäviä. Miten 31, tai vaikka 131 yhdenillanjuttua bylsinyt nainen on automaattisesti kokeneempi sängyssä kuin neljän naisen kanssa esim. 10 vuoden aikana 3x/viikossa seksiä harrastanut mies? 

Vierailija
40/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä.Itse en luottaisi naiseen jolla on ollut noin paljon seksikumppaneita.Vaikuttaa siltä,että suhtautuu aika kepeästi ja on valmis kokeilemaan/pettämään kun sopiva osuu kohdalle,eli seksi on hänelle aika arkipäiväistä ja helppo vaihtaa miehestä taas uuteen mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi