Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani naisen ''sänkykaverien'' määrä

Vierailija
08.09.2017 |

Olen tapaillut todella ihanaa ja mukavaa naista nyt parisen viikkoa. Olemme usein istuneet iltaa yhdessä ja olen tuntenut häneen vahvaa kiintymyksen tunnetta. Olemme suudelleet, mutta emme harrastaneet seksiä vielä.
Eilen hän oli luonani ja katsoimme elokuvaa yhdessä sipsejä syödessä. Elokuvassa oli seksikohtaus milloin katsoimme toisiamme hymyillen. Sitten hän casuaalisti kysyi minulta hymyillen monen naisen kanssa olen ollut ''sillai''. Vastasin rehellisesti, että olen ollut 4 naisen kanssa ja he kaikki ovat olleet tyttöystäviäni.
Kysyin häneltä sitten myös määrää ja hän vastasi hymyillen 31. Dippikulho meinasi tipahtaa kädestäni matolle ja sanoin ''aijaa aika hyvä määrä''. En keksinyt mitään muutakaan sanottavaa. Nainen katsoi minua ja kysyi minulta onko se ok mihin vastasin tottakai.
Kun hän lähti sitten myöhemmin ja suuteli minua se pusu ei tuntunut hyvältä niinkuin kaikki ne aikaisemmat pusut. Olin haaveillut seksistä ja parisuhteesta hänen kanssaan, mutta nyt se ei enää tunnu hyvältä ajatukselta.
Tykkään hänestä mielettömästi, mutta joku minussa pistää vastaan kun kuulin luvun ''kolkytäyks''. Meneekö tämä tunne pois ja mitä tämä on? Mikä tämä tunne on mikä minussa pistää vastaan? Auttakaa!

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä jkäisestä naisesta on kysymys? Eihän tuo aikuselle ihmiselle ole paha määrä. Itsellä ollut 23 kumppania ja viimeisin oli mies jolla oli ollut 3 kumppania. Niiiiin kokematon, ja rajottunut. Itse arvostan et on kokemusta niist jutuist.

Vierailija
2/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Tiedätkö montako seurustelusuhdetta naisella on ollut ennen sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään hänestä mielettömästi, mutta joku minussa pistää vastaan kun kuulin luvun ''kolkytäyks''. Meneekö tämä tunne pois ja mitä tämä on? Mikä tämä tunne on mikä minussa pistää vastaan? Auttakaa!

Naiset sanoo että se tunne on huono itsetunto. Oikeasti se on järkevä reaktio, mikäli haluat suhteen etkä vain panoa. Ei tuommoiseen ole luottamista, mutta, sinulla voisi olla todella hauskaa hänen kanssaan. Ei kannata torjua, mutta kannattaa suojella itseään, ettei tuo pääse rikkomaan sydäntäsi.

Vierailija
4/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa jos asia vähääkään häiritsee. Saattaa alkaa tulevaisuudessa vaivaamaan enemmänkin ja alat piikittelemään naista esim. aina riidan yhteydessä. Jos entisillä sänkykavereilla on sinulle merkitystä niin ota yhtä kokematon kuin sinä.

Vierailija
5/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Tiedätkö montako seurustelusuhdetta naisella on ollut ennen sinua?

Olemme molemmat 22 vuotiaita. On kuulemma seurustellut 5 miehen kanssa vakavasti.

Vierailija
6/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 0/5

Vierailija
7/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kiinnostaa muut miehet enemmän kuin tapailemasi nainen.

Vierailija
8/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkaa jos asia vähääkään häiritsee. Saattaa alkaa tulevaisuudessa vaivaamaan enemmänkin ja alat piikittelemään naista esim. aina riidan yhteydessä. Jos entisillä sänkykavereilla on sinulle merkitystä niin ota yhtä kokematon kuin sinä.

Ehdottomasti näin. "Vertaistaan kun rakastaa, ei tartte olla fiini."

Vierailija
9/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee joku päivittäin pillunpuutetta valittava kilttimies haukkumaan kaikki naiset h*oriksi 😂

Vierailija
10/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24 ja 15 naista, aina olisi vientiä mut ei kelpaa kun harvat ja valitut. Naisen seksikaverien määrällä ei väliä jos ei yli 100 ylity.

Vierailija
11/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pääsi normaali nainen eroon mustasukkaisesta sekopäästä pienellä vaivalla. Jos mies kysyy tollasta suhteen alussa, kannattaa vastata suuri, mutta uskottava luku. Sen jälkeen et joudu mustasukkaisen miehen vainoamaksi, sillä miehestä ei enää kuulu mitään. Mustasukkaisen miehen jättäminen on sen sijaan riskialtista.

Vierailija
12/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee joku päivittäin pillunpuutetta valittava kilttimies haukkumaan kaikki naiset h*oriksi 😂

Tämä Ap taitaa olla jo trollaava kilttis:D

Vierailija
13/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat 22 vuotiaita. On kuulemma seurustellut 5 miehen kanssa vakavasti.

On toi sitten minustakin aika paljon, kun olette noin nuoria ja naisella ollut monta vakavaa suhdettakin. Tiedätkö onko hän suhteissaan ollut kuitenkin uskollinen, että onko nämä muut sinkkuaikojen pokia?

Miksi muuten itse olet harrastanut seksiä vain parisuhteessa? Oletko sitä tyyppiä, joka ei pidä yhden illan jutuista, vai onko kyse siitä, ettet ole saanut yhden illan juttuja vaikka olisit yrittänyt?

Vierailija
14/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 24 ja 15 naista, aina olisi vientiä mut ei kelpaa kun harvat ja valitut. Naisen seksikaverien määrällä ei väliä jos ei yli 100 ylity.

30 tai 300 kumppania, on aivan sama asia, ei mitään merkittävää eroa.

Vierailija
15/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pääsi normaali nainen eroon mustasukkaisesta sekopäästä pienellä vaivalla. Jos mies kysyy tollasta suhteen alussa, kannattaa vastata suuri, mutta uskottava luku. Sen jälkeen et joudu mustasukkaisen miehen vainoamaksi, sillä miehestä ei enää kuulu mitään. Mustasukkaisen miehen jättäminen on sen sijaan riskialtista.

Hän kysyi minulta ensiksi ja minä vasta sitten. Ei olisi tullut varmaankaan edes mieleen muuten kysyä ja en olisi edes kehdannut.

Vierailija
16/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamisesta kulu.

Vierailija
17/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 tai 300 kumppania, on aivan sama asia, ei mitään merkittävää eroa.

On sillä eroa Ap.

Vierailija
18/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia ei puolison seksikumppanimäärät haittaa, toisia taas haittaa. Kyllä munkin mielestä 30 seksikumppania on liikaa. Se on liikaa koko elämänkin ajaksi. Itse en haluaisi seurustella miehen kanssa, jolla on yli 5 seksikumppania tai joka on seurustellut vakavasti yli kaksi kertaa.

Vierailija
19/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/92 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamall kulu. Mutta en opi koskaan ymmärtämään, miksi ihmiset edes kyselevät toisiltaan tällaisia? Saati sitten vastaavat tällaisiin kysymyksiin. Ei toisen menneisyyden liiasta puimisesta mitään hyvää seuraa. Toki isot jutut pitää kertoa, esim. jos on ollut naimisissa tai jos on lapsia. Mutta jos on yksinäisyyteen etsinyt lohdutusta ventovieraan sylistä, niin kannattaako sellaisesta avautua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi