Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasan kaksi kertaa (24/36) niin monta entistä naiskansanedustajaa soputumiseläkkeellä eli sosiaalituilla

Vierailija
09.07.2017 |

kuin miestä vaikka naisia kansanedustajista on vähemmistö. Mistä mahtaa johtua?

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201707082200249004_pi.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset loisii. AINA.

Vierailija
22/26 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHkä pienenmpi sopeutumiseläke kannustaisi menemään töihin.

Eihän noitten "työnhakua" kontrolloi kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nykyään saa sopeutumisrahaa joka ei kestä yhtä kauan mutta missäköhän muussa työssä saa työn loputtua palkkaa useamman vuoden ajan.. ei siis mitenkään reilu sekään. Veronmaksajien rahoista nekin menee noitten useamman vuosien tai vuosikymmenien sopeutumuseläkkeiden maksun lisäksi. Aina parjataan "sossupummeja", heillä se raha kuitenkin pieni osa tuosta mitä nuo sossupummit saa. Eikä noilla vaikuta puolison tulot eikä tarvitse vaihtaa paikkakuntaa, mennä töihin 9 e päiväpalkalka eikä edes mennä siivoamaan tai kouluttautua uudelleen rahan vastikkeeksi niin kuin kaikkien muiden. Ja syynä vain se että itse päättävät miten paljon kuppaavat.

Vierailija
24/26 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linden pyysi uudelleenjärjestelyä, ettei vaan joutuisi osaltaa elättämään itse itsensä.

Vierailija
25/26 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090314318025_uu.shtml

Linden itse pyysi järjestelyä, ettei sosiaalituki pienenisi.

Lindén pyysi itse uutta käytäntöä.

- Pyysin sitä siksi, että vuosipalkkio olisi vaikuttanut suoraan saamaani sopeutumiseläkkeeseen kansanedustajan työstäni, hän sanoo.

ei hyvää päivää tätä touhua

pukit ja kaalimaa

Vierailija
26/26 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväveli-kerho huolehtii veljistään...

Just, just. Päivi Lipponenkin olisi varmaan ihan k*sessa ilman sopeutumiseläkettä. Tai Anne Holmund miljoonaomaisuuksineen ja valtavine pääomatuloineen. Tai Tuija Nurmi, joka tekee töitä erikoislääkärinä Terveystalolla. Loiset loisii minkä pystyy, niin se vain menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi