Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

- Kunnon lahkeet jotka ulottuvat koko jalan ympäri, ei siis pelkästään hipsterit joissa on lahkeet nivusissa mutta takaa imeytyvät persevakoon jättäen kankut paljaaksi.
- Pehmeää ja hengittävää kangasta, ei mitään pitsiä tai sellaista inhottavaa liukasta kangasta joka pitää kaiken hien sisällä.
- Joustavaa mallia siten että ei paina nivusista.
- Sopii ohuet reidet + makkaramaha -kombolle (yleensä jos ostaa mahalle sopivan koon niin lahkeet ovat niin löysät että haarakiila ei pysy paikoillaan).

Tähän mennessä olen etsinyt ketjukaupoista ja alusvaatekaupoista, mutta lahkeellisia ei kerta kaikkiaan näy olevan olemassa. Ainoastaan noita seksikkäitä hipstereitä joiden ei ole tarkoitus peittää takapuolta.

• ylös 5
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Kokeile urheiluun tarkoitettuja, ne on tehty käytettävyys edellä ja saumattomat istuu kuin toinen iho.

Vierailija

Kävin kahdessa urheilukaupassa mutta kumpikaan ei myynyt alusvaatteita. Osaatko sanoa jonkun tietyn kaupan joka myy alusvaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varustelekassa myytävät Mil-Tec -urheilubokserit! Myydään miesten boksereina, mutta mitä siitä. Lainailen näitä välillä mieheni alusvaatelaatikosta.

SuomesA myydään ihana huonoja slushousuja... ei hengitä eikä muutakun paina aina jostain tai on ihan epärealistisen kokoisia... ostan ulkomailta pikkuhousut ... venyvää ja sopii urheiluun sekä hengittää eikä hierrä.

Vierailija

https://www.sokos.fi/fi/sokos/actuelle-bambu-shortsialushousut

Nämä. Kuvassa näyttää että niissä on pienet lahkeet, mutta mun bambualkkareissa ei ainakaan ole noin pitkiä. Matsku on aivan ihanaa ohuen puuvillan oloista, todella ohutta ja hengittävää. Olen juurikin kapeareitinen ja mahaa on ja nuo pysyvät ylhäällä eikä mene persvakoon. Suosittelen. Mitoitus on aika reilua.

Vierailija

Klingeliltä saa on saksalainen, halpa mutta laadukas postimyyntifirma. Ihan kokoon 66 asti. Väreissä ja materiaaleissa löytyy vaihtoehtoja. Suomalaiset sivut ja paperikatalogi.