Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö oikeasti jonkun tapauksen jossa vauva olisi tukehtunut perhepedissä?

Vierailija
01.04.2006 |

Itse saan vauvan non kk kuluttua ja olen ajatellut pitää vauvaa vieressä alusta asti.

Kaverini taas peloitteli mua että ei misään nimessä,. Oli kuulemma kuullut joltain työkaveriltaan että sen tuttavan vauva kuoli perhepedissä.

Äidin rinta oli tukehduttanut vauvan, kun oli imettänyt sitä yölllä.

Onko se vaan isorintaisten ongelma siis? Mulla on kyllä pienet rinnat että ei varmaan voi käydä niin. Vai onko tämäkin jotakin legendaa, että älä imetä vauvaa vieressä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huih, mies olisi kyllä jyrännyt pikkusen mennen tullen...

Mutta itse kyllä tunnustan, että kun vauva nukkuin minun vieressäni niin nukahdin lähes joka kerta kun imetin yöllä. Eikä koskaan kyllä ollut mitään tukehtumisvaaraa, ja olen kyllä tosi pieni rintainen tapaus. Itse ainakin koin, että se oli paljon helpompaa eikä siinä kerinnyt itsekkään juuri herätä ja virkistyä kun imetti yöllä vieressä...

Vierailija
42/44 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat vauvoina nukkuneet äidin vieressä. Isä on siirtynyt muualle nukkumaan, kun on niin levoton nukkuja ja kaikin puolin muutenkin herkkäuninen. Imetettyäni olen siirtänyt vauvan toiselle reunalle parisänkyä (sille, joka on seinässä kiinni) ja jatkanut uniani. Ikinä en ole pelännyt kieriväni vauvan päälle. Vuoden ikäisenä tenavat ovat palautuneet omaan sänkyyn ja mies viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa omia tyynyjä alemmas ja vauva nukkuu tavallaan yksin siinä ylempänä.

Vierailija
44/44 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli kääntänyt vesisängyssä kylkeään nukkuessaan ja kääntynyt vauvan päälle. tämä tapaus oli lehdissä ja oli todella surullinen. En itse nukuta vauvaa vierelläni juuri tämän takia. Pelkään liikaa.