Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Ei kannata pyytää miehiltä apua lainkaan

Vierailija
29.08.2017 |

Totesin eilen etten enää jatkossa pyydä ukolta minkäänsortin apua mihinkään. Kiipeilen sitten mahani kanssa pitkin tiskipöytiä ja hyllyjä jotta saan tarvitsemani tavaran koska avunpyyntö onkin huomion hakua. Kun pyysin antamaan pastapussin ylähyllyltä, alkoi yks kaks ripitys siitä että miksi haen koko ajan huomiota, miksi teen numeron kaikesta. Siis mitä hittoa? Pyysin vain sen verran että antaisi pastapussin kun en tuolinkaan kanssa yltänyt koska oli mennyt kauemmaksi. Sama toistui kun pyysin antamaan pari kippoa kun nekin oli niin kaukana ylähyllyllä.
Ja kun koitan jostai puhua, olen sillonkin huomiota vailla. No en sitten yritä saada keskusteluakaan aikaan yhtikäs mistään.

Joten tulin siihen tulokseen ettei kannata pyytää apua ja yrittää saada keskustelua aikaan koska kaikki tuo on vain huomion hakua. Luovutin ja tästä eteenpäin en pyydä pienintäkään apua mihinkään.

Muilla vastaavia kokemuksia?
Ja en kaipaa mitään p*ska kommentteja ja ei ole provo. Tämän aloituksen voitte skipata kokonaan jos ei järkevää sanottavaa löydy

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa pahalta. Jos mieheltä ei irtoa mitään suojeluviettiä raskaana olevalle vaimolle on se huono merkki.

Joitakin vuosia sitten näin todella ihanan dokumentin gorillaperheestä. Siinä oli yksi iso uros, muutama naaras ja poikasia. Yksi naaraista oli raskaana ja urosgorillan huolenpito oli liikuttavaa.

Se kiipesi ylös hakemaan ruokaa sille raskaana olevalle ja piti huolen että se sai syödä ensin ja sai parhaat palat. Vasta sen jälkeen muut saivat kiivetä hakemaan ruokansa.

Edes gorilla ei laita raskaana olevaa kumppania kiipeilemään.

Mitä tämä kertoo ap:n miehestä?

Että AP:lle kävis puolisoksi paremmin gorilla.

Vierailija
42/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voi käyttää vähän järkeä parinvalinnassa, niin ei tarvitse miettiä tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa pahalta. Jos mieheltä ei irtoa mitään suojeluviettiä raskaana olevalle vaimolle on se huono merkki.

Joitakin vuosia sitten näin todella ihanan dokumentin gorillaperheestä. Siinä oli yksi iso uros, muutama naaras ja poikasia. Yksi naaraista oli raskaana ja urosgorillan huolenpito oli liikuttavaa.

Se kiipesi ylös hakemaan ruokaa sille raskaana olevalle ja piti huolen että se sai syödä ensin ja sai parhaat palat. Vasta sen jälkeen muut saivat kiivetä hakemaan ruokansa.

Edes gorilla ei laita raskaana olevaa kumppania kiipeilemään.

Mitä tämä kertoo ap:n miehestä?

Että AP:lle kävis puolisoksi paremmin gorilla.

Minusta se gorilla oli tosi romanttinen.

Niin on kyllä valtaosa miehistäkin ❤

Vierailija
44/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin trollit löysivät ketjun.

Eikö kukaan enää kykene asialliseen keskusteluun lainkaan?

Kaikki eivät eroa niin helposti ja miksi pitäisikään? Kokemuksiaan ja tuntemuksiaan ei näköjään pysty kertomaan ilman että aletaan toisia dissaamaan :/

Pahoittelut aloituksestani

-ap

Joo, kaikki epämieluisat kommentit on tietty trolleja. Tuudittaudu vaan tuohon jos sinun täytyy.

Vierailija
45/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että aloittaja toteaa miesten tulkitsevan naisten pienet avunpyynnön seksitarjouksiksi. "Avaa mulle tää kurkkupurkki, niin saan vähän palkita sua, könsikäs".

Vierailija
46/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomipoika, otan osaa. Kyllä marinaa tulee kuulumaan, kun toinen lapsi vaatii huomiota. Oikeasti ne haluaisi kaiken huomion aina itselle, siksi epäilyttää toisten pienetkin avunpyynnöt.

Vierailija
47/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen naisilta saanut kuulla olevani uusavuton tai kädetön, kun pyydän apua johonkin. Ihan sama onko kyse lapsen auttamisesta, kun minä teen ruokaa, hänen vaatteidensa pesumerkintöjen tulkinnasta tai ihan vaan työkalun ojentamisesta, kun remontoin. Olen huono ja rasittava, jos pyydän apua. Jos haluan halailla tai silitellä, olen joko pillua vailla tai ihme vässykkä.

En näe mitään syytä miksi miehen pitäisi suhtautua erilailla naisten avunpyyntöihin. Jos nainen ei saa hyllyä seinään, hän on uusavuton. Jos nainen ei viitsi hakea jakkaraa tai tikkaita yltääkseen ylähyllylle, hän on laiska tai huomionkipeä.

Vierailija
48/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että miehen raskausahdistus ja puhekyvyttömyys yhdistettynä johonkin seinien päälle kaatumisen odotteluun aiheuttaa vaikka mitä. Ei näiden aivot välttämättä heti veny uusiin tilanteisiin eikä silti tarvitse olla pohjimmiltaan paha mies ja huono ihminen. Joitakin miehiä pelottaa vauvan syntyminen ihan fyysisesti eikä ne voi sille mitään. Eivätkä sitten osaa pukea itselleen outoja tuntemuksia mihinkään järkevään muotoon.

Tuolta tilanteelta voisi yrittää katkaista polttoaineen. Lähtekää jonnekin välillä. Jos on mahdollista, johonkin sellaiseen paikkaan yöksikin että yllät kaappeihin itse tai ei tarvitse edes yltää :)

Joku vauvan saanut isä helposti pelottelee etukäteen toisen kuoliaaksi kertomalla että elämä loppuu siihen, koska ei puolestaan itse osaa "avata" tilannetta. Eihän se lopu. Selvittiin oman mykän omanlaisensa miehen kanssa jopa hengissä.

Ja naisetko ei käyttäydy odotusaikana mitenkään kummallisesti? Ei se taida heidänkään aivot riittää tilanteen käsittämiseen ja oman käytöksen kontrollointiin. Mutta heitä pitääkin ymmärtää ja auttaa, kun he ovat naisia. Jep Jep

Vierailija
49/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan tässä parisuhteessa ei vaikuta järjellä pilatulta. Molemmat voisivat tarkastella asennettaan. 😬

Vierailija
50/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsin asian myös niin että pienikin pyyntö on vittuilua. Joten mitä muutakaan tehdä kun olla pyytämättä yhtikäs mitään. Voisi sitten lakata pyytämästä suikkaria ja pillua, sama asiahan sekin on, pyytämistä ellei jopa vaatimista. Ja senkin voisi ottaa vittuiluna jatkuvan ruinaamisen tai kuskiksi mankumisen. En jaksaisi riidelläkään näin typeristä asioista joten olen jättänyt asian sikseen. Kavereitaan on tavannut ja sitä rataa ihan just siksi ettei tarvi nillittää siitäkin ettei heitä saisi tavata jälkeenpäin. Tätäkin on nimittäin tehnyt kun erehdyin kysymään minne oli jäänyt kun kello oli neljä aamuyöllä.

Jätän tän tähän.

-ap

Vierailija
51/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä tosiaan teet huomamattasi numeron raskaudestasi ja äijäsi on kyllästynyt siihen? Eräs tuttavani muistaa mainita raskaudestaan koko ajan ja käyttää sitä tekosyynä, esimerkiksi tähän tyyliin: "Sori, tekstistä tuli vähän suttuista ja sekavaa, mutta eihän se ajatus oikein tahdo kulkea kun on raskaana." tai "Tuli taas myöhästyttyä töistä ihan kunnolla. Minkä mä myöhästelylle voin, mä olen raskaana!" Raskaus itsessään on koko ajan autuaaksi tekevä ja käypä selitys kaikkeen rahapulasta huonoon käytökseen. Ymmärrän, että raskaus tuo tullessaan kaikenlaisia vaivoja, mutta jotain rajaa sentään.

52/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin asian myös niin että pienikin pyyntö on vittuilua. Joten mitä muutakaan tehdä kun olla pyytämättä yhtikäs mitään. Voisi sitten lakata pyytämästä suikkaria ja pillua, sama asiahan sekin on, pyytämistä ellei jopa vaatimista. Ja senkin voisi ottaa vittuiluna jatkuvan ruinaamisen tai kuskiksi mankumisen. En jaksaisi riidelläkään näin typeristä asioista joten olen jättänyt asian sikseen. Kavereitaan on tavannut ja sitä rataa ihan just siksi ettei tarvi nillittää siitäkin ettei heitä saisi tavata jälkeenpäin. Tätäkin on nimittäin tehnyt kun erehdyin kysymään minne oli jäänyt kun kello oli neljä aamuyöllä.

Jätän tän tähän.

-ap

Mutta muuten on oikein hyvä suhde ❤

Oletko ajatellut pariterapiaa?

Vierailija
53/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ehkä tosiaan teet huomamattasi numeron raskaudestasi ja äijäsi on kyllästynyt siihen? Eräs tuttavani muistaa mainita raskaudestaan koko ajan ja käyttää sitä tekosyynä, esimerkiksi tähän tyyliin: "Sori, tekstistä tuli vähän suttuista ja sekavaa, mutta eihän se ajatus oikein tahdo kulkea kun on raskaana." tai "Tuli taas myöhästyttyä töistä ihan kunnolla. Minkä mä myöhästelylle voin, mä olen raskaana!" Raskaus itsessään on koko ajan autuaaksi tekevä ja käypä selitys kaikkeen rahapulasta huonoon käytökseen. Ymmärrän, että raskaus tuo tullessaan kaikenlaisia vaivoja, mutta jotain rajaa sentään.

Itse asiassa en lainkaan puhu raskaudestani. En kotona enkä missään muuallakaan. Neuvolassa ainoastaan. En ole hakenut huomiota tällä millään tavalla. Pyysin vain apua koska en tuntenut turvalliseksi ruveta kiipeilemään näillä viikoilla enää. Rv 26+0.

Vierailija
54/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastapussi ylähyllyllä = ero.

Ihan oikeasti, ei tälle palstalle ja sen naisilla voi kuin nauraa.

Ja juu. Älkää pyytäkö miehiltä mitään apua. Talot ja infra jossa asutte on miesten rakentamia, poliisit, palomiehet ja puolustusvoimat ovat miesten pyörittämiä. Kyllä se naispalokunta ja naisarmeija nämä hommat puolestanne hoitaa.

Aloittaja pitäköön huolen keittiöstä, kaupassa käynneistä ja ruoanlaitosta ja hyllyjenjärjestyksestä,

jos jo yhdestä pastapussista flippaa noin pahasti. Säälin miestäsi.

Vierailija
55/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun hypergamian puuskassa nai itseään tasokkaamman.

Deal with it.

Vierailija
56/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastapussi ylähyllyllä = ero.

Ihan oikeasti, ei tälle palstalle ja sen naisilla voi kuin nauraa.

Ja juu. Älkää pyytäkö miehiltä mitään apua. Talot ja infra jossa asutte on miesten rakentamia, poliisit, palomiehet ja puolustusvoimat ovat miesten pyörittämiä. Kyllä se naispalokunta ja naisarmeija nämä hommat puolestanne hoitaa.

Aloittaja pitäköön huolen keittiöstä, kaupassa käynneistä ja ruoanlaitosta ja hyllyjenjärjestyksestä,

jos jo yhdestä pastapussista flippaa noin pahasti. Säälin miestäsi.

Sepä kiva kun säälit miestä joka itse flippaa vaimolle joka on raskaana ja ihan lapsen ja omansa turvallisuudesta pyytää apua kun ei uskalla kiivetä noukkimaan tavaroita ylähyllyiltä.

Vierailija
57/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on sellainen draamakuningatar että järjestää ison kohtauksen kun sinä 'haet huomiota'. Olisiko syy, että mies on laiska pas*a ja sai sut juuri tekemään kaiken itse, pyytämättä ikinä apua häneltä. Mies siis voitti. Mitä jos nalkuttaisit kunnes hän auttaa ja hauku suoraan draamakuningatteriksi ja laiskaksi, jos hän aloittaa tuon huomionhaku pelleilyn.

Vierailija
58/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä hyllyt sairautesi vaatimaan jäjestykseen.

Vierailija
59/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies on sellainen draamakuningatar että järjestää ison kohtauksen kun sinä 'haet huomiota'. Olisiko syy, että mies on laiska pas*a ja sai sut juuri tekemään kaiken itse, pyytämättä ikinä apua häneltä. Mies siis voitti. Mitä jos nalkuttaisit kunnes hän auttaa ja hauku suoraan draamakuningatteriksi ja laiskaksi, jos hän aloittaa tuon huomionhaku pelleilyn.

Hyvä idea. Sanoin kyllä että kiipeilen sitten itse ja olen hiljaa asioista. Toivoa vaan sopii ettei satu mitään kummallekaan meistä kun kiipeilen pitkin pöytiä. -ap

Vierailija
60/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata kiipeilyä raskaana oleville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi