”Mitä tekee isovanhemmalla, joka uhkailee, manipuloi ja saattaa olla väkivaltainen?"

Mummojakin on moneen lähtöön. Kuva: iStock

Parhaillaan pohditaan, pitäisikö isovanhempienkin saada tapaamisoikeus lapsenlapsiinsa riitatilanteissa. Vauvan lukijat kertovat, minkä takia he ovat katkaisseet välit lasten isovanhempiin.Lue koko juttu

Kommentit (1)

Mummon ja Vaarin tyttö.

Onpa negatiivista luettavaa. Oma narsisti äitini katkaisi aikoinaan välit isäni vanhempiin. Emme olleet missään tekemisissä hänen takiaan heidän kanssaan. Täytettyäni 18 tapasin heidät. Pyysin heiltä anteeksi, äitini toimia. Nyt olemme päivittäin yhteydessä ja olen heiltä saanut tukea elämääni. Olen äitini takia saanut kärsiä ihan tarpeeksi.  Hän on aina terrorisoinut ajatuksillaan meitä lapsia. Mikään ei ole hänestä oikein. Vain hänen ratkaisunsa. Hän on terroristi perheessämme.  Isä on olut ihana ja yrittänyt tukea meitä lapsia elämässä. Hän olisi voinut lähteä avioliitostaan ja hankkia uuden perheen itselleen. Nyt kun olemme aikusia olemme pystyneet keskustelemaan isän kanssa asioista. Hän kertoi jatkavansa vielä vuoden sitten lähtee omilleen. Minä ja siskoni myös. On vapauttavaa lopettaa suhde narsistiäitiini. Vihdoinkin saan jatkaa elämääni ilman jokapäiväistä riitaa. Sääliksi ei käy äitini joka on apua vailla vaikkei sitä myönnäkkään. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat