Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin uusia jaksoja Vanderpump Rulesista, kausi 5?

Vierailija
15.08.2017 |

Onko kellään tietoa milloin nähdään uutta 5. kautta Vanderpump Rulesista Herolla? Tai jatkuuko Made in Chelsea joskus uusin jaksoin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo menettänyt toivoni, eihän sieltä tule kuin uusintoja.

Vierailija
2/14 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon Vanderpumpin vitoskauden TV3 -kanavalta jo, eli siis Ruotsin puolelta tänä keväänä. Meillä näkyy Ruotsin kanavat meidän kanavapaketissa.

Samoin katsoin sieltä Vancouverin, Melbournen ja DCn Real Housewivesit, sekä Atlantan 7-kauden. Suomessa tainnut mennä vasta 3-kausi Atlantaa.

USAssa alkaa kohta spinoff-sarja eli "Vanderpump Rules: Jax And Brittany Take Kentucky"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa tuli jo Beverly Hillsin rouvien 7-kausi. Jenkeissä alkaa tänä vuonna 8-kausi. Suomessa taisi vasta tulla 6 kausi.

Vierailija
4/14 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Vanderpump Rulesin kausi 5 ruutuun, kiitos. Nelonen?

Vierailija
5/14 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olis aikaa telkkaria katsoa niin tosiaan jo 100. uusinta kaikista mun lemppari tositv-sarjoista. Argh! Sitten katson jotain helvetin typerää paratiisihotelli Norjaa ja Ruotsia, vaikka ne on huonoimmat tositv-sarjat ikinä.

Vierailija
6/14 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa tuli jo Beverly Hillsin rouvien 7-kausi. Jenkeissä alkaa tänä vuonna 8-kausi. Suomessa taisi vasta tulla 6 kausi.

Huoh, milloinkohan meillä nähdään 7. kausi BH rouvista?

Vierailija
7/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, milloinkohan meillä nähdään 7. kausi BH rouvista?

Toivottavasti AVA näyttää ne syksyllä. Seiskakaudella Eden Sassoon eli edesmenneen Vidal Sassoonin tytär on mukana näiden ystävänä.

Eileen lähtee kuulemma pois kaudella 8, ihan hyvä koska on ollut sarjan tylsin tyyppi.

Vierailija
8/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen telkkarissa näytetään kilpaa vain lipeäkalanaamaisen meikkaamattomia, turpeita wt-mammoja.

Katsoisin mieluummin näitä ulkomaisia glamourisia sarjoja.

Vierailija
9/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin telkkarissa menee näköjään Vanderpump Rules 5 uusintana nyt.

Kesällä meni Below Deck Mediterranean kausi 1 eli kun ne seilailee Kreikan saaristossa.

Vierailija
10/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut netistä tuota Vanderpump Rules -  Jax And Brittany Take Kentucky -sarjaa.

Vierailija
11/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut netistä tuota Vanderpump Rules -  Jax And Brittany Take Kentucky -sarjaa.

Kivat sulle... Kerrotko vielä mistä? 

Vierailija
12/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle... Kerrotko vielä mistä? 

Youtubesta ehdin katsoa, onkohan ne poistettu sieltä.

Vierailija
13/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax And Brittany sarjan jaksot on lyhyitä jaksoja, varmaan jotain 20 min pituisia, niitä ei varmaan montaa tule.

Vierailija
14/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanderpump Rules-sarjan viidennen kauden jaksoissa ilmenee että ravintolan oviemäntänä toimiva parikymppinen näyttelijä-malli Lala deittailee rikasta tuottajamiestä joka on naimisissa ja jolla on lapsi. Sarjan muut tarjoilijanaiset piikittelevät Lalaa ja tämän suhdetta naimisissa olevaan mieheen, ja kun Lalalle ilmestyy upouusi Range Rover-maasturi, monen tonnin merkkilaukkuja ja tonnin korkkareita. Ravintolan oviemännälle, joka tienaa vähemmän kuin tarjoilijat.

https://www.thehollywoodgossip.com/2017/01/lala-kent-identity-of-her-mys...

Onko tuo se sama elokuvatuottaja jonka luona Tuksu asusteli joskus siskonsa kanssa Los Angelesissa ollessaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme