Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän normaalilta, mutta en osaa olla ihmisten kanssa

Mikä polttomerkki mussa on
15.08.2017 |

En siis osaa olla luontevasti ihmisten seurassa, kuin työn puolesta. Ystäviä ei ole ollut elämässä paljoa. Lapsilleni ei ole edes kummeja, koska ei vain ole sellaisia joita voisin pyytää. Sisaruksia ei ole.
Miten ihmeessä oppisin luontevasti ystävystymään? Jos joskus ystävynkin, niin se aina hiipuu, vaikka yritänkin ylläpitää suhdetta.
Voiko tämä olla jokin psyykkeessäni?

Olen näkyvässä ammatissa, monen mielestä menestynytkin.
Viikonloput olen aina perheeni kanssa koska muita ihmisiä ei minulla ole.

Töissä mua ei pyydetä lounaalle. Jos tarjoudun lounasseuraksi, porukka vaivaantuu ja keksii jonkin tekosyyn miksei lounasseura kelpaa.
Vanhojen tanssit, häät, ristiäiset ja synttärit. Nämä kaikki jäi/jää kokematta. Kun ei ole ketään ketä kutsua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis puhelias, eli en tuppisuuna.

Ap

Vierailija
2/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä hylkiöitä on paljon, lue tuo toinen ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystytä vastaamaan mikä sussa on, jos sulla ei ole mitään aavistuksia tai vaihtoehtoja, että mistä voisi kiikastaa.

Ja on olemassa sellainenkin diagnoosi kuin "erakoituva persoonallisuus". Eli joillekin tuo on ihan perusominaisuus.

Vierailija
4/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sen itse sanot: Et osaa olla luontevasti ihmisten seurassa, ja muut vaivaantuvat seurastasi.

Siinä siis syy.

Mitä voit sille tehdä: Voit harjoitella niin paljon, että homma alkaa sujumaan luontevasti. Mene näytelmäkerhoon. Osallistu esiintymistaidon kurssille. Ilmoittaudu kansalaisopistoon enkun keskustelukurssille. Voit liikkua mahdollisimman paljon ihmisten ilmoilla. Mene kirkon jälkeen kirkkokahville - siellä kirkkomummot jututtavat sinua innoissaan, kun on joku uusi kasvo joukossa. Käy lavatansseissa / tanssikurssilla. Aseta itsellesi haasteita, jolloin esim. sinun "pitää" sanoa joka kerran kaupan kassalle jotain muutakin kuin kiitos ja hei. Ja niin edelleen.

Kun ongelma kerran on tiedossa, niin sinä voit itse päättää tehdä sille jotain. Pikavoittoja ei ole luvassa, mutta vuosien myötä seurustelutaitosi luontevoituvat.

Vierailija
5/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa myöskään olla luontevasti vaikka olen kuinka paljon harjoitellut. kärsin ahdistuneisuushäiriöstä. pienenä oli jonkin sortin mutismia. ystäviä 0. online ystäviä kyllä löytyy..

Vierailija
6/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoitua persoonaalisuus voisi täsmätä.

Ihmeellistä on se, kuinka kaipaan kuitenkin muiden seuraan.

Miessuhteita (romansseja) on aina ollut helppoa löytää, sillä on varmaan vaikutusta että olen mallintöitä tehnyt. Mutta naiset ovat aina karsastaneet.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä