Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Ei kannata pyytää miehiltä apua lainkaan

Vierailija
29.08.2017 |

Totesin eilen etten enää jatkossa pyydä ukolta minkäänsortin apua mihinkään. Kiipeilen sitten mahani kanssa pitkin tiskipöytiä ja hyllyjä jotta saan tarvitsemani tavaran koska avunpyyntö onkin huomion hakua. Kun pyysin antamaan pastapussin ylähyllyltä, alkoi yks kaks ripitys siitä että miksi haen koko ajan huomiota, miksi teen numeron kaikesta. Siis mitä hittoa? Pyysin vain sen verran että antaisi pastapussin kun en tuolinkaan kanssa yltänyt koska oli mennyt kauemmaksi. Sama toistui kun pyysin antamaan pari kippoa kun nekin oli niin kaukana ylähyllyllä.
Ja kun koitan jostai puhua, olen sillonkin huomiota vailla. No en sitten yritä saada keskusteluakaan aikaan yhtikäs mistään.

Joten tulin siihen tulokseen ettei kannata pyytää apua ja yrittää saada keskustelua aikaan koska kaikki tuo on vain huomion hakua. Luovutin ja tästä eteenpäin en pyydä pienintäkään apua mihinkään.

Muilla vastaavia kokemuksia?
Ja en kaipaa mitään p*ska kommentteja ja ei ole provo. Tämän aloituksen voitte skipata kokonaan jos ei järkevää sanottavaa löydy

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sulla on vääränlainen mies...

Jos et apua saa pyytäessä.

Jätä se sika.

Vierailija
2/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pyydäkään. Silti kysyn, jos voi auttaa, saa sanoa tietenkin, että tee itse. Itsestään on huoli pidettävä, haet sitten vaikka tuolin, jos et yletä, jos toiselle ois vaivaa (joutuu nousemaan ylös) auttamisestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai älä laita tavaraa noin ylös, ettet tuolinkaan kanssa yllä.

2

Vierailija
4/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan kansaa? Olet raskaana? No kaverilla oli tuollainen mies tai sellaiseksi se muttei kun lapsi tuli. Mikään mitä nainen teki tai lapsi ei kuulunut hänelle. Nainen olin kodinhoitaja koska ei sillä hetkellä töissä ja mies aina tooosi stressaantunut työpäivän jälkeen siitä työstä mikä ei ennen stressaannut niin että piti kaikki illat vaan istua sohvalla pelaamassa pleikkaria.

Kaikki mä nainen koitti sanoa oli huomionkipeyttä.

Jep ero tuli lopulta. Kannattaa harkita jos meno jatkuu.

Vierailija
5/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun en yltänyt tuolinkaan kanssa. Alkoi vaan itseään ärsyttää. Ja kun kuuluu aina kuittailua pituudestani jolle en mitään mahda :/

Eipä se nyt iso vaiva ole kun samassa tilassa ollaan ojentaa tarvitsemani tavara, vai onko? Kyllähän mäkin joudun perseeni penkistä nostamaan millon minkäkin takia tai ukon tavaroita etsimään itsekin. Enkä ala siitä nillittämään et hakee vaan huomiota.

Eikä joka asian suhteen erokaan ole ratkaisu.

-ap

Vierailija
6/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,piti sitten tännekkin tulla hakemaan huomiota.

Vierailija
7/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olet miehesi valinnut.

8/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säilytätte pastaa ja muuta tarpeellista yläjyllyllä?

Eikö sinne kannattaisi laittaa ne tavarat joita tarvii vain hyvin harvoin. Ja nekin sellaisia joita ei tarvitse kuin se joka yltää ylähyllylle.

Miehesi käytös on kyllä ääliömäistä. Kannattaisi keskustella ihan vakavasti suhteenne tilasta ja siitä onko teillä yhteistä tulevaisuutta.

Yleensä puolisot auttavat toisiaan. Usein jopa ilman erillistä pyyntöä.

Vierailija
9/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun en yltänyt tuolinkaan kanssa. Alkoi vaan itseään ärsyttää. Ja kun kuuluu aina kuittailua pituudestani jolle en mitään mahda :/

Eipä se nyt iso vaiva ole kun samassa tilassa ollaan ojentaa tarvitsemani tavara, vai onko? Kyllähän mäkin joudun perseeni penkistä nostamaan millon minkäkin takia tai ukon tavaroita etsimään itsekin. Enkä ala siitä nillittämään et hakee vaan huomiota.

Eikä joka asian suhteen erokaan ole ratkaisu.

-ap

Täällä toinen lyhyt nainen. Ylähyllyt oli tyhjänä kun asuin yksin, nyt pidemmän miehen kanssa joka laittaa sinne ylös tavaroita. Olen vitsinä sanonut että hänen tehtävänsä on antaa niitä minulle alas koska pisti me ylös.

Vierailija
10/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen raskaana. Tähän asti on auttanut ilman nillitystä mutta nyt se on alkanut. Olen siirrellytkin tavaroita alemmaksi. Jotkin tavarat sattuu toisinaan olemaan korkealla. Kaupassakin miltei kaatuu koko hylly kun itse yritän saada tarvitsemani tavaran. Ja siitäkin naureskellaan mutta apua en pyydä koska en hae huomiota. Juu. Saisi kyllä lopettaa suihinottoruinaamisen kun vastapalvelusta ei ikinä saa. En muutoin ole pihtari mutta ei sitä aina huvita olla antavana osapuolena

-ap

Vierailija
11/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipää passuuttaja.

Mikäs itse olet sitten?

Vierailija
12/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä miksi ero ei ole muka ratkaisu? Pelkäät varmasti yksin jäämistä lapsen kanssa mutta kokemuksesta voin kertoa että yksin on helpompaa.. Näytä miehelle kaapin paikka, sano että tuollainen käytös ei ole ok. Kerro että mikäli tuollainen jatkuu, hankit oman asunnon. Ja sitten myös teet sen. Siinä kohtaa kun kannat tavarasi pois, ja olet asunut hetken itseksesi, voit miettiä onko suhteella tulevaisuutta. Onko mies osoittanut halua muuttua? Selittänyt tai selvittänyt syytä miksi käyttäytyy kuin idiootti?

Tsemppiä. Itse elin tuollaisen kanssa, otin asunnon ja tilanne parani noin puolessa vuodessa. Sinä pärjäät kyllä ❤️

13/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä olen raskaana. Tähän asti on auttanut ilman nillitystä mutta nyt se on alkanut. Olen siirrellytkin tavaroita alemmaksi. Jotkin tavarat sattuu toisinaan olemaan korkealla. Kaupassakin miltei kaatuu koko hylly kun itse yritän saada tarvitsemani tavaran. Ja siitäkin naureskellaan mutta apua en pyydä koska en hae huomiota. Juu. Saisi kyllä lopettaa suihinottoruinaamisen kun vastapalvelusta ei ikinä saa. En muutoin ole pihtari mutta ei sitä aina huvita olla antavana osapuolena

-ap

Lapsellista puolin ja toisin.

Ja tuohon vielä vauva.

Yrittäkää hoitaa suhteenne kuntoon ennen vauvan syntymää.

Vierailija
14/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6859 kirjoitti:

Miksi säilytätte pastaa ja muuta tarpeellista yläjyllyllä?

Eikö sinne kannattaisi laittaa ne tavarat joita tarvii vain hyvin harvoin. Ja nekin sellaisia joita ei tarvitse kuin se joka yltää ylähyllylle.

Miehesi käytös on kyllä ääliömäistä. Kannattaisi keskustella ihan vakavasti suhteenne tilasta ja siitä onko teillä yhteistä tulevaisuutta.

Yleensä puolisot auttavat toisiaan. Usein jopa ilman erillistä pyyntöä.

Ihan itse oli ne sinne laittanut vaikka oon sanonu monta kertaa ettei laita niitä

-ap

Vierailija
15/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipää passuuttaja.

Mikäs itse olet sitten?

Suuri Sankari

Vierailija
16/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipää passuuttaja.

Mikäs itse olet sitten?

Suuri Sankari

Ehkä äitis mielestä

Vierailija
17/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi

Vierailija
18/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä ja aiemmissakin parisuhteissa ihmetytti, miten naiset voivat pärjätä yksin. Miehen apua oltiin kyselemässä koko ajan.

Vierailija
19/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde toimii muuten hyvin ja ennen on auttanut mutta nyt on alkanut nillittää siitä että hakisin vain huomiota, vaikken edes hae. Kyllä selviän yksinkin. Varmasti ukko tulee olamaan se joka huomiota tulee hakemaan jatkuvasti siinä kohtaa kun lapsi tulee viemään suurimman osan ajastani.

Vierailija
20/106 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa samaa asennetta häneen. Jos herra odottaa valmista ruokaa pöytään tai pestyjä sukkia ja silitettyjä paitoja tai seksiä. Käännä se hänen huomionhakuisuudeksi. Ehkä menee viesti perille. Miehillä on uskomaton kyky kääntää asiat ihan päälaelleen ja selittää jos millä, ettei tarvitsisi mitään tehdä kotona, eikä varsinkaan auttaa kotitöissä (milloin on huomionkipeä, laiska, osaamaton, avuton, tyhmä jne) . On nähty moneen kertaan. Ja mieshän ei kestä edes omaa työtään, vaikka istuisi tietokoneella  päivät kahvikupposen kanssa,on niiiiin stressaavaa että ei jaksa/pysty iltaisin muuta kuin harrastamaan tai pitämään sohvaa paikallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi