Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leuhka työkaveri kävi kodissani. Tarjouduin keittämään kahvit. Vastaus:

Vierailija
23.08.2017 |

Hetken miettimisen jälkeen muija lohkaisi että"ei kiitos. Olen tottunut juomaan Moccamasterilla keitettyä".
Otin vittuiluna niinkuin se oli tarkoitettukin.
Akka luulee olevansa jotai än kun on päässyt insinöörin kans naimisiin. Olemme molemmat valtion pienipalkkaisia virkamiehiä. En ymmärrä miten toinen voi nostaa itseään toista ylemmäksi jokaisessa pikkuasiassakin!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin tätä alas koska typerä klikkiotsikko.

Vierailija
2/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster on joka toisessa huushollissa eli ei mikään kehumisen paikka ollenkaan.  Oliko kuitenkin ihan vitsi jonka käsitit pottuiluksi.  Jos ei ollut vitsi, älä enää kutsu kotiisi ja ole mahdollisimman vähän tekemisissä moisen narsistin kanssa.  Kyllä paha palkan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..päässyt insinöörin kans naimisiin." x'D !!!!

Mitä häh, insinöörin kanssa naimisissa olo on toooosi monen suomalaisen ankean tylsä kohtalo, niitä on täällä ihan liikaa!  Eikä se miehen insinööriys nyt mikään meriitti tai statusjuttu ole, todellakaan. Usein niillä on ihan hyvät palkat mutta siihen se sit jääkin. Joo on olemassa fiksujakin insinöörejä mutta useammin ovat ykstotisia juntteja. 

Vierailija
4/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä pidä insinöörin naimista minään leuhkittavana asiana.

T: Insinööri

Vierailija
5/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rikoin meidän moccamasterin vahingossa ja mies ei suostu siihen että ostettas uusi mutta violettina. Koska haluan väriä keittiöön 😕

Vierailija
6/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska. Keksikää lisää vastaavia. Haluan nauraa pois kaiken ikävän.

Vierailija
7/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vieras, joka ei halunnut kahvia, eikä teetä, kaakaokin oli väärää merkkiä. Mehu olisi kelvannut, mutta, kun aloitin täyttämään kannua ja selvisi, että on kotona keitettyä mehua, ei kelvannutkaan.. Tässä vaiheessa tarjosin kraanavettä.

Vierailija
8/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä (insinööri) jonka mielestä Lapin Kulta on paskaa halpisolutta ja Sandels on sellaista hienojen ihmisten kalliimpaa olutta. On ex-miesystävä.

Vierailija
9/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rikoin meidän moccamasterin vahingossa ja mies ei suostu siihen että ostettas uusi mutta violettina. Koska haluan väriä keittiöön 😕

Yäk mikä väriehdotus. Miehesi, olet siis hetero? Silti haluat violetin koneen? Vai niin.

Vierailija
10/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen ostat, kun kerran rikoitkin. Mutta värivalinnassa sinun pitää kuunnella miestäsi.

Vierailija
11/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin pinkin :) mutta koska olen pihipaska, en osta uutta ennenkuin vanha menee rikki.

Vierailija
12/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:ssa on vikana, kun päästää tuollaisen ihmishirviön kotiinsa? Olen todella huolissani ap:n harkintakyvyn pettämisestä.

Vierailija
13/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin nuorempana tarjoilijana. Yksi kollegoista oli ostanut ihan tavallisen rivitaloviipaleen perheelleen, Kämppä oli kuitenkin ostettu LÄÄKÄRIPERHEELTÄ. Joka kerrottiin tosiaan isoilla kirjaimilla moneen kertaan. Maksoikohan ne siitä ihan ylihintaa sen takia että edelliset asukaat oli LÄÄKÄREITÄ?

