Miksi sivullisilla ihmisillä on niin vahvoja mielipiteitä imetyksestä?

Äidin ja lapsen voimakas yhteys voi herättää ympäristössä tiedostamatonta kateutta. Kuva: Niki Strbian

Toisten mielestä pulloruokinta on paheksuttavaa ja toisten mielestä kahvilassa imetys se vasta paheksuttavaa onkin.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Jokainen imetys on niin erilainen. Esikoista imetin kaks kuukautta. Toista 11kk ja kolmas on nyt 2v9kk ja rinnalla tälläkin hetkellä.

Vierailija

Samasta syystä kuin miksi jotkut kritisoi toisten ihan mitä tahansa! Itsellä paha olla ja sen sijaan että katsoisi peiliin ja alkaisi omaa kakkavyyhtiään purkamaan on "helpompaa" kohdistaa katse toisiin ja läyhätä heidän tekemisistään.

Vierailija

Ehkä siksi kun imetyskeskusteluihin törmää nykyään koko ajan joka paikassa. Omien lasten imettämisestä on jo useampi vuosi, mutta edelleen huomaan törmääväni imetysaiheisiin vähän väliä mediassa. Itseäni ei oikeastaan kiinnosta ja ihmetyttää kun aihetta tuputetaan jatkuvasti kuin se olisi joku maailman kahdeksas ihme, jota täytyy jatkuvasti käsitellä. Varmaan jotkut ihmiset sitten tarttuu helposti syöttiin ja ottaa kantaa.

Tämä saattaa tulla yllätyksenä vauva-aikaa eläville, mutta ne ei oikeastaan ole mitään maata mullistavia asioita ne imettääkö vai antaako korviketta ja mössääkö itse porkkanat vai ostaako mössön kaupasta. Teillekkin koittaa vielä aika, kun ihmettelette miten olette jaksaneet pohtia tuollaisia asioita päiväkausia.

J.T

jos toiset naiset neuvovat niin he voivat tietää enemmän kuin itse ja minusta ei ole henk.koht. se jos muu neuvoo voi saada hyviä vinkkejä mutta tiedän koska olen kolmen poika lapsen äiti mutta he ovat isoja komeita miehiä mutta silloin kun he olivat pieniä niin joskus joku muistaakseni neuvoi ja antoi hyviä vinkkejä "KANNATTAA AINA VANHEMPAA JA KOKENUTTA KUUNELLA NÄISSÄ AISIOISSA KUN ITSE ON VIHREÄ VIELÄ VAIKKA SE TUNTUU JOSKUS LOUKKAAVALTAKIN MUTTA ON HYÖTYÄ SIITÄ KUMMINKIN ELÄMÄN VERRALLA JA EHKÄPÄ MONTA KERTAAKIN VIELÄ MOI.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat