Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Ei kannata pyytää miehiltä apua lainkaan

Vierailija
29.08.2017 |

Totesin eilen etten enää jatkossa pyydä ukolta minkäänsortin apua mihinkään. Kiipeilen sitten mahani kanssa pitkin tiskipöytiä ja hyllyjä jotta saan tarvitsemani tavaran koska avunpyyntö onkin huomion hakua. Kun pyysin antamaan pastapussin ylähyllyltä, alkoi yks kaks ripitys siitä että miksi haen koko ajan huomiota, miksi teen numeron kaikesta. Siis mitä hittoa? Pyysin vain sen verran että antaisi pastapussin kun en tuolinkaan kanssa yltänyt koska oli mennyt kauemmaksi. Sama toistui kun pyysin antamaan pari kippoa kun nekin oli niin kaukana ylähyllyllä.
Ja kun koitan jostai puhua, olen sillonkin huomiota vailla. No en sitten yritä saada keskusteluakaan aikaan yhtikäs mistään.

Joten tulin siihen tulokseen ettei kannata pyytää apua ja yrittää saada keskustelua aikaan koska kaikki tuo on vain huomion hakua. Luovutin ja tästä eteenpäin en pyydä pienintäkään apua mihinkään.

Muilla vastaavia kokemuksia?
Ja en kaipaa mitään p*ska kommentteja ja ei ole provo. Tämän aloituksen voitte skipata kokonaan jos ei järkevää sanottavaa löydy

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaana kiipeilee holtittomasti ja kaatuu voi tulla keskenmeno.

Normaalisti varmasti nainen osaa ottaa vaikka tuolin ja kiivetä sille.

Jos mies ei kanna siitä kohdussa olevasta lapsestaan yhtään huolta niin enteilee kyllä, että synnytyksen jälkenkään ei ymmärrystä heru.

Ensimmäiset siemenet tulevalle erolle kylvetty.

Vierailija
102/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa varoituksena raskaanaoleville, että sukulaiselleni kävi niin, että kaatui horjahdettuaan tuolilta ja tuli keskenmeno.

Oli siis kiivennyt tuolille ylettääkseen ottamaan jotain.

Kehon muutos voi vielä sotkea sen, että ei tasapaino löydy horjahtaessa yhtä helposti kuin tavallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkinäkökö kirjoitti:

Mua ärsyttää miehessäni se että hän syyttää minua tavaroidensa katoamisesta. Tavara on siinä hänen silmiensä edessä ja mun täytyy käydä se hänelle "etsimässä"=ojentamassa puolen metrin päästä. Samoin täytyy minun etsiä lasten tavarat ja pukea sopivat vaatteet ja huolehtia oikeat asiat mukaan. Mies tuntuu noissa asioissa niin hii taalll lleeee ja uusavuttomalle. Melkein kuin tahallaan olisi ihan pihalla. Jos minä pyydän apua niin huh kun on vaikeeta auttaa. Yritän tehdä kaiken pyytämättä apua, muuten mies ärsyyntyy ja sitten minä ärsyynnyn. Eli en apuja paljoa pyytele. Luulisi että olisi miehen mukava auttaa vaimoa. Muuten on hyvä mies.

Ei tuo sinunkaan puolison auttaminen mukavalta näytä. Ainakin kovin ärsyyntyneeseen sävyyn siitä kirjoitat. Miehesi näyttää tunteensa vaan suoremmin.

Vierailija
104/106 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkinäkökö kirjoitti:

Putkinäkökö jatkaa vielä että mä autan miestäni jos hän pyytää. Mutta jos minä pyydän apua johonkin ongelmaan niin "se on minun ongelma, ei hänen". Mikä siinä avunpyytämisessä miestä/joitain miehiä niin ärsyttää?

No ehkä se on vähän sama asia, kuin miksi naisia ärsyttää jos mies tulee baarissa iskemään. Kun sama asia toistuu tarpeeksi usein, niin alkaa ärsyttämään. Naiset olettavat jatkuvasti miehen isompana nostavan, kantavan ja kurottavan sitä tai tätä. Jos mies pyytää apua, niin mies on vain laiska, koska osaisi kyllä itsekin. Kyllä naisetkin osaisi, mutta se nyt vaan on kätevämpää jos mies auttaa.

Vierailija
105/106 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun otsikko on väärä. Siinä pitäisi lukea "Naiset, ei kannata hankkia lasta idiootin kanssa".

Vierailija
106/106 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen naisilta saanut kuulla olevani uusavuton tai kädetön, kun pyydän apua johonkin. Ihan sama onko kyse lapsen auttamisesta, kun minä teen ruokaa, hänen vaatteidensa pesumerkintöjen tulkinnasta tai ihan vaan työkalun ojentamisesta, kun remontoin. Olen huono ja rasittava, jos pyydän apua. Jos haluan halailla tai silitellä, olen joko pillua vailla tai ihme vässykkä.

En näe mitään syytä miksi miehen pitäisi suhtautua erilailla naisten avunpyyntöihin. Jos nainen ei saa hyllyä seinään, hän on uusavuton. Jos nainen ei viitsi hakea jakkaraa tai tikkaita yltääkseen ylähyllylle, hän on laiska tai huomionkipeä.

Eli siis on ihan ok, että kaikki miehet ovat yhtä mulkeroita kuin sun tyhmä, laiska ja itsekäs akkas? Mitä, jos ei kuitenkaan?

Minulle on ihan ok, että pari miestä on yhtä mulkeroita kuin kaikki naiset.

Jos naiset voi muutaman huonon kokemuksen perusteella tuomita kaikki miehet, niin toimii se toisinkin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi