Hulvaton Koti-iskä88: ”Minulle sanottiin, että nauti vauva-ajasta – nyt kahden taaperon isänä ymmärrän, miksi”

Koti-iskä88 bloggaa vauva.fissä. Hänestä tulee ihan oikea koti-iskä ensi vuoden alusta. Kuva: Ville Viholainen

Instagramissa suosioon noussut Koti-iskä88 bloggaa vauva.fin blogiyhteisössä.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Vierailija

Toivottavasti korvaa kokonaan sen toisen mies-bloggaajan, joka ei itse kestänyt vauva-arkea vaan pakeni sitä eroamalla perheestään ja on kaiken lisäksi tämän jälkeen ottanut tehtäväkseen kannustaa muitakin eroamaan, arvoiltaan sopimaton vauva.fi sivun blogistiksi.

Sieni

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti korvaa kokonaan sen toisen mies-bloggaajan, joka ei itse kestänyt vauva-arkea vaan pakeni sitä eroamalla perheestään ja on kaiken lisäksi tämän jälkeen ottanut tehtäväkseen kannustaa muitakin eroamaan, arvoiltaan sopimaton vauva.fi sivun blogistiksi.

Aamen. Ja huom, se tyyppi pakeni arkea jo toistamiseen.

Vierailija

Onpa hauska kaveri!

Näin se pitäisikin hoitaa, että kaiken kiukun ja turhautuneisuuden keskellä löytää asioista positiivisen puolen. Eli tässä tapauksessa häppeninkikuvat ja -videot. Varmasti myös tuo jonkinlaista kevennystä arkeen muillekin taaperoikäisten vanhemmille.

Vierailija

En oo vielä löytänyt hänen blogikirjoituksiaan. Koska aloittaa? Mielenkiinnolla odotan, vaikuttaa hyvältä ja hauskalta tyypiltä. 👍🏼

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat