Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Ei kannata pyytää miehiltä apua lainkaan

Vierailija
29.08.2017 |

Totesin eilen etten enää jatkossa pyydä ukolta minkäänsortin apua mihinkään. Kiipeilen sitten mahani kanssa pitkin tiskipöytiä ja hyllyjä jotta saan tarvitsemani tavaran koska avunpyyntö onkin huomion hakua. Kun pyysin antamaan pastapussin ylähyllyltä, alkoi yks kaks ripitys siitä että miksi haen koko ajan huomiota, miksi teen numeron kaikesta. Siis mitä hittoa? Pyysin vain sen verran että antaisi pastapussin kun en tuolinkaan kanssa yltänyt koska oli mennyt kauemmaksi. Sama toistui kun pyysin antamaan pari kippoa kun nekin oli niin kaukana ylähyllyllä.
Ja kun koitan jostai puhua, olen sillonkin huomiota vailla. No en sitten yritä saada keskusteluakaan aikaan yhtikäs mistään.

Joten tulin siihen tulokseen ettei kannata pyytää apua ja yrittää saada keskustelua aikaan koska kaikki tuo on vain huomion hakua. Luovutin ja tästä eteenpäin en pyydä pienintäkään apua mihinkään.

Muilla vastaavia kokemuksia?
Ja en kaipaa mitään p*ska kommentteja ja ei ole provo. Tämän aloituksen voitte skipata kokonaan jos ei järkevää sanottavaa löydy

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan mies on hommansa hoitanut, siittänyt ja jäänyt elareiden maksaja-nalkkiin, niin kyllä pastapussin sijainti riittää eroon. Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset miehet eivät halua lisääntyä suomalaisten naisten kanssa? Hyvää duunia.

Tai sitten suomalaiset naiset eivät halua lisääntyä suomalaisten miesten kanssa?

Vierailija
82/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja jaksaa täälläkin hakea sitä huomiota jankkaamisellaan, mitähän se mahtaa sitten kotioloissa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Nainen raskaana ja äijä vaan laiskottelee. Epäileekö pettämistä? Eikö halunnut lasta? Jos käytös alkanut raskauden myötä, niin siinähän se syy on. Onko seksi vähentynyt ja ukko siitä noin äkäinen? Typerä mies joka tapauksessa, ällöttävää käytöstä.

Vierailija
84/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä olen raskaana. Tähän asti on auttanut ilman nillitystä mutta nyt se on alkanut. Olen siirrellytkin tavaroita alemmaksi. Jotkin tavarat sattuu toisinaan olemaan korkealla. Kaupassakin miltei kaatuu koko hylly kun itse yritän saada tarvitsemani tavaran. Ja siitäkin naureskellaan mutta apua en pyydä koska en hae huomiota. Juu. Saisi kyllä lopettaa suihinottoruinaamisen kun vastapalvelusta ei ikinä saa. En muutoin ole pihtari mutta ei sitä aina huvita olla antavana osapuolena

-ap

Itse käytän kaupassa niitä hassuja, pyöreitä jakkaroita - kun ensin meni vuosikaudet tajuta, mitä ne on :)

Vierailija
85/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siansilmä!!

Vierailija
86/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jaksaa täälläkin hakea sitä huomiota jankkaamisellaan, mitähän se mahtaa sitten kotioloissa olla?

Nämä keskustelupalstat on tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Täällä voi anonyymisti hakea ja saada vertaistukea, jopa asiantuntijoiden neuvoja. Keskustelupalstalla voi avautua hankalista, noloistakin ongelmista, joiden kanssa on vaikea mennä livenä puhumaan jonnekin.

Monista kommenteista voi olla todellista apua paitsi keskustelun aloittajalle, myös muille, jotka painiskelevat samankaltaisen pulman kimpussa. Täällä voi kohdata empatiaa ja rohkaisua, tai jakaa iloakin.

Jos ei kiinnosta, ei ole pakko osallistua tai lukea näitä, jos itse haluaa keskustella vain neutraalisti säästä. Toisaalta, pitää ymmärtää kai niitäkin, jostka saavat sen terapiansa muiden keskustelijoiden haukkumisesta...

Vierailija
87/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mies toivoisi, että ap putoaisi kiipeillessään ja saisi keskenmenon.

Vierailija
88/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies ojennukseen kunnon ränttäilyragella. Jos minä olisin raskaana ja pyytäisin mieheltäni pastaa ylähyllyltä ja saisin kuulla hakevani huomiota vetäisin sen sortin Hitler-raivarit päin pärstää, että miettisi mies kahdesti, ennen kuin seuraavan kerran sanoisi mitään noin typerää. Pidä puolesi ja jossei miehellä ole selkärankaa huolehtia lapsensa äidistä niin olisi jo korkea aika näyttää sille kaapin paikka ja kasvattaa se aikuiseksi. Ei meinaan kauhean hyvä lähtökohta synnyttää lasta talouteen, jossa on ennestään miehesi kaltainen iso vauva.

Vierailija
89/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö muuten mielessäsi, että raskaana kiipeily tuolla tavalla on aika vaarallista touhua? Oikeilla miehillä kun on sellainen asia kuin suojelunhalu, joka herää varsinkin silloin, kun on omasta naisesta ja omasta lapsesta kysymys.

Tämä.

Vierailija
90/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea mies.

Omalla vaimollani on raskaus viimeisellä kolmanneksella. Ja todellakin, jos hän sanoo "hyppää", niin kysyn "kuinka korkealle, kultaseni?"