Toisessa työpaikassa työkaveri oli naimisissa rakennusmestarin kanssa. Tämä ammatti on ilmeisesti täysin ratkaisevassa asemassa missä tahansa hommassa, sillä työkaverin sanomiset mihin asiaan tahansa alkoivat "mun mieheni mielestä, ja hän on rakennusmestari, asia niin että..." . Heillä oli myöskin ihan inasen keskivertoa parempi/kalliimpi auto. Siksi että mies rakennusmestari.

Vierailija
14/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa voihan sitä esittää hienopaa kuin onkaan, monin eri tavoin. Tuntemani wnna-be-hienostorouva eli tosiasiassa ravintola-alan pätkätyöläinen käy Lidlssä ostoksilla, mutta pakkaa ne stokkan paperikassiin. Lähnnä säälittävää.

Toinen levitteli kuntosalilla pukkarin  penkille kaikenlaisia rasvapurkkeja joissa oli hieno merkki. Paljasti jälkeenpäin, että on täyttänyt ne kalliit lancomet ja biothermin bodylotion ja showergel purkit jollain erisanilla ja nivealla...

Vierailija
15/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mä olen insinööri ja meillä on mun ostama moccamaster, myös mökillä. Mutta mun mies ei halua naida insinööriä, ei vissiin halua että työkaverit pitää sitä sitten jotenkin parempana ihmisenä :)

Viimeksi "kosin" niinkin romanttisesti kuin perintöveroja tutkiessanin totesin, että aviopuoliso saa periä 60000 verottomana + ositus, haluatko sellasen edun jos mä kuolen.

Vierailija
16/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mä olen insinööri ja meillä on mun ostama moccamaster, myös mökillä. Mutta mun mies ei halua naida insinööriä, ei vissiin halua että työkaverit pitää sitä sitten jotenkin parempana ihmisenä :)

Viimeksi "kosin" niinkin romanttisesti kuin perintöveroja tutkiessanin totesin, että aviopuoliso saa periä 60000 verottomana + ositus, haluatko sellasen edun jos mä kuolen.

Viestisi on 99 % sesti niin täysin ohi ketjun aiheen, että melkein naurattaa. Yhdistävät sanat muihin viesteihin ja ap- viestiin ovat moccamaster ja insinööri. Ne sait siihen mukaan mutta muuten meni ihan sun omiksi höpinöiksi enkä oikein tiedä edes että mistä.

Vierailija
17/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä suodatinkahvista ylipäätään - en edes Moccamasterilla tehdystä... Meillä kahvikone, joka jauhaa pavut joka kupillista varten.

Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään ilmaista asiaa näin. Ystäväsi on yksinkertaisesti todella epäkohtelias.

Vierailija
18/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille selvisi jotenkin vähitellen ja pikkuhiljaa että vihkisormukseni on maksanut yli 5000 euroa . Tarkempaa summaa en "tiennyt" enkä hänelle kertonut.

Sittäpä  hän siihen sanomaan että "et ole ollenkaan sen tyyppinen että sinulla olisi noin kallis sormus". Otin vittuiluna tämän kylläjoo. Olen siis tyyliltäni niin halpiskamaa että kalliit timanttisormukset ei ole sopivia minun tyyliini.

Vierailija
19/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverille selvisi jotenkin vähitellen ja pikkuhiljaa että vihkisormukseni on maksanut yli 5000 euroa . Tarkempaa summaa en "tiennyt" enkä hänelle kertonut.

Sittäpä  hän siihen sanomaan että "et ole ollenkaan sen tyyppinen että sinulla olisi noin kallis sormus". Otin vittuiluna tämän kylläjoo. Olen siis tyyliltäni niin halpiskamaa että kalliit timanttisormukset ei ole sopivia minun tyyliini.

Tyypillinen hieman epävarmalta kuulostava nainen: ottaa vittuiluna kaiken, ihan vain varmuuden vuoksi. Mitä jos ajattelisitkin, että kaikilla ei ole tarvetta vittuilla. Itse loit tuon mielikuvan "tyyliltä halpiskamaa", mitä jos kaveri tarkoittaakin jotain muuta?

Vierailija
20/23 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

humble brag