Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaks plus on ihana!

Vierailija
01.04.2006 |

Tuntee oikein kuinka vapauden tuulet puhaltavat, nyt siellä on Irc-galleria arvosteluketju. SAA LINKITTÄÄ!

Nyt vasta tajuan, mikä ahdistava persläpi vauva on nykyään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikea on tavoistaan luopua. Linkityskielto on syvältä ja harmi että jotain hauskoja ketjuja poistetaan, mutta on täällä vaan välillä aivan riemukkaita hetkiä koettu ja vatsa kippurassa naurettu näille hullunhauskoille älyttömyyksille =))

Toisaalta on myös välillä liiankin ilkeää kirjoittelua. Esim rasistiset tms ketjut ylittävät minun kipukynnykseni =(

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt vain tuli raja vastaan, kun ihan asiallisiakin ketjuja poistetaan ja ihan mielivaltaisesti.

Luulen, että tuonne Kaks plussaan alkuvaikeuksien jälkeen sopeutuu ihan kivasti. Pitää nyt muutama päivä seurata. Mukava meininki siellä on ja jotenkin vapautuneempi ilmapiiri. On vain ihanaa kun siellä saa linkittää, tämän palstan linkityskielto on todella sairas ja ahdistava, ihan kuin olisi jossain DDRssä, jossa joku nilkki jakelee ylhäältä päin ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin toimii järkyn hitaasti ja sitten se palsta on täynnä niitä moi ja huomenta ja minkä niminen on pikkuserkkusi äidin isoäiti galluppeja ettei jaksa lukea. Jotkut vissiin on siellä yötä päivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi