Sain uuden sohvan kotiin viime viikolla, nyt jo
yhdessä istuintyynyn saumassa reikä :( sohva on muutenkin aika hepposen oloinen, eli en haluaisi ainoastaa uutta tyynyä vaan vaihtaa kokonaan uuden sohvan. Onko kaupalla velvollisuutta suostua tämmöiseen vai tarjoavatko korkeintaan uuden tyynyn?
Kommentit (4)
Kaupalla ei ole velvollisuutta muuhun kuin yhteydenottoon valmistajaan ja sitä tietä mahdollisiin korvauksiin eli siihen uuteen tyynyyn.
Reikä ainakin voi olla selvä laatuvirhe eli saat uuden tyynyn.
Tuohon yleiseen heppoisuuteen on paha mitään sanoa. Millainen oli liikkeen mallisohva? Siitäkin toki kannattaa myyjän kanssa keskustella.
Valmistajan takuuhan tuossa on voimassa. Nyt vaan heti kauppaan yhteyttä ja he ottavat yhteyttä valmistajaan.
Ilman muuta ota yhteyttä kauppaan. Asiaa selviää siellä, ei täällä.