Olisipa kaikki miehet, kuten sinä! Vaimosi on onnekas! <3

Toivottavasti tuo huomiointi pelaa suhteessanne kumpaankin suuntaan. Sitten on lapsella kaikin puolin hyvä alku elämälleen. Kaikkea hyvää. Olet ihana! :)

Vierailija
91/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisessä ja aiemmissakin parisuhteissa ihmetytti, miten naiset voivat pärjätä yksin. Miehen apua oltiin kyselemässä koko ajan.

Siis parisuhteita on ollut jo useita.

Jos joka kerta naisesi pyytäessä apuasi, olet tuonut tuon hämmästyksesi ilmoille, ovat ilmeisesti tulleet siihen käsitykseen, että ainakin ilman sinun apuasi mainiosti pärjäävät.

Vierailija
92/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen naisilta saanut kuulla olevani uusavuton tai kädetön, kun pyydän apua johonkin. Ihan sama onko kyse lapsen auttamisesta, kun minä teen ruokaa, hänen vaatteidensa pesumerkintöjen tulkinnasta tai ihan vaan työkalun ojentamisesta, kun remontoin. Olen huono ja rasittava, jos pyydän apua. Jos haluan halailla tai silitellä, olen joko pillua vailla tai ihme vässykkä.

En näe mitään syytä miksi miehen pitäisi suhtautua erilailla naisten avunpyyntöihin. Jos nainen ei saa hyllyä seinään, hän on uusavuton. Jos nainen ei viitsi hakea jakkaraa tai tikkaita yltääkseen ylähyllylle, hän on laiska tai huomionkipeä.

Eli siis on ihan ok, että kaikki miehet ovat yhtä mulkeroita kuin sun tyhmä, laiska ja itsekäs akkas? Mitä, jos ei kuitenkaan?

Vierailija
93/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa huuteleville. Onko sekään nyt mikään ratkaisu kaikkeen?

Vierailija
94/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa huuteleville. Onko sekään nyt mikään ratkaisu kaikkeen?

Ei, parisuhteessa voidaan myös ratkoa ongelmat, jos kumpikin osapuoli on halukas aiheesta keskustelemaan. Jos ei ole, niin muutosta haluavan pitää joko

a) riidellä asiasta jatkuvasti 

b) hyväksyä hiljaa toisen osapuolen mielivalta 

d) välillä hyväksyä, välillä riidellä

e) erota

En tiedä sinusta, mutta minä näen noissa vaihtoehdoissa vain yhden tavan elää omaa elämäänsä onnellisena. Paitsi jos nauttii elämästä toisen ihmisen alistamana tai tykkää riidellä. (Niitäkin ihmisiä taitaa outoa kyllä olla olemassa..)

Vierailija
95/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta. Miten usein teillä ap on seksiä?

M44

Vierailija
96/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastapussi ylähyllyllä = ero.

Ihan oikeasti, ei tälle palstalle ja sen naisilla voi kuin nauraa.

Ja juu. Älkää pyytäkö miehiltä mitään apua. Talot ja infra jossa asutte on miesten rakentamia, poliisit, palomiehet ja puolustusvoimat ovat miesten pyörittämiä. Kyllä se naispalokunta ja naisarmeija nämä hommat puolestanne hoitaa.

Aloittaja pitäköön huolen keittiöstä, kaupassa käynneistä ja ruoanlaitosta ja hyllyjenjärjestyksestä,

jos jo yhdestä pastapussista flippaa noin pahasti. Säälin miestäsi.

Oletko sinä rakennusinsinööri, kirvesmies, poliisi, palomies tai armeijassa töissä, kun jatkuvasti vetoat noihin ammateihin? Mitä merkittävää sinä olet saanut aikaan? Se, että olet mies, ei ole pelkästään aihe paukutella henkseleitä.

Vierailija
97/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehessäni se että hän syyttää minua tavaroidensa katoamisesta. Tavara on siinä hänen silmiensä edessä ja mun täytyy käydä se hänelle "etsimässä"=ojentamassa puolen metrin päästä. Samoin täytyy minun etsiä lasten tavarat ja pukea sopivat vaatteet ja huolehtia oikeat asiat mukaan. Mies tuntuu noissa asioissa niin hii taalll lleeee ja uusavuttomalle. Melkein kuin tahallaan olisi ihan pihalla. Jos minä pyydän apua niin huh kun on vaikeeta auttaa. Yritän tehdä kaiken pyytämättä apua, muuten mies ärsyyntyy ja sitten minä ärsyynnyn. Eli en apuja paljoa pyytele. Luulisi että olisi miehen mukava auttaa vaimoa. Muuten on hyvä mies.

Vierailija
98/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkinäkökö jatkaa vielä että mä autan miestäni jos hän pyytää. Mutta jos minä pyydän apua johonkin ongelmaan niin "se on minun ongelma, ei hänen". Mikä siinä avunpyytämisessä miestä/joitain miehiä niin ärsyttää?

Vierailija
99/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kertan kun pyytää suikkia, moiti huomionkipeäksi ;)

Vierailija
100/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinkö siis väärin kun apua pyysin?

-ap

Et tietenkään. Toisen auttaminen ja huomioiminen on keskeistä parisuhteessa. Sinun pitäisi olla erityisen rakas, kun olet raskaanakin. Miehesi käytös on ihan ala-arvoista ja häpeällisen huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi