Missä ruokakaupassa käytte kaikista eniten?
Onko jotakin vakiokauppaa, josta ostatte ruoat vai käytte vaihtelevasti eri kaupoissa?
Kommentit (21)
S-market. Lähikauppa, siinä se suurin syy.
Liiteri yleensä ja jos pitää tarjousten perässä kytätä niin city. Joskus käydään prismassa. Jos nopeasti pitää saada kaikki semihalpaan niin sitten prisma koska hinnat eniten kohdillaan. City ryöstää, ellei oo tyylii euron päivät tms..
Liiteri on tosin kokonaisuudessaan paras, joten sanoisin kuitenkin liiteri
Pikkuruinen Alepa 200 metrin päässä. Sieltä saan kaiken tarvittavan. Jos pitää tehdä isommat ostokset, niin isompi S-Market kilometrin päässä.
K-kauppa. Kallis kuin mikä, mutta paras valikoima mun.
Vierailija kirjoitti:
K-kauppa. Kallis kuin mikä, mutta paras valikoima mun.
Siis vain paras valikoima.
Prisma, koska lähellä. Toiseksi useiten Alepa (lähikauppa) tai Cittari (valikoima, kuten kalatiski jne vs. Prisma)
Prismassa eniten, seuraavina Lidl ja Citymarket.
K-ketju, lähellä kotia ja työpaikkaa hyvät kaupat. Prismaan hankala matka ja Lidliin vielä pidempi (ei omisteta autoa) ja valikoima suppeampi kuin noissa käyttämissämme k-kaupoissa. Alepa on lähellä myös, mutta aika onnetonhan se on. Meille ratkaisevaa on valikoiman koko ja kaupan läheisyys, hinta vasta sen jälkeen.
Prisma, koska halpa ja löytää aina kaiken tarvitsemansa. Lisäksi plussana parkkihalli (ei tarvitse jättää autoa lumisateeseen tai aurinkoon lämpeämään).
K-Market on itsellä lähin kauppa ja siellä tulee eniten käytyä. Ei tietenkään ole mikään kaikkein halvin kauppa.
Kyllähän tuo Prisman parkkihalli houkuttelee autoilevia ostajia. Kaikki saman katon alta, alkosta apteekkiin.
Lidliin menen ensin ja mitä siellä ei ole otan kotimatkalla K-Marketista. Yöaikaan jos pitää päästä kauppaan, niin sitten S-Market tai Alepa
K-market ja Lidl, koka ovat lähimpänä. En tykkää käydä isoissa marketeissa, kun en löydä niistä mitään.
CM. Hevi- ja liha/kalatiskin laatu, valikoima, aina saa kaiken tarvitsemansa. Sijaintikin on 2 cittarilla hyvä: toinen työmatkan varrella (täydennysostot) ja toinen kotoa katsoen näppärässä paikassa (eniten käyttämäni).
Ihan riittää otsikkoon: missä kaupassa käytte eniten.
Tuo "kaikista" on täysin turha ja antaa sinusta idiootin vaikutelman.
Mitä kiinnostavuutta tässä on? Varmaan useimmat käyvät siinä, mikä on lähinnä tai matkan varrella.
Minulla K-supermarket.
Vierailija kirjoitti:
Prisma, koska halpa ja löytää aina kaiken tarvitsemansa. Lisäksi plussana parkkihalli (ei tarvitse jättää autoa lumisateeseen tai aurinkoon lämpeämään).
Onhan Citymarketissakin parkkihalli.
Eniten halpahallissa. Muissakin käyn sen mukaan mitä niistä tarvitsen tai on tarjouksessa, mutta hh on se yleiskauppa.
Mulla on Lidl melkein naapurissa, siellä tulee käytyä ylivoimaisesti eniten.