Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"
Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.
Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ne rumimmat miehet ovat innokkaimpia haukkumaan naisia. Jaajon tukka on kuin Norman Batesin muumioituneella äidillä, ja iho kuin parkkiintunutta nahkaa. Jaajo ei saisi seksiä koskaan, edes siltä 45-vuotiaalta, ellei olisi julkkis.
Joo...naama on niin kuin joku omituinen hymiö jolla on allerginen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ne rumimmat miehet ovat innokkaimpia haukkumaan naisia. Jaajon tukka on kuin Norman Batesin muumioituneella äidillä, ja iho kuin parkkiintunutta nahkaa. Jaajo ei saisi seksiä koskaan, edes siltä 45-vuotiaalta, ellei olisi julkkis.
Mä antaisin sille, ihan pelkästään sen karisman takia jo. Joten ..
Alennuitte itse samalle tasolle kuin Jaajo ja Peris, joten älkää ruikuttako.
Vierailija kirjoitti:
Psykon mutsi vai Jaajo?
https://selinaargyrou.files.wordpress.com/2013/10/psycho_292.jpg
Vastaus:
Psykon mutsi.
Jaajolla on pikkasen isompi pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti kuunnellut niiden lätinöitä? Niin alas on aivan pahuksen vaikea vajota.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan miehet puhui. Miksi ottaa itseensä?
:)
ikävää jos sulle on käynyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti kuunnellut niiden lätinöitä? Niin alas on aivan pahuksen vaikea vajota.
Olen tottakai. En kai kirjoittaisi jos en olisi kuunnellut. Mua ainakin viihdyttää nämä herrat. Jos jutut ovat mielestäsi alas vajonneet, miksi kuuntelet?
Olisit sinäkin säästynyt tänne kirjoittelemiselta.
Nostiko av-mammat ja naisasianaiset samanlaisen äläkän, kun Kirsi Salo haukkui suomalaisia keski-ikäisiä miehiä? Eipä nostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Tais osua kohdalle :)
Se kun muiden ikää ilkkuvat tyypit eivät itse tajua omaa ikäänsä, naurattaa aina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais osua kohdalle :)Se kun muiden ikää ilkkuvat tyypit eivät itse tajua omaa ikäänsä, naurattaa aina :D
Erikoista toimintaa.. mistä lähtien 45v on ollut sama kuin 39 tai 35?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikeasti suostu kuuntelemaan näitä kahta.
Onhan tuo aikuisilta miehiltä lapsellista lätinää.
Alakoululaisia viihdyttää tommonen kun hihitellään kämmeneen tyylii terassin ryijyistä..... mummos oli käkätikäti ku sun iskääs teki käkätikäti hihhih....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)ikävää jos sulle on käynyt niin.
Ehkei, ei minulle. Monille muille, näköjään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais osua kohdalle :)Toki. Kyllä on poikakullilla sana hallussa, ihailla pitää....pillujuttuja lisää kansalle, mahtavaa, upeeta.
Eiköstä! Oon samaa mieltä :) Ne jutut menee aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tottakai. En kai kirjoittaisi jos en olisi kuunnellut. Mua ainakin viihdyttää nämä herrat. Jos jutut ovat mielestäsi alas vajonneet, miksi kuuntelet?
Olisit sinäkin säästynyt tänne kirjoittelemiselta.
Aina välillä on radio auki paikoissa, joissa ei itse voi sitä sulkea. Siellä kuulen, muuten en. Ärsyttävää räpätystä.
Vierailija kirjoitti:
Tais osua kohdalle :)
35+ muumiot ne vaan kuvittelevat olevansa "hehkeitä" ja "haluttavia" niin iskee tuo todellisuus taas vähän näpeille.
Vierailija kirjoitti:
Se joka on Jaajon livenä nähnyt, ei koskaan toivu ennalleen. On ihan poikkeuksellisen rujo heppu, ja se kakarakampaus ei ainakaan paranna asiaa. Kun jutut on vielä samaa tasoa kuin 7-luokkalaisella, herää kysymys minkä helevatan takia tämä tollo katsoo asiakseen arvostella ketään mistään.
Siks just. Oppinut varmaan et parempi olla eka mahdollisimman törkee, rujo ja inhottava ennenku sulle ollaan.
Kuvottava tyyppi ja jutut. En oo jaksanut suomi poppiakaan kuunnella enää pitkään aikaan kun siellä räkättää se niitten naiskolleega jokaiselle näitten tollojen typerälle vitsille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän neliviitosta enää laiteta kuin kännissä tai läpällä.
Puhut kokemuksesta? Paitsi että sua ei varmaan kukaan ole koskaan laittanut kuin kännissä tai läpällä
Ihmettelen miten jengi jaksaa vielä kuunnella näitä. Joskus joku kehui, kuuntelin 5 minuuttia ja se riitti. Ei ole jutut ihan sitä tasoa mitä toivoisin teini-iän ohittaneiden suolatavan. No, kullakin lienee mieltymyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sinäkin säästynyt tänne kirjoittelemiselta.Aina välillä on radio auki paikoissa, joissa ei itse voi sitä sulkea. Siellä kuulen, muuten en. Ärsyttävää räpätystä.
Voihan sinua. Yritä jaksaa.
Kyllä 40v naistan parasta ennen päiväys on mennyt umpeen jo ajat sitten.