Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette toimineet työ vs. raskaus -asioissa?

Vierailija
02.04.2006 |

Itsellä ns. suunnitelma, että kun ensi vuoden jouluna valmistun ja toivon mukaan pääsen heti töihin, että siitä sitten lasta pykkäämään.

Kuinka kauan olette tavallaan odottaneet uudessa työssä, ennen kuin olette alkaneet raskautumaan? Miten pomo on suhtautunut jos on tullut suht pian työn alkamisen jälkeen, mutta ette kuitenkaan ole ollut raskaana haastattelu- ja aloitustilanteessa?

Itse aattelin, että jos vuoden ehtisi olla töissä ennen mammalomalle jääntiä eli noin kolme kuukautta työn alottamisen jälkeen rupeis sikiämään...

Suunnitteleeko kukaan ylipäänsä tällasia asioita vai tuleeko ne omalla painollaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelussa en maininnut asiasta ja ei kysytty, kun ei saa kysyä.

Ja kun ilmoitin niin mikäs siinä, ei mitään laput täytettiin ja äploma alkoi 12.9-04 sitten jäin hoitovapaalle ja nyt äploma alko 27.3-06. Mulla siellä työpaikka odottaa

Vierailija
2/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suunittelin että opiskelen loppuun ja lähden sitten töihin ja kun on se työpaikka sitten, niin aletaan yrittämään vauvaa, ja sitten pääsenkin jo äippälomalle.

Joo, tämä oli suunitelma.

Oikeasti, olen edelleen samassa työssä, työnantajani ei edes tiedä että koko tämän 3 vuoden aikana olen ollut ilman ehkäisyä. Mutta en ole vieläkään jäänyt äitiyslomalle, saati raskaana. Olen ollut välillä jopa 3 kertaa raskaana, jotka kaikki päätyivät keskenmenoon. Työnantajani ei edes tiedä että olen ollut raskaana.

Eli ei kaikki mene aina suunitelmien mukaan....valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti nostaa toi eilinen avaukseni kun en sitten ehtinyt enää paljon vastauksia lukemaan. Eikä niitä vastauksia paljon kyllä ollutkaan, ei sen puoleen...

Piti vaan tulla sanomaan, että joo, ei niitä napista painamalla niitä lapsia tule, kuten ilmeisen katkeroitunut kirjoittaja siinä " lapsi kultaa" halusi sivistää ja kertoa elämän tosiasioista. Päätin nyt sitten vastata takaisin.

Kas kun tiedän, ettei niitä lapsia napista painamalla tule, mutta itellä aika helposti kuitenkin. Yksi lapsi kun jo on ja se tuli ehkäsypillereitä syödessä.

Muita kommentteja ja kokemuksia? Olisi kiva kuulla miten kukakin on elänyt työnhaut ja -saannit, äippälomat ja hoitovapaat sun muut ja miten tieto on töissä otettu vastaan ja onko työ pysynyt vai onko jotain dramattisempaakin koettu, kuten työ lähteny kun on työnantaja moisen tiedon saannut tms...

AP

Vierailija
4/4 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma pomoni on onneksi aivan ihana ihminen, rakastaa lapsia ja kannustaa työntekijöitä niitä hankkimaan=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan