Vierailija

En ole näin lähemmäs kolmikymppiseksi ehtineenä hirveästi juuri meikannut, mutta nyt on ehkä se aika, että pitäisi opetella tekemään meikkipohja ja tietää mikä on valokynä, että ei näyttäisi zombilta. Mikä olisi fiksu tapa opetella? Joku kurssi tai opastus? Marssinko vaan stokkalle/sokokselle silleen, että ottakaa mun rahat ja myykää mullle oikeat tuotteet? Vinkkejä?

En pelaa enää teinin viikkorahalle eli voisin kyllä laittaa tähän yhdeltä istumalta jonkin verran rahaa. Silleen oon kuitenkin pihi, että en haluaisi ihan sokkona ostella juttuja, etenkin kun NYX taitaa olla ainoa vähän edullisempi merkki Suomessa, joka myy mulle kosmetiikkaa. Erilaiset blogisuositukset ja lehtien vinkit ja vuoden parhaatkin operoivat yleensä tosi rajallisella sävypaletilla eli niistä vinkeistä ei ole apua.

Lähtötaso on se, että oon ihan hyvä laittamaan huulet ja osaan tehdä nätit rajaukset, mutta that's it. Meikkipohjia, peitevoiteita etc ei ole saanut ostettua livenä ennen ihan viime vuosia, joten se on aika lailla jäänyt. Matkoilta en tarttunut mukaan satunnainen bb-voide ja yksi peitepuikko, joita en pahemmin käytä. (Helsingissä on siis värien puolesta aika rajallinen määrä paikkoja, joista voin ostaa meikkejä. Ulkomailla ostan usein halpaa kosmetiikkaa ihan vaan siitä ilahtuneena, että se on mahdollista.) Nyt oon vaan sen ikäinen, että värikosmetiikka näyttää tosi huolittelemattomalta ilman pohjustusta, kun iho ei ole enää yhtää freesi kun 19-vuotiaaana.

Apua!

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.